ranyjulek Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Co może być tego przyczyną? Czy da się rozebrać mechanizm zwijania, żeby naciągnąć jakąś sprężynę?
maverick215 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 często pasy w samochodach grypy vag ciężko się zwijają zwłaszcza pas kierowcy , mój znajomy rozbierał w pasacie b5 ponaciągał i działa , w a4 też nie powinno być problemu z tym - podobne samochody technicznie.
danielom Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 zacznij od dokladnego prania pasa na calej dlugosci i wyczyszczenia wszelkich mocowan pasa, ja swoj kierowcy wypralem dokladnie i wyczyscilem mocowanie gdzie pas przechodzi i super sie zwija, sprezyna to ostatecznosc
ranyjulek Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2011 zacznij od dokladnego prania pasa na calej dlugosci i wyczyszczenia wszelkich mocowan pasa, ja swoj kierowcy wypralem dokladnie i wyczyscilem mocowanie gdzie pas przechodzi i super sie zwija, sprezyna to ostatecznosc Mozesz mi jeszcze napisać jakich środków użyłeś do prania?
pastaldo Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 zacznij od dokladnego prania pasa na calej dlugosci i wyczyszczenia wszelkich mocowan pasa, ja swoj kierowcy wypralem dokladnie i wyczyscilem mocowanie gdzie pas przechodzi i super sie zwija, sprezyna to ostatecznosc Co da upranie pasa? No chyba że ktoś jest murażem i rękami w zaprawie murarskiej upieprzy to tak ale nie sądziłem że brudny pas może miec problemy ze zwijaniem. Uchwyty jak najbardziej ale sam pas Podpowiedz czym czyściłeś bo mam podobny problem z pasem kierowcy.
mlodyy Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 mycie nie wiele da porostu pas kierowcy jest częściej używany i sie zużywa trzeba rozebrać i przeczyścić wszystko
danielom Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 zacznij od dokladnego prania pasa na calej dlugosci i wyczyszczenia wszelkich mocowan pasa, ja swoj kierowcy wypralem dokladnie i wyczyscilem mocowanie gdzie pas przechodzi i super sie zwija, sprezyna to ostatecznosc Co da upranie pasa? No chyba że ktoś jest murażem i rękami w zaprawie murarskiej upieprzy to tak ale nie sądziłem że brudny pas może miec problemy ze zwijaniem. Uchwyty jak najbardziej ale sam pas Podpowiedz czym czyściłeś bo mam podobny problem z pasem kierowcy. Weź chłopie nie pie*dol jak nie masz pojecia, mowie że trzeba wyprać bo w naszych starych padakach po 12-15 latach użytkowania sie pasy ubrudza jak każda inna rzecz, co TY myslisz ze kurz i syf osiada tylko na desce rozdzielczej? Pas sie klei do siebie i dlatego wolno zwija, dodatkwo opor stawia mocowanie gorne bo tam tez sie syfu nazbiera w tej szczelinie gdzie przechodzi pas. A jak to nic nie pomoze to do wyjebania pas, bo i tak sprezyna bedzie słaba. Prałem Vanishem do tapicerek i wyciagalem odkurzaczem piorącym. mycie nie wiele da porostu pas kierowcy jest częściej używany i sie zużywa trzeba rozebrać i przeczyścić wszystko No szczególnie że autor tematu pisał o tylnych :wallbash:
pastaldo Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 zacznij od dokladnego prania pasa na calej dlugosci i wyczyszczenia wszelkich mocowan pasa, ja swoj kierowcy wypralem dokladnie i wyczyscilem mocowanie gdzie pas przechodzi i super sie zwija, sprezyna to ostatecznosc Co da upranie pasa? No chyba że ktoś jest murażem i rękami w zaprawie murarskiej upieprzy to tak ale nie sądziłem że brudny pas może miec problemy ze zwijaniem. Uchwyty jak najbardziej ale sam pas Podpowiedz czym czyściłeś bo mam podobny problem z pasem kierowcy. Weź chłopie nie pie*dol jak nie masz pojecia, mowie że trzeba wyprać bo w naszych starych padakach po 12-15 latach użytkowania sie pasy ubrudza jak każda inna rzecz, co TY myslisz ze kurz i syf osiada tylko na desce rozdzielczej? Pas sie klei do siebie i dlatego wolno zwija, dodatkwo opor stawia mocowanie gorne bo tam tez sie syfu nazbiera w tej szczelinie gdzie przechodzi pas. A jak to nic nie pomoze to do wyjebania pas, bo i tak sprezyna bedzie słaba. Prałem Vanishem do tapicerek i wyciagalem odkurzaczem piorącym. mycie nie wiele da porostu pas kierowcy jest częściej używany i sie zużywa trzeba rozebrać i przeczyścić wszystko No szczególnie że autor tematu pisał o tylnych :wallbash: Troche kultury A tak w ogóle to czy ja gdzies zakwestionowałem to co napisałeś? Zapytałem co to da bo nie wpadłbym na taki pomysł że brud na pasie może tworzyć takie opory. mycie nie wiele da porostu pas kierowcy jest częściej używany i sie zużywa trzeba rozebrać i przeczyścić wszystko też do tej pory byłem takiego zdania ale cóż widocznie się mylilismy
steve69 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 też do tej pory byłem takiego zdania ale cóż widocznie się mylilismy Nawet w instrukcji obsługi jest o tym napisane: Zasady eksploatacji, str. 140 Pasy bezpieczeństwa należy utrzymywać w czystości. Mocne zabrudzenie utrudnia zwijanie się pasów bezwładnościowych. Zabrudzone pasy należy myć tylko łagodnym roztworem mydła, bez wymontowywania ich z samochodu. Uwaga. Przed zwinięciem pasów bezwładnościowych muszą być one całkowicie suche. Ostrzeżenie. Pasów bezpieczeństwa nie wolno czyścić chemicznie, ponieważ środki chemiczne mogą spowodować uszkodzenie tkaniny pasa. Pasy bezpieczeństwa nie mogą również stykać się z płynami żrącymi. -- Pozdrawiam. Sławek
pastaldo Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 też do tej pory byłem takiego zdania ale cóż widocznie się mylilismy Nawet w instrukcji obsługi jest o tym napisane: Zasady eksploatacji, str. 140 Pasy bezpieczeństwa należy utrzymywać w czystości. Mocne zabrudzenie utrudnia zwijanie się pasów bezwładnościowych. Zabrudzone pasy należy myć tylko łagodnym roztworem mydła, bez wymontowywania ich z samochodu. Uwaga. Przed zwinięciem pasów bezwładnościowych muszą być one całkowicie suche. Ostrzeżenie. Pasów bezpieczeństwa nie wolno czyścić chemicznie, ponieważ środki chemiczne mogą spowodować uszkodzenie tkaniny pasa. Pasy bezpieczeństwa nie mogą również stykać się z płynami żrącymi. -- Pozdrawiam. Sławek O i prosze bardzo Można? A nie obrażac się na wzajem Szczerze powiedziawszy to nigdy na oczy nie widziałem instrukcji samochodu jakim bym nie jeździł
danielom Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 też do tej pory byłem takiego zdania ale cóż widocznie się mylilismy Nawet w instrukcji obsługi jest o tym napisane: Zasady eksploatacji, str. 140 Pasy bezpieczeństwa należy utrzymywać w czystości. Mocne zabrudzenie utrudnia zwijanie się pasów bezwładnościowych. Zabrudzone pasy należy myć tylko łagodnym roztworem mydła, bez wymontowywania ich z samochodu. Uwaga. Przed zwinięciem pasów bezwładnościowych muszą być one całkowicie suche. Ostrzeżenie. Pasów bezpieczeństwa nie wolno czyścić chemicznie, ponieważ środki chemiczne mogą spowodować uszkodzenie tkaniny pasa. Pasy bezpieczeństwa nie mogą również stykać się z płynami żrącymi. -- Pozdrawiam. Sławek O i prosze bardzo Można? A nie obrażac się na wzajem Szczerze powiedziawszy to nigdy na oczy nie widziałem instrukcji samochodu jakim bym nie jeździł Przecież Cie nie obraziłem, moze zbyt ostro odebrałem Twoja wypowiedz ale nigdzie Cie obrażająco nie nazwałem. Co do chemii, akurat ten Vanish nie ma wplywu bo nie jest az tak zracy, ale kto wie czy jakby cos mocniejszego dac to by wplynelo na strukture materialu pasa.
ranyjulek Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2011 Dzięki wszystkim za odpowiedź. Zacznę od prania. Tylko dlaczego przednie, częściej używane, zwijają się bardzo dobrze a tylne nie? Mam nadzieję, że mycie pomoże.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się