BizoOn Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Witam Przejrzałem już wszystkie możliwe tematy i dalej nie mogę znaleźć odpowiedzi ... Mianowicie posiadam Audi A4 2.5 TDI 150 Problem wygląda następująco, na vag'u wywala mi błąd 550 Auto nie kopci, nie faluje na obrotach, silnik pracuję równo, ale nie ma mocy na 5,6 biegu.. A 3,4 ciągną ale nie do końca Ale gdy jadę na 4 wbijam 5 dochodzi do 2200 obrotów i koniec ale jak puszcze gaz wcisnę sprzęgło, obroty spadną do 1 i ponownie dodam gazu dalej na 5 wtedy ciągnie do końca i tak samo jest z 4 i 6 W czym może tkwić problem ?? Bo wydaję mi się że gdyby pompa była padnięta to już wcale nie ciągnąłby... Udało mi się zrobić coś takiego
grejf Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 zrob logi statyczne, 000, 001 logi bassic setinngs - 004. Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku. Czy ost. nikt nic nie robil przy rozrządzie?
BizoOn Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2011 Rozrząd był robiony jakieś 40 tyś temu. Zaraz zrobię 000 i 001[br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 16:17_________________________________________________001
przemik Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Logi wykonane na zimnym silniku... czyli zle. Rozgrzej na maxa motor i zaloguj VAG iem Statyczne - 000,001,004,007,013,014 i 018 Statyczne w trybie Basic Settings - 000, 004
BizoOn Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2011 Tylko że on się nie chce za ch** zagrzać, termostat jest raczej padnięty
przemik Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 No to juz wiesz od czego masz zacząć robote przy aucie.
lukjar7 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 No to juz wiesz od czego masz zacząć robote przy aucie. zdajesz sobie sprawe gdzie tam jest termostat ?
przemik Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 zdajesz sobie sprawe gdzie tam jest termostat Tzn. ze dostep trudny... hmm no to niech nie wymienia - w sumie 60* jak na TDi wystarczy...
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 zasłoń cała chłodnice i sie przejedz do zlogowania powinno wystarczyc ale i tak trzeba rozbierac cały przód :wallbash:
BizoOn Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2011 zdajesz sobie sprawe gdzie tam jest termostat Tzn. ze dostep trudny... hmm no to niech nie wymienia - w sumie 60* jak na TDi wystarczy... Fakt dostęp trudny, ale trzeba to zrobić
grejf Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 zdajesz sobie sprawe gdzie tam jest termostat Tzn. ze dostep trudny... hmm no to niech nie wymienia - w sumie 60* jak na TDi wystarczy... Fakt dostęp trudny, ale trzeba to zrobić Ja jak miałem 2,5 to po 1szym rozpięciu pasa do alternatora nie dałem się już, za drugim razem wymieniłem wszystko z rozrządem, hydraulikę ect... i 5 rok jeździ (a teraz u nast. klubowicza) bez rozpinek To taka moja mała rada, przeanalizuj sobie że np. alternator w którym będziesz musiał zrobić szczotki (taka ich pięta achillesowa), spotka Cię taka sama przyjemność co teraz po termostacie z tym, że przy wymianie termostatu normalnie rozpinasz/zdejmujesz pasek rozrządu którego nie powinno się po raz drugi zakładać (sztuka każe wymienić)...a zeby normalnie go zmienić/ zregenerować alternator trzeba zdjąć pas przedni, o płukaniu ukł. chlodzenia w V6 też bym nie zapominał sred. co 4lata. Następna sprawa jeżeli znajdziesz mechanika* o drobnych dłoniach , który potrafi wymienić termo bez rozpinania to da się zrobić, nie ma sensu sciągać rozrządu - 2 osoby spokojnie poradzą sobie z wymianą bez rozpinania pasków ... *mechanika, który jest w okolicy i zna 2,5, a nie twierdzi że zna, lub znajdziesz w "polecanych" temat wałkowany od X lat. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=91194 czytać ! pozdrawiam.
BizoOn Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2011 Dzięki za szeroką odpowiedz.. Sprawa termostatu nie jest mi obca w 2.5 i tak jak mówisz przydałoby się również zając rozrządem tym bardziej że jest już jego pora.. Jednak problem tkwi w dziwnym zachowaniu auta, braku mocy itp..
grejf Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Statyczne - 000,001,004,007,013,014 i 018 Statyczne w trybie Basic Settings - 000, 004 [+] jak możesz to dynamiczne 001,003,004,008,011 pozdr.
przemik Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Wykonywanie logów przy tej temperaturze mija się z celem... naprawde nie da sie dogrzac tego auta bardziej ?
BizoOn Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Max Temp jaką udało mi się uzyskać to około 75 ;/[br]Dopisany: 13 Grudzień 2011, 19:03_________________________________________________Witam Ponownie Uporałem się z Termostatem ... Zagrzałem auto i ponownie zrobiłem logi Po wymianie termostatu, autko ma jakby mniej mocy, pomijając to że dalej mocy nie ma wcale na większych obrotach i 5 6 biegu
grejf Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Nie widze wszystkich logów... bez nich to ... nie loguj 3 grup naraz tylko pojedynczo.
przemik Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zapłon jest w kosmosie... do regulacji...
BizoOn Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zapłon jest w kosmosie... do regulacji... Coś więcej możesz powiedzieć czy tylko o zapłonie ?
przemik Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Wyreguluj zapłon i zrob Statyczne - 000,001,003,004,007,013,014 i 018 Statyczne BS - 000,003,004,011
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się