lukaseq1 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Witam, jestem po wymianie uszczelki glowicy, problem w tym ze po zlozeniu autko zapalilo ale strasznie cos gdzies trze. Wyglada to tak jak by sie koty gryzły ? ktos pomoże ?
ALBINEK Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Określ miejsce w którym słychać te tarcie. Zdejmij osłonę rozrządu i tam dobrze się przypatrz . Może pasek ,lub któreś koło trze.
lukaseq1 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 paski zdiete, autko odpalone i dalej masakra. Tarcie dochodzi z okolic lewej strony silnika, po zdieciu pokrywy zaworow nic nie widac zeby cos bylo zle zrobione. Moga to byc panewki albo walek rozdzadu ?[br]Dopisany: 11 Grudzień 2011, 08:06_________________________________________________Panowie nikt nie wie co moze byc grane z ta moja niunia ?
lukaseq1 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 niemam jak, bo auto u mechanika stoi
ALBINEK Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 paski zdiete, autko odpalone i dalej masakra. Tarcie dochodzi z okolic lewej strony silnika, po zdieciu pokrywy zaworow nic nie widac zeby cos bylo zle zrobione. Moga to byc panewki albo walek rozdzadu ?[br]Dopisany: 11 Grudzień 2011, 08:06_________________________________________________Panowie nikt nie wie co moze byc grane z ta moja niunia ? Myślałem o kołach przy rozrządzie
lukaseq1 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 oj cos czuje ze beda koszta autko oddalem sprawne a teraz takie cyrki
virus31 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 oj chyba zrobili ci kuku z silnikiem. pewnie źle przeskładali głowice. albo rozrząd mogli żle ustawić
lukaseq1 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2011 i co sie moglo stac ?[br]Dopisany: 11 Grudzień 2011, 17:26_________________________________________________problem rozwiazany, panewki zalozyli na odwrot i taki byl tego efekt, aktualnie audi jejdzi i ma sie dobrze. Pozdrawiam
lukaseq1 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2011 stwierdzili ze panewki te z gory sa w gorszym stanie niz te z dolu i je pozaminiali i efekt byl imponujacy ale naszczescie juz wszystko jest ok. Ogulnie wymiana uszczelki glowicy, uszczelniaczy, szlifowanie zaworow, wymiana oringow pompy vacum, uszczelniaczy pompek, filtrow, oleju kosztowalo mnie 1460 zł
bania Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Nie chce nic mówić ale komplet nowych niemieckich panewek od 200 do 400 zł miał byś spokój a tak ...
lukaseq1 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2011 masz racje, ale wedlug mnie to one zle niewygladaly, tak samo popychacze tez mi chcieli wymieniac.
bania Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 No ja tam bym panewki wymienił jak i tak korby były odkręcane bo i tak już nie jest tak jak było fabrycznie tzn jest gorzej , ale to w przypadku jak zamierzasz jeździć parę lat autem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się