dymian1 1 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 witam wszystkich, od pewnego czasu zauważyłem (nie tylko ja) głośniejszą pracę silnika (dudnienie). Nie zależnie czy silnik jest ciepły czy zimny. Nie zauważyłem spadku mocy. Po przeczytaniu podobnych tematów nie potrafię nadal znaleźć przyczyny. Sprawdziłem układ wydechowy i jest ok. Później jeszcze sprawdzę poziom oleju. Dużo osób sugeruje, że może to być padnięty wałek rozrządu (dziwi mnie to mam zaledwie 14o tys km przebiegu) Czy ktoś z was miał podobny problem, który udało się już rozwiązać ? Jaki jest proporcjonalny koszt wymiany wałka rozrządu ? Z góry dziękuję za pomoc i ewentualne odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarvinK 0 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Ja miałem podobny przypadek u siebie. Dość głośno dudniało. Mechanicy rózne diagnozy stawiali. Jednak po rozebraniu okazało sie faktycznie że wałki są wytarte. Po wymianie ucichło dudnienie. A jeżeli chodzi o koszt to w moim przypadku kosztowało 3,5 tys zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 witam wszystkich,<br />od pewnego czasu zauważyłem (nie tylko ja) głośniejszą pracę silnika (dudnienie).<br />Nie zależnie czy silnik jest ciepły czy zimny.<br />Nie zauważyłem spadku mocy.<br />Po przeczytaniu podobnych tematów nie potrafię nadal znaleźć przyczyny.<br />Sprawdziłem układ wydechowy i jest ok.<br />Później jeszcze sprawdzę poziom oleju.<br />Dużo osób sugeruje, że może to być padnięty wałek rozrządu (dziwi mnie to mam zaledwie 14o tys km przebiegu)<br />Czy ktoś z was miał podobny problem, który udało się już rozwiązać ?<br />Jaki jest proporcjonalny koszt wymiany wałka rozrządu ?<br /><br />Z góry dziękuję za pomoc i ewentualne odpowiedzi. Alurat przebieg by sie zgadzał co do tej przypadłosci w moim przy 140 tyś był również wymieniany wałek - jeszcze na gwarancji. Diagnozę postawisz szybko zrzucając pokrywę głowicy. Ponoć to zasługa dpfa. Sent from my Transformer TF101G using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 ja podrzucę jeszcze drugą możliwość... Wyczyść EGR bo pewnie jest z@j**any jak trzeba w moim BPW też wymieniałem już wałek [br]Dopisany: 18 Grudzień 2011, 21:49_________________________________________________tak wygląda EGR w BPW fotki zapożyczone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homerro14 0 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Kolego Dymian1 gdzie dokładnie wydobywa sie to dudnienie??? jak słychac tak jakby z filtra powietrza to na 1000% to jest wałek rozrzadu. miałem to samo szklanki i wałek do wymiany. koszt 1300 zł. ale walek mam uzywany z rozbitka kupiłem za 600zł szklanki 400zł i robocizna 300zł. tylko mi to sie stało przy przebiegu 270tkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymian1 1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 ja podrzucę jeszcze drugą możliwość... Wyczyść EGR bo pewnie jest z@j**any jak trzeba w moim BPW też wymieniałem już wałek [br]Dopisany: 18 Grudzień 2011, 21:49_________________________________________________tak wygląda EGR w BPW fotki zapożyczone... no widze ze nie zle "ubrudzony" ten EGR sprawdzę u mnie w jakim stanie jest (dużo z tym grzebania jest ? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan 1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 To niekoniecznie od razu wytarty wałek, mógł wypaść korek na końcu kanału olejowego w dźwigniach napędzających pompowtryski. Wpisz "dudnienie" w wyszukiwarce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srb38vx 3 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 To niekoniecznie od razu wytarty wałek, mógł wypaść korek na końcu kanału olejowego w dźwigniach napędzających pompowtryski. Wpisz "dudnienie" w wyszukiwarce. Dokładnie miałem to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymian1 1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 dudnienie wydobywa się z okolic filtra powietrza. mam jeszcze jedna ważna informację: przed chwilą sprawdziłem olej.... okazuję się, że mam trochę podwyższony poziom oleju. Więc widzę, że sprawa się trochę komplikuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_Speed 0 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 wywal DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srb38vx 3 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Tam gdzie strzałki powinny być broki (zaślepki) niestety wypadły i dlatego dudniło z filtra powietrza a to nieszczęsne broki (zaślepki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaboo 2 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Miałem podobne dudnienie z okolic filtra powietrza w swojej A4 BPW, z tym, że nie zawsze raz na zimnym czasem na rozgrzanym nie było reguły, po wymianie oleju jak ręką odjął, ... DPF-a nie ruszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymian1 1 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Miałem podobne dudnienie z okolic filtra powietrza w swojej A4 BPW, z tym, że nie zawsze raz na zimnym czasem na rozgrzanym nie było reguły, po wymianie oleju jak ręką odjął, ... DPF-a nie ruszałem. nie przybywa ci oleju ??[br]Dopisany: 19 Grudzień 2011, 19:04_________________________________________________witam, temat można uważać jako skutecznie zakończony. Powodem głośnej pracy były tzw broki. Dzięki srb38vx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srb38vx 3 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Miałem podobne dudnienie z okolic filtra powietrza w swojej A4 BPW, z tym, że nie zawsze raz na zimnym czasem na rozgrzanym nie było reguły, po wymianie oleju jak ręką odjął, ... DPF-a nie ruszałem. nie przybywa ci oleju ??[br]Dopisany: 19 Grudzień 2011, 19:04_________________________________________________witam, temat można uważać jako skutecznie zakończony. Powodem głośnej pracy były tzw broki. Dzięki srb38vx Damian a nie chciałeś zadzwonić spoko po to jest forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esselte8 2 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Miałem to samo tez dudnienie od strony filtra powietrza.I tez te nieszczęne zaslepki.Jedna już wypadła druga już sie sposobiła do wypadnięćia.Mechanior umiejscowił je na swoich miejscach i cisza żadnego dudnienia.A swoia drogą co za mądry wymyslił te zaślepki zeby w tak łatwy sposób wypadały. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymian1 1 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 ale strac Miałem to samo tez dudnienie od strony filtra powietrza.I tez te nieszczęne zaslepki.Jedna już wypadła druga już sie sposobiła do wypadnięćia.Mechanior umiejscowił je na swoich miejscach i cisza żadnego dudnienia.A swoia drogą co za mądry wymyslił te zaślepki zeby w tak łatwy sposób wypadały. :> ale stracha mogą narobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esselte8 2 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 stracha tak.ale najgorsi są machaniole każdy z inną opinia.Nawet dzisiaj rozmawiałem z geniuszem na stacji diagnostycznej to zaczą wpierać mi że wtrysk walnięty i dlatego tak dudni,jednym słowem masakra z mechanikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srb38vx 3 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Miałem to samo tez dudnienie od strony filtra powietrza.I tez te nieszczęne zaslepki.Jedna już wypadła druga już sie sposobiła do wypadnięćia.Mechanior umiejscowił je na swoich miejscach i cisza żadnego dudnienia.A swoia drogą co za mądry wymyslił te zaślepki zeby w tak łatwy sposób wypadały. :> załozyłeś na kleju czy jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esselte8 2 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak 3 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się