Miszka82 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 jutro wizyta w ASO to podpytam "specjalistów" [br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 18:35_________________________________________________w ASO po podłączeniu kompa wyszło że może być coś z czujnikiem g82 czyli czujnik temperatury chłodzenia silnika, niestety nie chcieli nic więcej powiedzieć gdyż korzystałem z promocji - darmowa diagnostyka auta ale szczegółów nie powiedzą ale myślę, że sprawa jest jasna - czujnik g82 - kupimy wymienimy i sprawdzimy
mlodyy Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 stawiam na dupiaty filtr.... miałem podobnie jak ostatnio zmieniałem filtry w transicie .. dopiero po 2 dniach sie ułożyło wszystko i było ok.. nie połamałeś żadnych zabezpieczen na przewodach paliwowych do filtra? filtr paliwa to nie klocki ze ma sie układać, wkładasz i ma śmigać chyba ze jakiś błąd w założeniu lub filtr felerny co sie często zdarza Zaglądnij do el. pompy paliwa w zbiorniku, może sito jest zatkane lub problem z jej zasilaniem. Pompa która jest w zbiorniku nie podaje ropy do silnika , to jest pompa spiętrzająca , objawy jej uszkodzenia jesli w zbiorniku jest mniej niz 1/4 baku ropy to auto zaczyna sie dławic i przerywać ale odpala normalnie. po co sobie brudzić ręce. W ajm jest pompa w baku. Zalewa sobie sama. Silnik pali od kopa po wymianie filtra i bez zalewania Mógłbyś czekać do usra... śmierci żeby ta pompa zalała sobie silnik sama poczytaj troszkę za co odpowiada pompa w zbiorniku podpowiem ze nazywa sie ja pompa spiętrzającą
dariodario Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 2 razy wymieniałem filtr paliwa u siebie,raz u kolegi w awx b6,raz u drugiego kolegi w ibizie axr. Nigdy niczym nie zalewałem filtra. Poczytaj sam o pompowtryskach.
skrab Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ja obstawiam na 100% 1 czujnik temperatury cieczy chłodzącej 2 termostat [br]Dopisany: 22 Grudzień 2011, 16:24_________________________________________________Zbieg okoliczności
mlodyy Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 2 razy wymieniałem filtr paliwa u siebie,raz u kolegi w awx b6,raz u drugiego kolegi w ibizie axr. Nigdy niczym nie zalewałem filtra. Poczytaj sam o pompowtryskach. Tak może i w jelczu wymieniałeś , ale jak auto zdrowe to nie trzeba zalewać bo samo po kręceniu rozrusznikiem zassie ropę a nie niby ta pompa poda ropę do filtra.ale wymieniałeś już 4 razy wiec wiesz lepiej
Miszka82 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 skończcie z tymi filtrami - ja mam info, że filtr sam zasysa paliwo i nie trzeba go napełniać ogarniam czujnik temp.cieczy - zobaczymy czy temp wróci do normy, wracając jeszcze do problemów z odpalaniem zastanawiam się na ile ten czujnik może być odpowiedzialny za trudności w odpalaniu - znów po dłuższym postoju auto ma lekkie problemy z odpalaniem, a pamiętam jeszcze jak miałem ADR'a miałem podobny problem z odpalaniem i po wymianie czujnika zaczął odpalać normalnie. Może to mieć wpływ ? Bo czujnik podaje złe wartości
dariodario Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 kolego młodyy nie jest wina niczyja że jeździsz niezdrowym autem i musisz zalewać filtr paliwa paliwem podczas wymiany.w twoim raczej wskazane bo jest vp. Ale nie pd więc się odczep grzecznie i nie rób zamętu. apropo jelcza to trafiłeś. Też wymieniałem filtr paliwa i też nie zalewa się!od tego jest pompka ręczna,ale co tu tłumaczyć jak młodzi więcej wiedzy mają z internetu.
Kędzior Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Może to mieć wpływ ? Bo czujnik podaje złe wartości tak moze miec to roznice, moja w fiescie tak miala ze jej ciezko palil, i na kompie wyszedl czujnik temperatury, czujnik wymieniony i teraz auto odpala od strzala
dariodario Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 zepsuty czujnik temperatury cieczy chłodzącej pomaga w rozruchu. Potem są niestabilne obroty biegu jalowego. vag do łap i wyjdzie wszystko
Miszka82 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 No i mam rozwiązanie. Mianowicie...chyba mega duży zbieg okoliczności bo przy wymianie oleju musiał paść równocześnie czujnik temp cieczy i termostat. Wymieniłem czujnik temp cieczy i auto zaczęło normalnie odpalać ale temperatury dalej nie trzymał więc wymieniłem również termostat i dziś po jego wymianie temp trzyma na 90st bez znaczenie czy trasa czy miasto, auto odpala jak należy Dziękuję wszystkim za pomoc
skrab Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 No i mam rozwiązanie. Mianowicie...chyba mega duży zbieg okoliczności bo przy wymianie oleju musiał paść równocześnie czujnik temp cieczy i termostat. Wymieniłem czujnik temp cieczy i auto zaczęło normalnie odpalać ale temperatury dalej nie trzymał więc wymieniłem również termostat i dziś po jego wymianie temp trzyma na 90st bez znaczenie czy trasa czy miasto, auto odpala jak należy Dziękuję wszystkim za pomoc A mówiłem że tak jest trzeba było odrazy słuchać fachowca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się