mario6565 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Witam , mój kolega kupił a3 z silnikiem 2.0tdi 140km Do zakupu przekonał się po kilku jazdach moją a4 z identycznym silnikiem Pojeździł miesiąc , i zaświeciła mu się kontrolką Check engine . Przyjechał do mnie , wjechał na kanał , po ściągnięciu osłony dolnej silnika zauważyłem że wąż od intercoolera wypadł ze spinki , poprawiłem , wcisnąłem spinkę . Po odpaleniu silnika kontrolka zgasła . kilka razy przy gazowałem na biegu jałowym , jazda próbna . WSZYSTKO OK Następnego dnia rano gdy ją odpalił okazało się że znowu kontrolka się zapaliła . Pomyślałem że to znowu ten wąż ponownie wjechałem na kanał , ale węże były ok , jednak zauważyłem , że wąż nie leży idealnie w miejscu łaczenia gumowego węża z turbiną , okazało się że opaska odwrotnie założona , poprawiłem znowu odpaliłem bład zniknął. teraz kolega znowu do mnie zadzwonił że znowu się kontrolka świeci , jednak wszystko jest na swoim miejscu . Macie jakieś pomysły ?? co to może być , nie był podłaczany jeszcze pod kompa ,a nie wiem czy to konieczne , jeżeli tak to będzie musiał do kogoś odjechać .
mario6565 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2011 a domyślacie się czegoś może ??? bo komp dopiero po niedzieli
Panton Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 niestety szklana kula nam pękła i pozostają tylko logi
przemik Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Odczyt błędów plus logi dynamiczne... i stanie się swiatłość..
vauxhall95 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 pewnie blad z doladowaniem i dlatego check wyrzuca
mario6565 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Jeżeli bład z doładowaniem , to czemu po ruszeniu wężami błąd znika i po przejechaniu sie rano znów się zapala ??
Sztomel Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Po co te gdybania. Odczytany zostanie błąd to wszystko się wyjaśni.
spanky Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Jeżeli bład z doładowaniem , to czemu po ruszeniu wężami błąd znika i po przejechaniu sie rano znów się zapala ?? www.wrozka.pl
mario6565 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2011 Witam , kolega był na diagnostyce , gość podłączył komputer i powiedział że to na 99% przepustnica , co wy na to >>??
przemik Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Przepustnica w TDi ???... zmiencie diagnoste... A moze inaczej powiedział ?? Moze klapa ???
mario6565 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2011 dokładnie powiedział , że silniczek klapy , przepustnica napisałem ja
przemik Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 No to wychodzi ze cos jest nie halo z silniczkiem klapy gaszącej.... napisz dokladnie jaki kod silnika jest w tym 8P ? Przydałoby sie wiedziec dokladnie co to za bład i jaki ma walor.
mario6565 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2011 Właściwie jesteśmy już zdecydowani na wymianę kompletu na nowy z silniczkiem i klapą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się