Jump to content
IGNORED

[B7 BKE] Nadpękniety pasek rozrządu dlaczego?????ale jaja!!!


skrab

Recommended Posts

Witam coś mnie tknęło aby sobie sprawdzić pasek i zobaczyłem taki widok

czy to coś przeszkadza w nieużytkowaniu dodam że Niemiec wymieniał przy 130 tys a ja mam 170 tyś co teraz zrobić z tym fantem :mysli: doradźcie

20111222677.jpg

20111222678.jpg

20111222679.jpg

Teraz pytanie czy wymienić sam pasek czy wszystko aktualny jest firmy DAYCO :hi:

Link to comment
Share on other sites

Ja bym wymienił sam pasek a za 50 tysięcy komplet rozrządu.

Link to comment
Share on other sites

Ja bym wymienił sam pasek a za 50 tysięcy komplet rozrządu.

Tak tylko trzeba wykręcać przód :mysli: czy da się jakoś wyciągnąć inaczej
Link to comment
Share on other sites

Ja bym wymienił sam pasek a za 50 tysięcy komplet rozrządu.

Tak tylko trzeba wykręcać przód :mysli: czy da się jakoś wyciągnąć inaczej

Pasek do wymiany bo nie wygląda on ciekawie :cool1:

Faktycznie jaja :shocked:

Chyba bez ściągnięcia przodu się nie obejdzie :mysli:

Link to comment
Share on other sites

na twoim miejscu wymienił bym wszystko zawsze to taniej niz remont silnika , pasek poszarpany wiec napinacz tez zapewne troszkę dostał po du..

Wiesz co ale zastanawia mnie jaka jest ku temu przyczyna :wallbash:
Link to comment
Share on other sites

Nie ma na co czekac tylko wymieniać , co by sie stało jak by pękł :confused4:

Naprawde dziwne :mysli: ze po wymianie i takim przebiegu takie jaja

Link to comment
Share on other sites

Nie ma na co czekac tylko wymieniać , co by sie stało jak by pękł :confused4:

Naprawde dziwne :mysli: ze po wymianie i takim przebiegu takie jaja

Grześu ale sam pasek czy wszystko ty jesteś w końcu szpec :hi:

Link to comment
Share on other sites

Lepiej zrobic cały nowy rozrząd. Przy okazji moze zdiagnozujesz co go poszarpało no i święty spokój na następne tysiące km.

Pozdro

ZC

Link to comment
Share on other sites

Nie ma na co czekac tylko wymieniać , co by sie stało jak by pękł :confused4:

Naprawde dziwne :mysli: ze po wymianie i takim przebiegu takie jaja

Grześu ale sam pasek czy wszystko ty jesteś w końcu szpec :hi:

W Niemcowni tez rózne cuda robią przecież tez :) Mógł być jakis felerny pasek załozony .

Ja bym zmienił cały rozrzad i spał spokojnie . Cena nawet ORI klamotow jest teraz spoko :) Popytaj w ASO

Link to comment
Share on other sites

Witam coś mnie tknęło aby sobie sprawdzić pasek i zobaczyłem taki widok

czy to coś przeszkadza w nieużytkowaniu dodam że Niemiec wymieniał przy 130 tys a ja mam 170 tyś co teraz zrobić z tym fantem :mysli: doradźcie

20111222677.jpg

20111222678.jpg

20111222679.jpg

Teraz pytanie czy wymienić sam pasek czy wszystko aktualny jest firmy DAYCO :hi:

bez zastanowienia wymieniłbym wszystko. Serwisy czasem naprawy takie jak te robią tylko na papierze. Tutaj we włoszech kolegę chcieli tak wyrolować.
Link to comment
Share on other sites

Kolego wymianiaj caly komplet bo lepiej nie wiedziec ile bedzie kosztowal remont silnika po zerwaniu nowego paska.Moze sie okazac ze przyczyna pekniecia paska nie tkwila w felernym pasku :hi:

Link to comment
Share on other sites

JA tam jak kupuję auto dla siebie - nie ważne czy mam ks serwisową, nie ważne co mówi sprzedawca, ZAWSZE wymieniam pasek.

Jeden jedyny raz nie wymieniłem jak auto było kupione od pierwszego właściciela i serwisowane w ASO w którym pracował kumpel i mnie zapewnił że rozrząd był robiony.

Co z tego że mamy wpisy w książce jak ktoś mógł zrobić przewałkę, tym bardziej że z tego co widzę pieczątki w książce nie są z ASO.

Link to comment
Share on other sites

:hi: :hi: :hi: :hi:

Wymieniam wszystko dzięki wszystkim :good: :good:

Link to comment
Share on other sites

Myślę że wada paska raczej ale jak już wymieniać to chyba całość i mieć na dłużej spokój z rozrządem.

A pieczatka jest od dealera VW,Audi,Skoda więc raczej ok.

http://www.faust-group.de/Start.html

Link to comment
Share on other sites

A ma może ktoś namiary na kompletny rozrząd w dobrych cena :naughty:

Link to comment
Share on other sites

H4mm3R coś tam chyba ostatnio pisał że ma z ASO w dobrych cenach

A jak nie to od TOM77 z hutrowni

Link to comment
Share on other sites

Teraz pytanie czy wymienić sam pasek czy wszystko aktualny jest firmy DAYCO :hi:

Witam :)

A dlaczego, wlasnie DAYCO...?

Poczytalam troszke na google i opinie sa raczej rozne co do jakosci paskow tej firmy.

Koledzy na roznych forach pisza ze wlasnie ten pasek im sie szybko wykonczyl.

Czy nie lepiej zalozyc Conti lub Gates...?

Pozdrawiam :)

ps. i moim zdaniem zrob komplet, i tak musisz wszystko rozebrac.

Link to comment
Share on other sites

Teraz pytanie czy wymienić sam pasek czy wszystko aktualny jest firmy DAYCO :hi:

Witam :)

A dlaczego, wlasnie DAYCO...?

Poczytalam troszke na google i opinie sa raczej rozne co do jakosci paskow tej firmy.

Koledzy na roznych forach pisza ze wlasnie ten pasek im sie szybko wykonczyl.

Czy nie lepiej zalozyc Conti lub Gates...?

Pozdrawiam :)

Nie ale ja pisałem że mam obecnie pasek firmy DAYCO i nie musze kupować tej firmy

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...