Miszka82 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 1.9 TDI AJM (Golf) Wczoraj wymieniłem olej(z Castrola na Motul) w silniku oraz wszystkie filtry. Bezpośrednio po wymianie miałem problem z odpaleniem ale to zapewne filtr paliwa nie zassał do końca paliwa. Następnie odpalił, chwilę pochodził i zgasł. Chwilę go "popiłowałem" i odpalił i chodził bez zarzutu.Dziś rano odpalanie - bezproblemowo ale na trasie ok 25km silnik nie zdążył się nagrzać- pokazywał jakieś 80st. Pobyt w pracy cały dzień i znów odpalanie i problemy - nie chce odpalić - znów piłowanie (ale bez przesady). Jedna próba i nic...po czym zapaliła się kontrolka oleju. Sprawdziłem poziom oleju wszystko ok, Druga próba odpalenia i już bez problemów. Trasa ok 50km i temperatura w normie.Tyle jeśli chodzi o objawy. Z pozytywów to na pewno cichsza praca silnika. Czy ktoś mógłby wypowiedzieć się na ten temat. Co może być przyczyną takiego zachowania ? Jutro zobaczę jeszcze jak sprawa będzie wyglądała. Z góry dziękuję
keżor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 sprawdź może podlączenie filtra paliwa czy Ci tam sie gdzieś powietrze nie dostaje po wymianie.
OKO Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 ale dziwne jest to że po nocy odpalił normalnie
Miszka82 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 ale dziwne jest to że po nocy odpalił normalnie w nocy auto stoi w garażu ale czy to ma znaczenie - mrozów nie było w ciągu dnia [br]Dopisany: 19 Grudzień 2011, 21:16_________________________________________________ sprawdź może podlączenie filtra paliwa czy Ci tam sie gdzieś powietrze nie dostaje po wymianie. sprawdzałem kilkakrotnie po zmianie filtra
Bulik Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 a jakiej firmy załozyłes filtr paliwa ?
Kędzior Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 moze poprostu ten typ tak ma? zobaczysz co bedzie jutro
Miszka82 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 a jakiej firmy załozyłes filtr paliwa ? wszystkie Mann
talib1990 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 stawiam na dupiaty filtr.... miałem podobnie jak ostatnio zmieniałem filtry w transicie .. dopiero po 2 dniach sie ułożyło wszystko i było ok.. nie połamałeś żadnych zabezpieczen na przewodach paliwowych do filtra?
Robson04 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zaglądnij do el. pompy paliwa w zbiorniku, może sito jest zatkane lub problem z jej zasilaniem.
Bulik Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 stawiam na dupiaty filtr.... miałem podobnie jak ostatnio zmieniałem filtry w transicie .. dopiero po 2 dniach sie ułożyło wszystko i było ok.. nie połamałeś żadnych zabezpieczen na przewodach paliwowych do filtra? przeciez byla niedziela a Miszka był trzezwy ,jak nie przejdzie zmien jeszcze raz filtr mozna zamknac :>
Miszka82 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 stawiam na dupiaty filtr.... miałem podobnie jak ostatnio zmieniałem filtry w transicie .. dopiero po 2 dniach sie ułożyło wszystko i było ok.. nie połamałeś żadnych zabezpieczen na przewodach paliwowych do filtra? ad1.Co masz na myśli ? ad2. Nie żartuj sobie Zaglądnij do el. pompy paliwa w zbiorniku, może sito jest zatkane lub problem z jej zasilaniem. nic tam nie grzebałem a "problemy" ewidentnie zaistniały po zmianie olejów i filtrów stawiam na dupiaty filtr.... miałem podobnie jak ostatnio zmieniałem filtry w transicie .. dopiero po 2 dniach sie ułożyło wszystko i było ok.. nie połamałeś żadnych zabezpieczen na przewodach paliwowych do filtra? przeciez byla niedziela a Miszka był trzezwy ,jak nie przejdzie zmien jeszcze raz filtr mozna zamknac :> Bulik to nie ADP gdzie komplet filtrów to koszt 30zł
Bulik Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Bulik to nie ADP gdzie komplet filtrów to koszt 30zł ale to ze filtr kosztuje 60pln to nie znaczy ze nie moze byc felerny
hubtychy Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 a czy filtr paliwa nie jest czasem kierunkowy :?: Może źle zamontowałeś :gwizdanie:[br]Dopisany: 19 Grudzień 2011, 23:10_________________________________________________A co do nie osiągnięcia temperatury to może Ci się termostat zawiesił albo po prostu padł.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Witam Nie wiem czy ma to jakies znaczenie ale ja zawsze zalewam filtr przy wymianie do pełna ropą. Nigdy pózniej nie mam problemu z odpalaniem po wymianie. Tak samo jak odpali to nigdy mi nie zgasł. Pozdro ZC
dariodario Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 po co sobie brudzić ręce. W ajm jest pompa w baku. Zalewa sobie sama. Silnik pali od kopa po wymianie filtra i bez zalewania
rookie Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 po co sobie brudzić ręce. W ajm jest pompa w baku. Zalewa sobie sama. Silnik pali od kopa po wymianie filtra i bez zalewania Ano widocznie nie. Głupotą jest wymiana filtra paliwa bez jego zalania do pełna. To jak prosić się o zapowietrzenie. A najgorzej jest zapowietrzyć wtryski. Zalałeś filtr paliwa do pełna ?
dariodario Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 jeżeli układ wtryskowy posiada pompę spiętrzającą w baku to nie ma potrzeby zalewać paliwem filtra.mówię tu o pd a nie o vp. Głupota to robić coś co się gdzieś usłyszy a nie ma się pojęcia w którym kościele dzwoni. A po drugie to wątek nie o filtrze paliwa.
krzyniek Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 a czy filtr paliwa nie jest czasem kierunkowy :?: Może źle zamontowałeś :gwizdanie: w ajm nie da się filtra źle zamontować
Miszka82 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 dobra Pany nie ma co bić piany autko wróciło do kondycji pali na dotyk jedynie co to ta temperatura silnika na trasie dobija do 90st ale po wpadnięciu w miasto spada nawet na ok 70st trochę to dla mnie dziwne bo w mieście powinien się bardziej grzać
hubtychy Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 a czy filtr paliwa nie jest czasem kierunkowy :?: Może źle zamontowałeś :gwizdanie: w ajm nie da się filtra źle zamontować Ale Miszka potrafi :gwizdanie: dobra Pany nie ma co bić piany autko wróciło do kondycji pali na dotyk jedynie co to ta temperatura silnika na trasie dobija do 90st ale po wpadnięciu w miasto spada nawet na ok 70st trochę to dla mnie dziwne bo w mieście powinien się bardziej grzać Dalej stawiam na termostat.Zobacz po ilu Ci się zagrzeje na trasie. Ja mam u siebie podobnie.Na trasie ładnie daje na 88-90 stopni ale jak tylko wjadę w miasto to zaraz temperatura spada. Ewentualnie jeszcze sprawdził bym czujniki temperatury.Może poruszyłeś jakiś kabelek i teraz Ci się cyrki dzieją :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się