Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Check Engine w A3 2.0tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mój kolega kupił a3 z silnikiem 2.0tdi 140km

Do zakupu przekonał się po kilku jazdach moją a4 z identycznym silnikiem

Pojeździł miesiąc , i zaświeciła mu się kontrolką Check engine .

Przyjechał do mnie , wjechał na kanał , po ściągnięciu osłony dolnej silnika zauważyłem że

wąż od intercoolera wypadł ze spinki , poprawiłem , wcisnąłem spinkę . Po odpaleniu silnika

kontrolka zgasła . kilka razy przy gazowałem na biegu jałowym , jazda próbna . WSZYSTKO OK

Następnego dnia rano gdy ją odpalił okazało się że znowu kontrolka się zapaliła . Pomyślałem że to znowu ten wąż

ponownie wjechałem na kanał , ale węże były ok , jednak zauważyłem , że wąż nie leży idealnie w miejscu łaczenia

gumowego węża z turbiną , okazało się że opaska odwrotnie założona , poprawiłem znowu odpaliłem bład zniknął.

teraz kolega znowu do mnie zadzwonił że znowu się kontrolka świeci , jednak wszystko jest na swoim miejscu .

Macie jakieś pomysły ?? co to może być , nie był podłaczany jeszcze pod kompa ,a nie wiem czy to konieczne ,

jeżeli tak to będzie musiał do kogoś odjechać .

Opublikowano

konieczne

Opublikowano

niestety szklana kula nam pękła i pozostają tylko logi :confused4:

Opublikowano

Odczyt błędów plus logi dynamiczne... i stanie się swiatłość..

Opublikowano

pewnie blad z doladowaniem i dlatego check wyrzuca

Opublikowano

Jeżeli bład z doładowaniem , to czemu po ruszeniu wężami błąd znika i po przejechaniu sie rano znów się zapala ??

Opublikowano

Po co te gdybania. Odczytany zostanie błąd to wszystko się wyjaśni.

Opublikowano

Jeżeli bład z doładowaniem , to czemu po ruszeniu wężami błąd znika i po przejechaniu sie rano znów się zapala ??

www.wrozka.pl

Opublikowano

Witam , kolega był na diagnostyce , gość podłączył komputer i powiedział że to na 99%

przepustnica , co wy na to >>??

Opublikowano

Przepustnica w TDi ???... zmiencie diagnoste... :)

A moze inaczej powiedział ??

Moze klapa ???

Opublikowano

No to wychodzi ze cos jest nie halo z silniczkiem klapy gaszącej.... napisz dokladnie jaki kod silnika jest w tym 8P ?

Przydałoby sie wiedziec dokladnie co to za bład i jaki ma walor.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...