srb38vx Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie. z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój z tym guwnym [br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________ Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie?? tak
audiomaniak Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie. z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój z tym guwnym [br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________ Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie?? tak spoko, bo już myślałem,że wpadnie gdzieś w silnik. Muszę zajrzeć tam z ciekawości
srb38vx Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 U mie jedna leżała koło samego wałka na głowicy a 2 wpadła w dzura kaj sie skręco głowica
esselte8 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie. z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój z tym guwnym [br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________ Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie?? tak spoko, bo już myślałem,że wpadnie gdzieś w silnik. Muszę zajrzeć tam z ciekawości jak Ci nie dudni to nie masz po co zaglądać.
audiomaniak Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie. z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój z tym guwnym [br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________ Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie?? tak spoko, bo już myślałem,że wpadnie gdzieś w silnik. Muszę zajrzeć tam z ciekawości jak Ci nie dudni to nie masz po co zaglądać. Właśnie wydaje mi się, że dudni ale chyba nie zawsze. Albo coś nie tak z słuchem moim :decayed:
esselte8 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie. z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój z tym guwnym [br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________ Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie?? tak spoko, bo już myślałem,że wpadnie gdzieś w silnik. Muszę zajrzeć tam z ciekawości jak Ci nie dudni to nie masz po co zaglądać. Właśnie wydaje mi się, że dudni ale chyba nie zawsze. Albo coś nie tak z słuchem moim :decayed: Mi jak zaczeło dudnić to było to nontop czy zimny czy gorący.Musisz to usłyszec jest to taki dżwięk jak by ci auto paliło na trzy gary chodziło jak ścieczkarnia
audiomaniak Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie. z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój z tym guwnym [br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________ Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie?? tak spoko, bo już myślałem,że wpadnie gdzieś w silnik. Muszę zajrzeć tam z ciekawości jak Ci nie dudni to nie masz po co zaglądać. Właśnie wydaje mi się, że dudni ale chyba nie zawsze. Albo coś nie tak z słuchem moim :decayed: Mi jak zaczeło dudnić to było to nontop czy zimny czy gorący.Musisz to usłyszec jest to taki dżwięk jak by ci auto paliło na trzy gary chodziło jak ścieczkarnia po prostu zajrzę tam i po sprawie
esselte8 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie. z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój z tym guwnym [br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________ Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie?? tak spoko, bo już myślałem,że wpadnie gdzieś w silnik. Muszę zajrzeć tam z ciekawości jak Ci nie dudni to nie masz po co zaglądać. Właśnie wydaje mi się, że dudni ale chyba nie zawsze. Albo coś nie tak z słuchem moim :decayed: Mi jak zaczeło dudnić to było to nontop czy zimny czy gorący.Musisz to usłyszec jest to taki dżwięk jak by ci auto paliło na trzy gary chodziło jak ścieczkarnia po prostu zajrzę tam i po sprawie No jak muszisz to zajrzyj.Ja w pierwszej chwili nie mogłem ich znaleść tych zaslepek bo są takie małe
sm402 Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Czy jest tu ktoś, kto samodzielnie zabezpieczył te broki przed wypadaniem? Chciałbym poznać sposób w jaki się to robi, gdyż niebawem zmieniam olej i zamierzam zajrzeć pod pokrywę i obawiam się że moje dudnienie to też broki. Marzy mi się, by wypowiedział się praktyk (a nie teoretyk gawędziarz )
srb38vx Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 wszystko masz napisane :gwizdanie: gwintujesz otwory w wałkach tam gdzie broki mają być wkręcasz srubki na kleju ,obcinasz srubki i masz spokój
antonio Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 zaznaczcie (wyedytujcie w Paint'cie) gdzie powinny byc te tzw. broki... :gwizdanie:
srb38vx Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 antonio masz 2 wałki te na górze przez srodek ty wałków idzie kanał olejowy i na koncu kazdego wałka jest broka ( 4 broki w sumie ) wieczorem ci zaznacza kaj to ma być :gwizdanie: bo jo yno wjym kaj jest myszka w kompie ,nie mówiąć zeby coś zaznaczyć na zdięciach
sm402 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 wszystko masz napisane :gwizdanie: gwintujesz otwory w wałkach tam gdzie broki mają być wkręcasz srubki na kleju ,obcinasz srubki i masz spokój gdybyś zastosował mniejszą ilość emotikonów, a przede wszystkim nie takie, to i może potraktowałbym Cię poważnie, a tak twój post wygląda jakbyś się nabijał, choć i tak do końca nie daję wiary że gwintowanie to dobry pomysł
srb38vx Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 wszystko masz napisane :gwizdanie: gwintujesz otwory w wałkach tam gdzie broki mają być wkręcasz srubki na kleju ,obcinasz srubki i masz spokój gdybyś zastosował mniejszą ilość emotikonów, a przede wszystkim nie takie, to i może potraktowałbym Cię poważnie, a tak twój post wygląda jakbyś się nabijał, choć i tak do końca nie daję wiary że gwintowanie to dobry pomysł Kolego sm402 ja to przerabiałem u siebie :gwizdanie: więc jak masz lepszy pomysł to napisz [br]Dopisany: 12 Luty 2012, 11:13_________________________________________________tam gdzie strzałki broki
sm402 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Kolego sm402 ja to przerabiałem u siebie, więc jak masz lepszy pomysł to napisz na tą chwilę nie mam lepszego pomysłu, jeszcze nie wiem, czy moje buczenie, to akurat broki (za tydzień, może dwa się dowiem), gwintowanie skojarzy mi się z wiórami, a to, jak napisałeś kanał olejowy, a tak przy okazji przeczytaj jeszcze raz mojego posta i (bez urazy)włącz logiczne myślenie
srb38vx Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Kolego sm402 ja to przerabiałem u siebie, więc jak masz lepszy pomysł to napisz na tą chwilę nie mam lepszego pomysłu, jeszcze nie wiem, czy moje buczenie, to akurat broki (za tydzień, może dwa się dowiem), gwintowanie skojarzy mi się z wiórami, a to, jak napisałeś kanał olejowy, a tak przy okazji przeczytaj jeszcze raz mojego posta i (bez urazy)włącz logiczne myślenie Człowieku i co z tego że to jest kanał olejowy , czy to sie gwintuje na aucie :wallbash: to raczej ty zaczni mysleć
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 bez wycieczek osobistych - poleca kropki dla uczestnikow a broki, to zwyczajnie, po polsku zaslepki.
wojtekce Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 nic nie trzeba gwintować , otwór gdzie wsadzona jest zaślepka to 6mm wyjmujesz ją kupujesz wiertło 6,2 mm gładką stroną wbijasz na siłę w miejsce zaślepki obcinasz to co wystaje punktujesz wokół i po sprawie jedno wiertło wystarcza na cztery zaślepienia
casavio Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Witam tylko nie krzyczcie na mnie---- czy w awx też są te zaślepki???
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 nic nie trzeba gwintować , otwór gdzie wsadzona jest zaślepka to 6mm wyjmujesz ją kupujesz wiertło 6,2 mm gładką stroną wbijasz na siłę w miejsce zaślepki obcinasz to co wystaje punktujesz wokół i po sprawie jedno wiertło wystarcza na cztery zaślepienia sugerowalbym obciecie przed, albo super zabeepieczenie otoczenia przed opilkami. chociaz patent z gwintem i do tego najmocniejszy loctite bardziej mi sie podoba. [br]Dopisany: 14 Luty 2012, 10:12_________________________________________________ Witam tylko nie krzyczcie na mnie---- czy w awx też są te zaślepki??? w kazdym silniku wystepuje szereg zaslepek. to pozostalosci po procesie produkcyjnym, bez ktorych nie mozna bybylo wykonac kanalow olejowych. tyle ze w tych silnikach, problemy powoduja niezbyt czesto.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się