Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Rzuca silnikiem jak odpalam i gasze-poduszki?


tobi665

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem albo i nie.

Jak odpalam lub gasze auto to tak rzuci silnikiem.

Mam parównanie z avf (nie wiem czy wogóle można porównywac) ale tam pali i gasnie tam miekko bez szarpnięć.

Aha, jak z góry czy z dołu chce poruszać silnikiem to niebardzo ma luzy.

Jest jakiś sposób żeby zdjagnozować czy i które to poduszki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to odkąd kupiłem i cały czas jest tak samo

a ta klapa to tez by sie objawiała przy zapalaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to odkąd kupiłem i cały czas jest tak samo

a ta klapa to tez by sie objawiała przy zapalaniu?

klapa bardziej przy gaszeniu ale sprawdzic można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest przy EGR. Przy gaszeniu jeden z siłowników powinien zostać zassany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo od 2 lat. Poduszki podobno całe. Obstawiam dwumas, ale na razie się nie pogarsza, więc odpuszczam.

stało sie to nagle czy narastało? obstawiam klapę gaszącą :naughty:

Czy aby na pewno w AVG występuje klapa gasząca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stało sie to nagle czy narastało? obstawiam klapę gaszącą :naughty:

AVG to bliźniak AFN, żadnej klapy gaszącej tam nie ma.....

Sprawdź poduszki pod silnikiem, na 99% to ich wina choć może i dwumas się odzywać powoli. Jaki masz realny przebieg?

Silniki na zwykłej pompie rotacyjnej nigdy nie będą się tak zachowywać jak na pompowtryskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stało sie to nagle czy narastało? obstawiam klapę gaszącą :naughty:

AVG to bliźniak AFN, żadnej klapy gaszącej tam nie ma.....

Sprawdź poduszki pod silnikiem, na 99% to ich wina choć może i dwumas się odzywać powoli. Jaki masz realny przebieg?

Silniki na zwykłej pompie rotacyjnej nigdy nie będą się tak zachowywać jak na pompowtryskach.

:bag: o ja cie. Nie wiem jak ja tam zobaczyłem AVF zamiast AVG. Sory mój bład. To faktycznie pewnie będą poduszki :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

realny przebieg hmmm, na balcie 220 000km, wg ksiazki i wyciągu z aso w 2008 w czerwcu miał 149 000km, więc te 220 000 uważam za realny przebieg, aha książka, aso i plakietki pod maska zgadzaja sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy te telepania wystepuja równiez bez róznicy czy sprzegło jest wcisniete czy puszczone...??

w instrukcjach nigdzie tego nie pisza - nalezy silnik gasic z wcisnietym sprzegłem jesli wóz posiada 2umas.

aaa - ja miałem jakies drgania z tego co pamietam przy gaszeniu i odpalaniu - złacze elastyczne miałem uszkodzone na ukł.wydechowym - po wymianie problem znikł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w instrukcjach nigdzie tego nie pisza - nalezy silnik gasic z wcisnietym sprzegłem jesli wóz posiada 2umas.

Witam.

Może ktoś to potwierdzić bo pierwsze słyszę ,że przy gaszeniu silnika należy wciskać sprzęgło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w instrukcjach nigdzie tego nie pisza - nalezy silnik gasic z wcisnietym sprzegłem jesli wóz posiada 2umas.

Witam.

Może ktoś to potwierdzić bo pierwsze słyszę ,że przy gaszeniu silnika należy wciskać sprzęgło

Ale numer-może go jakoś obciąża?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy te telepania wystepuja równiez bez róznicy czy sprzegło jest wcisniete czy puszczone...??

w instrukcjach nigdzie tego nie pisza - nalezy silnik gasic z wcisnietym sprzegłem jesli wóz posiada 2umas.

aaa - ja miałem jakies drgania z tego co pamietam przy gaszeniu i odpalaniu - złacze elastyczne miałem uszkodzone na ukł.wydechowym - po wymianie problem znikł.

bez znaczenia czy ze sprzęgłem czy bez, to złącze troche mi pasuje bo silnik też buczy jak z obrotów schodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w instrukcjach nigdzie tego nie pisza - nalezy silnik gasic z wcisnietym sprzegłem jesli wóz posiada 2umas.

Witam.

Może ktoś to potwierdzić bo pierwsze słyszę ,że przy gaszeniu silnika należy wciskać sprzęgło

Oczywiście że tak, tak samo odpala się przy wciśniętym sprzęgle, silnikowi lżej jest wtedy.

To jest bardzo dobra rada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy te telepania wystepuja równiez bez róznicy czy sprzegło jest wcisniete czy puszczone...??

w instrukcjach nigdzie tego nie pisza - nalezy silnik gasic z wcisnietym sprzegłem jesli wóz posiada 2umas.

aaa - ja miałem jakies drgania z tego co pamietam przy gaszeniu i odpalaniu - złacze elastyczne miałem uszkodzone na ukł.wydechowym - po wymianie problem znikł.

bez znaczenia czy ze sprzęgłem czy bez, to złącze troche mi pasuje bo silnik też buczy jak z obrotów schodzi

Wg mnie to poduszki masz do wymiany. Ponadto plecionka pewnie też bo przejęła role poduszek. Przeważnie jest tak, że gdy nie zawadzi się wydechem a zachodzi konieczność wymiany plecionki to jej awaria wynika z niesprawnych poduszek mimo, że zewnętrznie mogą wyglądać OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie żadnych podrób, poduszki zamienniki są zrobione z gumy twardej jak poliuretan. Sam byłem zmuszony kupić podróby z uwagi na to, ze moje były w rozsypce, a innych w sklepie nie mieli. Kierownicą trzęsie lata jak na ku**** majtki. Jutro jadę i reklamuję poduszki firmy Meyle, ponieważ to jeden wielki shit:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...