Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Wytrzymałość przedniego zawieszenia


wicior123

Rekomendowane odpowiedzi

mam mechanika który zawieszenie ( jedna strona ) wymienił mi za 30zł

No nic, jak bedzie potrzeba, to jade robic zawieszenie do Olsztyna :diabel:

Zapewne nie wszystko ci wymienia tylko jeden czy dwa wahacze i faktycznie może to zająć jakąś godzinkę no to skasował 30 PLNów

[ Dodano: 24-01-2007, 08:24 ]

Faktycznie wahacze kosztują od ok. 300zł do tego końcówki drożków istabilizatory ... a co do gwarancji, każdy warsztat ją daje jeśli to on kupuje części i je montuje jeśli przywieziesz swoje to gwarancji nie masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne nie wszystko ci wymienia tylko jeden czy dwa wahacze i faktycznie może to zająć jakąś godzinkę no to skasował 30 PLNów

Jak wymienialem 2 dolne wahacze to faktycznie zaprzyjazniony mechanik robil ok 1-1,5 godziny i skasowal 40zl. Skoro kolega taktuś pisze, ze

mam mechanika który zawieszenie ( jedna strona ) wymienił mi za 30zł
to jest to rewelacja jesli chodzi o jedna strone (4 wahacze, 1 lacznik i 1 koncowka) :one:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zawieszeniem z tyłu nie ma takiego problemu. Żeby nie było przednie zawieszenie w A4 to nie jakiś dziadostwo, winne są nasze dziurawe drogi. To samo jest np. w F Focusie, tam wielowahaczowe zawieszeni jest z tyło i tak samo pado jak w A4. Naprawa w Focusie jest trochę droższe niż przy A4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłany: 24.Sty.2007 20:22:06 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Witam

kilka dni temu wymieniłem kompletne zawieszenie przednie w swojej A4 Avant (bez wymiany amorów i sprężyn); kupiłem oryginalny komplet Febi za 1100zł a za robociznę dałem 200zł (razem z geometrią); mogę tylko powiedzieć że różnica jest niesamowita; stara zawiecha była z TRW; jestem naprawdę zadowolony i mam nadzieję że wytrzyma mi z 40 000km

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym spytać te1200 komplet Febi to wszystkie wahacze czy np sama góra czy np dół bo słyszałem o najmniejszej cenie całego zawieszenia ok 2500 :a4fan:

wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie ile potrzeba kasy na caly komplet wahacze sruby czy co tam jeszcze trzeba np. firmy febi

http://www.allegro.pl/item160200153_zestaw_wahaczy_audi_a4_passat_febi_okazja_.html

http://www.allegro.pl/item158479260_kpl_wahaczy_audi_a4_a6_vw_passat_zestaw.html

Czasem w zestawie sa sruby, czasem nie ma (powinny byc do lacznikow stabilizatora wlasciwie zawsze, do wahaczy czasem daja). W ASO mozna dokupic kpl srub, w innych miejscach takze ale trzeba pamietac o odpowiedniej twardosci stali (kiedys na forum ktos opisywal to). Generalnie komplet to okolo 1200 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne nie wszystko ci wymienia tylko jeden czy dwa wahacze i faktycznie może to zająć jakąś godzinkę no to skasował 30 PLNów
wymieniał standard:2 górne, 2 dolne, końcówka i łącznik, poprzednio jak wymieniał mi drugą stronę ( też wszystko ) wziął 50PLN, teraz gdy wymienił chciał jak to na koniec założyć 2 płyty osłonowe, ale ja jeszcze chciałem się "pobawić" przy aucie i mówię:ja sam założę, a on na to:no to trzy dyszki, a ja: proszę bardzo... później tylko:cześć-cześć , tak to było :one:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kiedys za wymiane jednego górnego wahacza zawołał 70 zl gdzie wahacz kosztuje 130zl.. Póżniej zakupilem pozostalem 3 febiego i mam swiety spokoj. Mój zawias wytrzymał okolo 50000 na naszych drogach, i nie wiem ile wczesniej w dojczach.. Pewnie wytrzymałby wiecej gdyby nie koła... Ale cos kosztem czegoś. Moim zdaniem nie ma tragedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do mnie dzwoni dzisiaj gosciu i pyta sie ile temu robiony zawias ja mowie ze 25 tys temu a on eeee to juz do roboty i juz mi sie nie chcialo z nim dalej rozmawiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje doświadczenia:

po 90.000km wymiana prawej końcówki drążka kierowniczego - 70zł i lewego łącznika sabilizatora (taka mała podkówka) - 90zł (ceny części)

po 117.000km wymiana lewej końcówki drążka kierowniczego - 77 zł (droższa bo później wymieniana)

Z tego od stanu 50.000 jeżdżone po krajowych wertepach!

A wszyscy (co nie używają) mówią że drogie zawieszenie :question::question::question:

Chciałbym żeby francuskie tyle wytrzymywały - na szczęście nie posiadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...