topor Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Opublikowano 2 Lipca 2010 topor jak połączyłęś rure fi 50 od Fmic z turbiną z częścią zimną wylotową?? jakaś redukcja?? Pewnie pod ori wąż gumowy, jak większość na forum z tego co wiem mozesz spokojnie na ten czas taki załozyć, nie pęknie szybko jeśli jest cały narazie, a z czasem sobie sklepiesz cos na sylikonie poki co został ori gumowy "S"... ale jak bedzie chwila to sie tym zajme. Karolku kiedy jakaś kreska? przydało by się przegonić paździochy no kiedys trzeba... ale tak z 5 razy:d I tak jest juz dobrze Kiedy będziesz w Bydgoszczy za jakies 2-3 tygodnie:) Po co śmigasz do bydzi? nie bedziesz przejezdzal przez czersk czasem? Do bydzi jade do rodzinki i na spot pogadac z Kierownikiem i Reniem. ja bede jechal od strony Zielonej Góry wiec przez czersk przejezdzał nie bede, ale Ty mozesz do bdg wpasc:D :>
aju Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 kiedys trzeba... ale tak z 5 razy:d chcesz żeby mi FMIC spuchł oj nie ze mną te numery, zastosuje chłodzenie wodne
jozek726 Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 topor jak połączyłęś rure fi 50 od Fmic z turbiną z częścią zimną wylotową?? jakaś redukcja?? Pewnie pod ori wąż gumowy, jak większość na forum z tego co wiem mozesz spokojnie na ten czas taki załozyć, nie pęknie szybko jeśli jest cały narazie, a z czasem sobie sklepiesz cos na sylikonie poki co został ori gumowy "S"... ale jak bedzie chwila to sie tym zajme. Karolku kiedy jakaś kreska? przydało by się przegonić paździochy no kiedys trzeba... ale tak z 5 razy:d I tak jest juz dobrze Kiedy będziesz w Bydgoszczy za jakies 2-3 tygodnie:) Po co śmigasz do bydzi? nie bedziesz przejezdzal przez czersk czasem? Do bydzi jade do rodzinki i na spot pogadac z Kierownikiem i Reniem. ja bede jechal od strony Zielonej Góry wiec przez czersk przejezdzał nie bede, ale Ty mozesz do bdg wpasc:D :> daj znać kiedy bedziesz to może wpadne
topor Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Opublikowano 3 Lipca 2010 loozik, zmontujemy jakis spot z ludzmi z Bydgoszczy:)
Kierownik Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Skrzyknie sie jeszcze ekipe z Torunia ... to będziemy mogli zrobić grubszego spota
jozek726 Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Skrzyknie sie jeszcze ekipe z Torunia ... to będziemy mogli zrobić grubszego spota ja wpadne nie odpuszcze jak nie zobacze auta Topora
topor Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 jozek, to sie ustawimy w bdg:D tak na marginesie, przyszło wymienic sprzegło i wyj#bac 2masa. Teraz pytanie... odsyłac cały zestaw sprzegła i kola 1Z do radzikowskieg czy obejdzie sie bez wzmacniania. opini na ten temat multum i nikt nie moze sie jasno wypowiedziec, fakt, 1000zl nie mało... ale jak ma mi palic sprzegło po miesiącu to pier##ole system.
Kowi87 Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 jozek, to sie ustawimy w bdg:D tak na marginesie, przyszło wymienic sprzegło i wyj#bac 2masa. Teraz pytanie... odsyłac cały zestaw sprzegła i kola 1Z do radzikowskieg czy obejdzie sie bez wzmacniania. opini na ten temat multum i nikt nie moze sie jasno wypowiedziec, fakt, 1000zl nie mało... ale jak ma mi palic sprzegło po miesiącu to pier##ole system. Rób, chyba że zostajesz przy tej mocy co masz :gwizdanie: jednomas też sypie sie przy sporym momencie, ja póki co naginam na seryjnym nowym dwumasie cos ponad 20tys i problemów jeszcze nie widać, jeśli coś klęknie to oddaje stare sprzęgło na wzomcnienie i dalej będe ujeżdżał dwumase
aju Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 ja bym nie wzmacniał jeśli zostajemy przy niutonach do 380
aju Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 zobaczysz że będziesz zadowolony :gwizdanie: bo tysiak to tysiak
Armi Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Aju, serio mówisz? Nastawiałem się na zmianę dwumasa na jednomas ale jak mówisz, że do 380 Nm daje radę to chyba odpuszczę temat .
Cristoforo Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 ja nie jestem zwolennikiem usztywniania tego więc u mnie dwumas zostaje tylko sprzegło wysyłam do radzika ponoć samego łozyska nie mozna wzmocnić
aju Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 miałem 380niutów i dzielnie dawał rady, kolega jeździ już 8 miesięcy z takim niutonem a on rzeźnik jest i nic, wszytko ideał
Kowi87 Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 ja nie jestem zwolennikiem usztywniania tego więc u mnie dwumas zostaje tylko sprzegło wysyłam do radzika ponoć samego łozyska nie mozna wzmocnić dobrze mówisz, jednomas jest z d*py w użytkowaniu, a jeszcze wzmocniony= twardszy
topor Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 tak koledzy... z tym ze AJM ma mocniejsze sprzegło i dwumas, -ponoc. u mnie roczne sprzegło, -sachs, po ostrym dawaniu w palnik 1-2, pali sprzegło... dwumas wali od 2-2,2 rpm. i wg Mariusza (GH) moglo tak sie skonczyc i uprzedzał mnie zeby zalozyc inny zestaw przed kolejna porcja niutow.
Kowi87 Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 tak koledzy... z tym ze AJM ma mocniejsze sprzegło i dwumas, -ponoc. u mnie roczne sprzegło, -sachs, po ostrym dawaniu w palnik 1-2, pali sprzegło... dwumas wali od 2-2,2 rpm. i wg Mariusza (GH) moglo tak sie skonczyc i uprzedzał mnie zeby zalozyc inny zestaw przed kolejna porcja niutow. AJM ma takie same co AVG dopiero ATJ z 6biegową skrzynią ma wieksze
aju Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 AJM ma takie same co AVG masz jakiś nr części? kolega ostatnio stwierdził że nie pasuje z AJMa do afn a afn to praktycznie avg
Rekomendowane odpowiedzi