Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG++] madafaka OEM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

topor jak połączyłęś rure fi 50 od Fmic z turbiną z częścią zimną wylotową??

jakaś redukcja??

Pewnie pod ori wąż gumowy, jak większość na forum z tego co wiem :good: mozesz spokojnie na ten czas taki załozyć, nie pęknie szybko jeśli jest cały narazie, a z czasem sobie sklepiesz cos na sylikonie

poki co został ori gumowy "S"... ale jak bedzie chwila to sie tym zajme.

Karolku kiedy jakaś kreska? przydało by się przegonić paździochy :decayed:

no kiedys trzeba... ale tak z 5 razy:d

I tak jest juz dobrze :good: Kiedy będziesz w Bydgoszczy :cool1:

za jakies 2-3 tygodnie:)

Po co śmigasz do bydzi? :mysli:

nie bedziesz przejezdzal przez czersk czasem? :mysli:

Do bydzi jade do rodzinki i na spot pogadac z Kierownikiem i Reniem. ja bede jechal od strony Zielonej Góry wiec przez czersk przejezdzał nie bede, ale Ty mozesz do bdg wpasc:D :>

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
kiedys trzeba... ale tak z 5 razy:d

chcesz żeby mi FMIC spuchł :kox: oj nie ze mną te numery, zastosuje chłodzenie wodne :naughty::tongue4:

Opublikowano
:good:
Opublikowano

topor jak połączyłęś rure fi 50 od Fmic z turbiną z częścią zimną wylotową??

jakaś redukcja??

Pewnie pod ori wąż gumowy, jak większość na forum z tego co wiem :good: mozesz spokojnie na ten czas taki załozyć, nie pęknie szybko jeśli jest cały narazie, a z czasem sobie sklepiesz cos na sylikonie

poki co został ori gumowy "S"... ale jak bedzie chwila to sie tym zajme.

Karolku kiedy jakaś kreska? przydało by się przegonić paździochy :decayed:

no kiedys trzeba... ale tak z 5 razy:d

I tak jest juz dobrze :good: Kiedy będziesz w Bydgoszczy :cool1:

za jakies 2-3 tygodnie:)

Po co śmigasz do bydzi? :mysli:

nie bedziesz przejezdzal przez czersk czasem? :mysli:

Do bydzi jade do rodzinki i na spot pogadac z Kierownikiem i Reniem. ja bede jechal od strony Zielonej Góry wiec przez czersk przejezdzał nie bede, ale Ty mozesz do bdg wpasc:D :>

daj znać kiedy bedziesz to może wpadne :)

Opublikowano

loozik, zmontujemy jakis spot z ludzmi z Bydgoszczy:)

Opublikowano

Skrzyknie sie jeszcze ekipe z Torunia ... to będziemy mogli zrobić grubszego spota :naughty:

Opublikowano

Skrzyknie sie jeszcze ekipe z Torunia ... to będziemy mogli zrobić grubszego spota :naughty:

ja wpadne :D

nie odpuszcze jak nie zobacze auta Topora :kox::decayed:

Opublikowano

jozek, to sie ustawimy w bdg:D

tak na marginesie, przyszło wymienic sprzegło i wyj#bac 2masa.

Teraz pytanie... odsyłac cały zestaw sprzegła i kola 1Z do radzikowskieg czy obejdzie sie bez wzmacniania.

opini na ten temat multum i nikt nie moze sie jasno wypowiedziec, fakt, 1000zl nie mało... ale jak ma mi palic sprzegło po miesiącu to pier##ole system.

Opublikowano

jozek, to sie ustawimy w bdg:D

tak na marginesie, przyszło wymienic sprzegło i wyj#bac 2masa.

Teraz pytanie... odsyłac cały zestaw sprzegła i kola 1Z do radzikowskieg czy obejdzie sie bez wzmacniania.

opini na ten temat multum i nikt nie moze sie jasno wypowiedziec, fakt, 1000zl nie mało... ale jak ma mi palic sprzegło po miesiącu to pier##ole system.

Rób, chyba że zostajesz przy tej mocy co masz :gwizdanie: jednomas też sypie sie przy sporym momencie, ja póki co naginam na seryjnym nowym dwumasie cos ponad 20tys i problemów jeszcze nie widać, jeśli coś klęknie to oddaje stare sprzęgło na wzomcnienie i dalej będe ujeżdżał dwumase

Opublikowano

ja bym nie wzmacniał jeśli zostajemy przy niutonach do 380 :decayed:

Opublikowano

ok, jak cos to bedzie na Ciebie;p

Opublikowano

zobaczysz że będziesz zadowolony :gwizdanie: bo tysiak to tysiak :kox:

Opublikowano

Aju, serio mówisz?

Nastawiałem się na zmianę dwumasa na jednomas ale jak mówisz, że do 380 Nm daje radę to chyba odpuszczę temat :cool:.

Opublikowano

ja nie jestem zwolennikiem usztywniania tego więc u mnie dwumas zostaje tylko sprzegło wysyłam do radzika

ponoć samego łozyska nie mozna wzmocnić

Opublikowano

miałem 380niutów i dzielnie dawał rady, kolega jeździ już 8 miesięcy z takim niutonem a on rzeźnik jest i nic, wszytko ideał

Opublikowano

ja nie jestem zwolennikiem usztywniania tego więc u mnie dwumas zostaje tylko sprzegło wysyłam do radzika

ponoć samego łozyska nie mozna wzmocnić

dobrze mówisz, jednomas jest z d*py w użytkowaniu, a jeszcze wzmocniony= twardszy :sick3:

Opublikowano

tak koledzy... z tym ze AJM ma mocniejsze sprzegło i dwumas, -ponoc.

u mnie roczne sprzegło, -sachs, po ostrym dawaniu w palnik 1-2, pali sprzegło... dwumas wali od 2-2,2 rpm. i wg Mariusza (GH) moglo tak sie skonczyc i uprzedzał mnie zeby zalozyc inny zestaw przed kolejna porcja niutow.

Opublikowano

tak koledzy... z tym ze AJM ma mocniejsze sprzegło i dwumas, -ponoc.

u mnie roczne sprzegło, -sachs, po ostrym dawaniu w palnik 1-2, pali sprzegło... dwumas wali od 2-2,2 rpm. i wg Mariusza (GH) moglo tak sie skonczyc i uprzedzał mnie zeby zalozyc inny zestaw przed kolejna porcja niutow.

AJM ma takie same co AVG :tongue4: dopiero ATJ z 6biegową skrzynią ma wieksze :naughty:

Opublikowano

:no:

:cool1:

Opublikowano
AJM ma takie same co AVG

masz jakiś nr części? kolega ostatnio stwierdził że nie pasuje z AJMa do afn a afn to praktycznie avg :mysli:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...