skrab 2 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Witam coś mnie tknęło aby sobie sprawdzić pasek i zobaczyłem taki widok czy to coś przeszkadza w nieużytkowaniu dodam że Niemiec wymieniał przy 130 tys a ja mam 170 tyś co teraz zrobić z tym fantem doradźcie Teraz pytanie czy wymienić sam pasek czy wszystko aktualny jest firmy DAYCO Link to comment Share on other sites More sharing options...
studziany 2 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Ja bym wymienił sam pasek a za 50 tysięcy komplet rozrządu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrab 2 Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Ja bym wymienił sam pasek a za 50 tysięcy komplet rozrządu. Tak tylko trzeba wykręcać przód czy da się jakoś wyciągnąć inaczej Link to comment Share on other sites More sharing options...
chriss 2 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Ja bym wymienił sam pasek a za 50 tysięcy komplet rozrządu. Tak tylko trzeba wykręcać przód czy da się jakoś wyciągnąć inaczej Pasek do wymiany bo nie wygląda on ciekawie Faktycznie jaja Chyba bez ściągnięcia przodu się nie obejdzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodyy 1 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 na twoim miejscu wymienił bym wszystko zawsze to taniej niz remont silnika , pasek poszarpany wiec napinacz tez zapewne troszkę dostał po du.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrab 2 Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 na twoim miejscu wymienił bym wszystko zawsze to taniej niz remont silnika , pasek poszarpany wiec napinacz tez zapewne troszkę dostał po du.. Wiesz co ale zastanawia mnie jaka jest ku temu przyczyna Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna 333 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Nie ma na co czekac tylko wymieniać , co by sie stało jak by pękł Naprawde dziwne ze po wymianie i takim przebiegu takie jaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrab 2 Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Nie ma na co czekac tylko wymieniać , co by sie stało jak by pękł Naprawde dziwne ze po wymianie i takim przebiegu takie jaja Grześu ale sam pasek czy wszystko ty jesteś w końcu szpec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zimny Chirurg 2 0 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Lepiej zrobic cały nowy rozrząd. Przy okazji moze zdiagnozujesz co go poszarpało no i święty spokój na następne tysiące km. Pozdro ZC Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna 333 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Nie ma na co czekac tylko wymieniać , co by sie stało jak by pękł Naprawde dziwne ze po wymianie i takim przebiegu takie jaja Grześu ale sam pasek czy wszystko ty jesteś w końcu szpec W Niemcowni tez rózne cuda robią przecież tez Mógł być jakis felerny pasek załozony . Ja bym zmienił cały rozrzad i spał spokojnie . Cena nawet ORI klamotow jest teraz spoko Popytaj w ASO Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodyy 1 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 przyczyn może być wiele ale obstawiam na felerny pasek Link to comment Share on other sites More sharing options...
dariodario 1 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Witam coś mnie tknęło aby sobie sprawdzić pasek i zobaczyłem taki widok czy to coś przeszkadza w nieużytkowaniu dodam że Niemiec wymieniał przy 130 tys a ja mam 170 tyś co teraz zrobić z tym fantem doradźcie Teraz pytanie czy wymienić sam pasek czy wszystko aktualny jest firmy DAYCO bez zastanowienia wymieniłbym wszystko. Serwisy czasem naprawy takie jak te robią tylko na papierze. Tutaj we włoszech kolegę chcieli tak wyrolować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu2 1 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Kolego wymianiaj caly komplet bo lepiej nie wiedziec ile bedzie kosztowal remont silnika po zerwaniu nowego paska.Moze sie okazac ze przyczyna pekniecia paska nie tkwila w felernym pasku Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorsam 3 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 JA tam jak kupuję auto dla siebie - nie ważne czy mam ks serwisową, nie ważne co mówi sprzedawca, ZAWSZE wymieniam pasek. Jeden jedyny raz nie wymieniłem jak auto było kupione od pierwszego właściciela i serwisowane w ASO w którym pracował kumpel i mnie zapewnił że rozrząd był robiony. Co z tego że mamy wpisy w książce jak ktoś mógł zrobić przewałkę, tym bardziej że z tego co widzę pieczątki w książce nie są z ASO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrab 2 Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 :hi: :hi: Wymieniam wszystko dzięki wszystkim :good: Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYNA 0 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Myślę że wada paska raczej ale jak już wymieniać to chyba całość i mieć na dłużej spokój z rozrządem. A pieczatka jest od dealera VW,Audi,Skoda więc raczej ok. http://www.faust-group.de/Start.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrab 2 Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 A ma może ktoś namiary na kompletny rozrząd w dobrych cena Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYNA 0 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 H4mm3R coś tam chyba ostatnio pisał że ma z ASO w dobrych cenach A jak nie to od TOM77 z hutrowni Link to comment Share on other sites More sharing options...
danu44 4 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Teraz pytanie czy wymienić sam pasek czy wszystko aktualny jest firmy DAYCO Witam A dlaczego, wlasnie DAYCO...? Poczytalam troszke na google i opinie sa raczej rozne co do jakosci paskow tej firmy. Koledzy na roznych forach pisza ze wlasnie ten pasek im sie szybko wykonczyl. Czy nie lepiej zalozyc Conti lub Gates...? Pozdrawiam ps. i moim zdaniem zrob komplet, i tak musisz wszystko rozebrac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrab 2 Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Teraz pytanie czy wymienić sam pasek czy wszystko aktualny jest firmy DAYCO Witam A dlaczego, wlasnie DAYCO...? Poczytalam troszke na google i opinie sa raczej rozne co do jakosci paskow tej firmy. Koledzy na roznych forach pisza ze wlasnie ten pasek im sie szybko wykonczyl. Czy nie lepiej zalozyc Conti lub Gates...? Pozdrawiam Nie ale ja pisałem że mam obecnie pasek firmy DAYCO i nie musze kupować tej firmy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now