Cristoforo 2 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Wiatm, Silnik ASZ 130KM wczoraj kuźwa po namowie mechanika na ciepłym silniku :wallbash: wykręcałem świece żarowe 3 poszły bez problemu czwarta kręce lewo-prawo itd. smarując wyszła ale górny zwój świecy był zaklejony aluminium niby nic stasznego bo to tylko górny wykręciłem świece aby sprawdzić czy działają i grzeją się bdb i wkręciłem ponownie zrobiłem tak na szybkiego bo nie miałem innych narzedzi u siebie. delikatnie posmarowałem gwint tej czwartej świecy miedzianym smarem ale mało tego było i wkręciła się trochę zwiększym oporem ale bez tragedii.. i teraz pytanie?????????? wykręcam wszystkie świece i delikatnie przegwintuje gniazda w głowicy tzn. poprawie im gwinty i założe nowe świece - czy zostawić w spokoju to wszystko bo niby nic się wielkiego nie stało ale czy ten miedziany smar nie wejdzie w reakcje temp. i nie spowoduje, że za rok np. zostanie mi zdejmowanie czapki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 ja bym zostawił tak jak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 też tak uważam bo boję się , że z gwintownikiem będę szalał i zrobie więcej bałaganu a tak wszystko jest szczelne i nic się nie dzieje... im więcej będę grzebał tym więcej zrobie strat a tak wogóle to ta czwarta świece nie miała już tak ostrego gwintu na sobie jak pozostałe ale wkręciła się i opór był .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ja też bym zostawił tak jak jest. Masz jakiś pomysł na spadające okruchy z gwintu na tłoki podczas gwintowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ja też bym zostawił tak jak jest. Masz jakiś pomysł na spadające okruchy z gwintu na tłoki podczas gwintowania? gwintownik w oleju i deliatnie po obrocie wykręcam całość czyszczę gwintownik i tak wkoło macieju ale wiem, że to tylko teoria druga spawa można wydmuchać kręcąc rozrusznikiem ale obawa że cylinder się cofnie i łyknie reszte syfu.. jak jest dobrze to nic nie będę robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 sa specjalne narzędzia do zerwanych gwintów na świeczki żeby to nagwintować itp, ale lepiej nic nie kombinować sprawdź czy jest szczelnie żeby świeca nie wyleciała przez maskę i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 sa specjalne narzędzia do zerwanych gwintów na świeczki żeby to nagwintować itp, ale lepiej nic nie kombinować sprawdź czy jest szczelnie żeby świeca nie wyleciała przez maskę i tyle jest ok to tylko dwa zwoje na świecy i to górne a świeca opiera się na stożku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 sposob na wyczyszczenie gniazda swiecy: - wypilowanie trzech podluznych ( wzdluz dlugosci swiecy) wglebien trojkatnym pilnikiem w gwincie swiecy tak aby byly glebsze niz gwint. - nalezy posmarowac smarem miedziowym gwint i wkrecic powoli swiece w gniazdo. wszystkie zanieczyszczenia przyklejaja sie do smaru i usadawiaja we wglebieniach, po drugiej operacji gniazdo jest czyste jak nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 tak sobie myśle, że nic nie będę teraz ruszał jak jest ok świece grzeją się ładnie wkręciła się ta czwarta w miarę bez większych problemów tylko kurcze są dwie szkoły jazdy na zimnym lub ciepłym ludzie starej daty mówią na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 ludzie starej daty mówią na zimnym W tym przypadku, ja posluchalabym "ludzi starej daty" Pozdrawiam ps. moze nie zimny, ale letni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 nom a kurdę w swojej byłej robiłem wszystko na zimnym a teraz posłuchałem swojego mechanika w serwisie no nic najważniejsze, że na chwilę obecną jest ok a jak będzie trzeba wymienić to wtedy będę się martwił dobrze, że chociaż w tym poprzecznym silniku wszystko jest na wprost Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szneider 0 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Tu jest filmik jak to sie robi profesjonalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ja robiłem na letnim, czyli auto po jeździe, zostawiłem na godzinkę i wtedy do dzieła, ale ja wcześniej przez kilka dni lałem w gniazda świec wd40. Po tym świeczki wyszły lekko jak by ktoś zapomniał dokręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 filmik ok już go widziałem ale u mnie gwint cały nie poszedł tylko dwa zwoje ale trzeba uważać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się