_sobol_ 0 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Jak skutecznie podkrecić moc silnika i NM na silniku 2.8? Warto bawić sie w chipy ? Jeśli tak to jakie? Co jeszcze można modyfikować, turbo odpada, ew. kompresor... Może ktoś ma takie 2.8 dłubane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ten silnik jest nietuningowy. Chip nic nie daje. Koszta uturbienie czy wsadzenia kompresora spore a efekt marny. Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem (choć na świecie są kompresory). Najlepsza opcja swap na 2.7 lub sprzedaż i kupno S4/RS4 lub 1.8T i tam zabawa. Tutaj możesz sie w wydech pobawić, stożek i chyba na tym sie konczy zabawa. uzyskasz dzwięk i w sumie nic więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ostatnio w dziale o swoim aucie byl ADR zachipowany,ale niestety jezdzil gorzej niz seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Bez zmian mechanicznych chiptuning w silnikach wolnossących nie ma najmniejszego sensu, a co kierowało użytkownikiem w dawaniu chipa do ADR-a... witki opadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worf 0 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 sensowny dolot,wydech, obrobka mechaniczna glowicy z planowaniem i program - koszt minimum 4tys. Warto jak program do 1.8t mozna miec za 1tys i takie same, jak nie lepsze rezultaty bez zmiany osprzetu ? A i 1.8t mniej spalac bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Ostatnio w dziale o swoim aucie byl ADR zachipowany,ale niestety jezdzil gorzej niz seria Ale za to jak ładnie sprzęgło palił i ponoć brał wszystko jak leci spod świateł :gwizdanie: To nie jest silnik do podnoszenia mocy, koszty niewspółmierne do potencjalnych rezultatów, do zabawy w tuningi trzeba było kupić 1.8T. Były kiedyś dostępne kity z kompresorem chociażby firmy PES, ale koszt zakupu, sprowadzenia z US i montażu byłby rzędu 2 gratów, do których ten kompresor można było założyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 i lecial 230km/h i to nie byl maks SORY ZA OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Ten silnik jest nietuningowy. Chip nic nie daje. Koszta uturbienie czy wsadzenia kompresora spore a efekt marny. Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem (choć na świecie są kompresory). Najlepsza opcja swap na 2.7 lub sprzedaż i kupno S4/RS4 lub 1.8T i tam zabawa. Tutaj możesz sie w wydech pobawić, stożek i chyba na tym sie konczy zabawa. uzyskasz dzwięk i w sumie nic więcej Jest u nas na forum 2.6 V6 z Kompresorem mtm`a i ma w okolicach 230KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Ten silnik jest nietuningowy. Chip nic nie daje. Koszta uturbienie czy wsadzenia kompresora spore a efekt marny. Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem (choć na świecie są kompresory). Najlepsza opcja swap na 2.7 lub sprzedaż i kupno S4/RS4 lub 1.8T i tam zabawa. Tutaj możesz sie w wydech pobawić, stożek i chyba na tym sie konczy zabawa. uzyskasz dzwięk i w sumie nic więcej Jest u nas na forum 2.6 V6 z Kompresorem mtm`a i ma w okolicach 230KM Poka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Ten silnik jest nietuningowy. Chip nic nie daje. Koszta uturbienie czy wsadzenia kompresora spore a efekt marny. Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem (choć na świecie są kompresory). Najlepsza opcja swap na 2.7 lub sprzedaż i kupno S4/RS4 lub 1.8T i tam zabawa. Tutaj możesz sie w wydech pobawić, stożek i chyba na tym sie konczy zabawa. uzyskasz dzwięk i w sumie nic więcej Jest u nas na forum 2.6 V6 z Kompresorem mtm`a i ma w okolicach 230KM To wynik kiszka jak na poniesione koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_sobol_ 0 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 No to chyba audi leci na sell i kupie s4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem Bo jeszcze nie wiedziałeś co to brum brum :polew: :polew: 10 lat temu przerabiałem w VTG 2.8 na 2.8 Biturbo , efekt : 300 KM , koszt 12 tyś zł . Grześkowi do tej pory ta A6 się śni , generalnie mod bez sensu !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 http://www.motodyne.com/frames/audi_a412v.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 To jest do dwunastozaworowych v6, a cena wyjdzie taka, że 2 takie auta tyle nie kosztują naprawdę lepiej to 2.8 byłoby mu sprzedać i tak jak mówi wziąć 2.7biT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Ten silnik jest nietuningowy. Chip nic nie daje. Koszta uturbienie czy wsadzenia kompresora spore a efekt marny. Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem (choć na świecie są kompresory). Najlepsza opcja swap na 2.7 lub sprzedaż i kupno S4/RS4 lub 1.8T i tam zabawa. Tutaj możesz sie w wydech pobawić, stożek i chyba na tym sie konczy zabawa. uzyskasz dzwięk i w sumie nic więcej Jest u nas na forum 2.6 V6 z Kompresorem mtm`a i ma w okolicach 230KM Poka Nie wiem ktory użytkownik to miał, ale miał w podpisie 2.6 v6 + kompresor mtm i 160kW :gwizdanie: Ale chyba nie był zbyt aktywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem Bo jeszcze nie wiedziałeś co to brum brum :polew: :polew: 10 lat temu przerabiałem w VTG 2.8 na 2.8 Biturbo , efekt : 300 KM , koszt 12 tyś zł . Grześkowi do tej pory ta A6 się śni , generalnie mod bez sensu !!! Przecież to era kamienia łupanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Ten silnik jest nietuningowy. Chip nic nie daje. Koszta uturbienie czy wsadzenia kompresora spore a efekt marny. Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem (choć na świecie są kompresory). Najlepsza opcja swap na 2.7 lub sprzedaż i kupno S4/RS4 lub 1.8T i tam zabawa. Tutaj możesz sie w wydech pobawić, stożek i chyba na tym sie konczy zabawa. uzyskasz dzwięk i w sumie nic więcej Jest u nas na forum 2.6 V6 z Kompresorem mtm`a i ma w okolicach 230KM Poka Nie wiem ktory użytkownik to miał, ale miał w podpisie 2.6 v6 + kompresor mtm i 160kW :gwizdanie: Ale chyba nie był zbyt aktywny był był, ale mało się udzielał, co do kolegi to zawsze możesz kaskę wyłożyć, będziesz miał niepowtarzalny silnik na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się