Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Głośniejsza praca silnika (dudnienie)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie.

z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: :polew: :thumbdown: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój :wink4: z tym guwnym :thumbdown:[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________

Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie??

tak :good:
Opublikowano

Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie.

z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: :polew: :thumbdown: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój :wink4: z tym guwnym :thumbdown:[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________

Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie??

tak :good:

spoko, bo już myślałem,że wpadnie gdzieś w silnik. Muszę zajrzeć tam z ciekawości :)
Opublikowano

U mie jedna leżała koło samego wałka na głowicy a 2 wpadła w dzura kaj sie skręco głowica :wink4:

Opublikowano

Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie.

z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: :polew: :thumbdown: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój :wink4: z tym guwnym :thumbdown:[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________

Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie??

tak :good:

spoko, bo już myślałem,że wpadnie gdzieś w silnik. Muszę zajrzeć tam z ciekawości :)

jak Ci nie dudni to nie masz po co zaglądać.
Opublikowano

Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie.

z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: :polew: :thumbdown: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój :wink4: z tym guwnym :thumbdown:[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________

Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie??

tak :good:

spoko, bo już myślałem,że wpadnie gdzieś w silnik. Muszę zajrzeć tam z ciekawości :)

jak Ci nie dudni to nie masz po co zaglądać.

Właśnie wydaje mi się, że dudni ale chyba nie zawsze. Albo coś nie tak z słuchem moim :decayed: :decayed:
Opublikowano

Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie.

z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: :polew: :thumbdown: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój :wink4: z tym guwnym :thumbdown:[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________

Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie??

tak :good:

spoko, bo już myślałem,że wpadnie gdzieś w silnik. Muszę zajrzeć tam z ciekawości :)

jak Ci nie dudni to nie masz po co zaglądać.

Właśnie wydaje mi się, że dudni ale chyba nie zawsze. Albo coś nie tak z słuchem moim :decayed: :decayed:

Mi jak zaczeło dudnić to było to nontop czy zimny czy gorący.Musisz to usłyszec jest to taki dżwięk jak by ci auto paliło na trzy gary chodziło jak ścieczkarnia
Opublikowano

Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie.

z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: :polew: :thumbdown: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój :wink4: z tym guwnym :thumbdown:[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________

Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie??

tak :good:

spoko, bo już myślałem,że wpadnie gdzieś w silnik. Muszę zajrzeć tam z ciekawości :)

jak Ci nie dudni to nie masz po co zaglądać.

Właśnie wydaje mi się, że dudni ale chyba nie zawsze. Albo coś nie tak z słuchem moim :decayed: :decayed:

Mi jak zaczeło dudnić to było to nontop czy zimny czy gorący.Musisz to usłyszec jest to taki dżwięk jak by ci auto paliło na trzy gary chodziło jak ścieczkarnia

po prostu zajrzę tam i po sprawie :)
Opublikowano

Mechanior mówił że zapunktował niby te zaślepki ale ja nie widziałem tego .na klej nie na pewno nie.Nawet jak wypadła znowu po tym jego punktowaniu to chociaż wiadomo o co chodzi pół godz.i po robocie.

z tym puktowaniem ruznie bywa :gwizdanie: jo pierwszy raz założyłem na kleju i co 200 km śćiąganie dekla zeby zobaczyć co sie dzieje z brokami :polew: :polew: :thumbdown: najlipiej nagwintować i wkręcić srubki na klleju ,szlifierka srubki obiąc i gitara masz dożywotnio spokój :wink4: z tym guwnym :thumbdown:[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 18:30_________________________________________________

Tą zaślepkę łatwo wydostać jak wypadnie??

tak :good:

spoko, bo już myślałem,że wpadnie gdzieś w silnik. Muszę zajrzeć tam z ciekawości :)

jak Ci nie dudni to nie masz po co zaglądać.

Właśnie wydaje mi się, że dudni ale chyba nie zawsze. Albo coś nie tak z słuchem moim :decayed: :decayed:

Mi jak zaczeło dudnić to było to nontop czy zimny czy gorący.Musisz to usłyszec jest to taki dżwięk jak by ci auto paliło na trzy gary chodziło jak ścieczkarnia

po prostu zajrzę tam i po sprawie :)

No jak muszisz to zajrzyj.Ja w pierwszej chwili nie mogłem ich znaleść tych zaslepek bo są takie małe
Opublikowano

Czy jest tu ktoś, kto samodzielnie zabezpieczył te broki przed wypadaniem? Chciałbym poznać sposób w jaki się to robi, gdyż niebawem zmieniam olej i zamierzam zajrzeć pod pokrywę i obawiam się że moje dudnienie to też broki.

Marzy mi się, by wypowiedział się praktyk (a nie teoretyk gawędziarz :wink4:)

Opublikowano

wszystko masz napisane :gwizdanie: gwintujesz otwory w wałkach tam gdzie broki mają być wkręcasz srubki na kleju ,obcinasz srubki i masz spokój :good::rolleyes:

Opublikowano

zaznaczcie (wyedytujcie w Paint'cie) gdzie powinny byc te tzw. broki... :gwizdanie:

P1011760.JPG

Opublikowano

antonio masz 2 wałki te na górze przez srodek ty wałków idzie kanał olejowy i na koncu kazdego wałka jest broka ( 4 broki w sumie ) wieczorem ci zaznacza kaj to ma być :gwizdanie: bo jo yno wjym kaj jest myszka w kompie ,nie mówiąć zeby coś zaznaczyć na zdięciach :(:hi:

Opublikowano

wszystko masz napisane :gwizdanie: gwintujesz otwory w wałkach tam gdzie broki mają być wkręcasz srubki na kleju ,obcinasz srubki i masz spokój :good::rolleyes:

gdybyś zastosował mniejszą ilość emotikonów, a przede wszystkim nie takie, to i może potraktowałbym Cię poważnie, a tak twój post wygląda jakbyś się nabijał, choć i tak do końca nie daję wiary że gwintowanie to dobry pomysł

Opublikowano

wszystko masz napisane :gwizdanie: gwintujesz otwory w wałkach tam gdzie broki mają być wkręcasz srubki na kleju ,obcinasz srubki i masz spokój :good::rolleyes:

gdybyś zastosował mniejszą ilość emotikonów, a przede wszystkim nie takie, to i może potraktowałbym Cię poważnie, a tak twój post wygląda jakbyś się nabijał, choć i tak do końca nie daję wiary że gwintowanie to dobry pomysł

Kolego sm402 ja to przerabiałem u siebie :gwizdanie: więc jak masz lepszy pomysł to napisz :mysli:[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 11:13_________________________________________________tam gdzie strzałki broki

P1011760.jpg

Opublikowano

Kolego sm402 ja to przerabiałem u siebie, więc jak masz lepszy pomysł to napisz

na tą chwilę nie mam lepszego pomysłu, jeszcze nie wiem, czy moje buczenie, to akurat broki (za tydzień, może dwa się dowiem), gwintowanie skojarzy mi się z wiórami, a to, jak napisałeś kanał olejowy, a tak przy okazji przeczytaj jeszcze raz mojego posta i (bez urazy)włącz logiczne myślenie

Opublikowano

Kolego sm402 ja to przerabiałem u siebie, więc jak masz lepszy pomysł to napisz

na tą chwilę nie mam lepszego pomysłu, jeszcze nie wiem, czy moje buczenie, to akurat broki (za tydzień, może dwa się dowiem), gwintowanie skojarzy mi się z wiórami, a to, jak napisałeś kanał olejowy, a tak przy okazji przeczytaj jeszcze raz mojego posta i (bez urazy)włącz logiczne myślenie

Człowieku i co z tego że to jest kanał olejowy , czy to sie gwintuje na aucie :wallbash: :wallbash: to raczej ty zaczni mysleć :facepalm:
Opublikowano

bez wycieczek osobistych - poleca kropki dla uczestnikow :naughty:

a broki, to zwyczajnie, po polsku zaslepki. :cool:

Opublikowano

nic nie trzeba gwintować :naughty: , otwór gdzie wsadzona jest zaślepka to 6mm wyjmujesz ją kupujesz wiertło 6,2 mm gładką stroną wbijasz na siłę w miejsce zaślepki obcinasz to co wystaje punktujesz wokół i po sprawie :good:

jedno wiertło wystarcza na cztery zaślepienia

Opublikowano

Witam tylko nie krzyczcie na mnie---- czy w awx też są te zaślepki???

Opublikowano

nic nie trzeba gwintować :naughty: , otwór gdzie wsadzona jest zaślepka to 6mm wyjmujesz ją kupujesz wiertło 6,2 mm gładką stroną wbijasz na siłę w miejsce zaślepki obcinasz to co wystaje punktujesz wokół i po sprawie :good:

jedno wiertło wystarcza na cztery zaślepienia

sugerowalbym obciecie przed, albo super zabeepieczenie otoczenia przed opilkami. :wink4:

chociaz patent z gwintem i do tego najmocniejszy loctite bardziej mi sie podoba. :naughty:[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 10:12_________________________________________________

Witam tylko nie krzyczcie na mnie---- czy w awx też są te zaślepki???

w kazdym silniku wystepuje szereg zaslepek. to pozostalosci po procesie produkcyjnym, bez ktorych nie mozna bybylo wykonac kanalow olejowych.

tyle ze w tych silnikach, problemy powoduja niezbyt czesto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...