hutto Opublikowano 27 Października 2006 Opublikowano 27 Października 2006 Jak w temacie gadalem z mechanikiem i powiedzial ze ewentualnie trzeba bedzie wg niego wymienic kopułke, palec i przewody zaplonowe. Ale dokladnie jakie sa objawy Na zimnym silniku zwlaszcza na 2 biegu jest dosc mocno odczuwalne ale jak silnik sie rozgrzeje troche sie stabilizuje ale nie do konca znika. Efekt podobny jakby nagle zabraklo mu paliwa albo stracil moc pomaga na to odpuszczenie gazu i ponowne wcisniecie. Gdzies na forum wyczytalem ze jest to przypadlosc silnikow ADP. A moze trzeba przeczyscic przepustnice lub czepic sie silnika krokowego juz sam nie wiem poza tym sproboje jeszcze wymienic filtr paliwa i zobacze czy sie poprawi. Czy ktos mial podobny problem? Tak nawiasem nie zauwazam zeby obroty falowaly na zimnym jest kolo 1500 a na cieplym spada do 950 ale wskazowka stoi w miejscu i silnik pracuje rowno. Swiece wymienione wiec je eliminuje.
hutto Opublikowano 30 Października 2006 Autor Opublikowano 30 Października 2006 Dzieki wielkie za tak liczne odpowiedzi bardzo one mi pomogly. Mialbym jeszcze tylko jedno pytanie czy silnik 1.6 ADP posiada silniczek krokowy czy jak gazownik mi powiedzial elektronicznie sterowana przepustnice bez silnika krokowego? I drugie jakie kable wysokiego napiecia sa najlepsze (chodzi o firme) bo tez juz mase roznych opini slyszalem pozdr EDIT juz jest pewne ze sa do wyrzucenia przewody wysokiego napiecia bo iskra jak glupia skacze od przewodu do obudowy silnika (pokrywy zaworow). teraz jakie przewody jakiej firmy ???
sisi1977 Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 moze masz ustawiony żle zapłon i rozrząd ja tak miałem i mi falowały obroty na jałowym
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 Mialbym jeszcze tylko jedno pytanie czy silnik 1.6 ADP posiada silniczek krokowy czy jak gazownik mi powiedzial elektronicznie sterowana przepustnice bez silnika krokowego? Nie posiada. Podłączę się do pytania o przewody bo też mnie to interesuje.
mydlo Opublikowano 1 Listopada 2006 Opublikowano 1 Listopada 2006 Ja miałem podobną przyczyne, mianowicie jak dawałem gaz w deche na obojętnie jakim biegu to mi silnik przerywał. Co się okazało że miałem jedną świece (ceramike na świecy) pękniętą. Świece wymieniłem i wszystko gra :mrgreen:
ciku Opublikowano 1 Listopada 2006 Opublikowano 1 Listopada 2006 Czesc ...ja tak mialem (szczegolnie podczas rozpedzania na zimnym silniku pod gorke - wieksze obciazenie silnika). U mnie problemem bylo przesuniecie punktow na aparacie zaplonowym o jakies 1-2 mm. Ponowne ustawienie punktow (idealnie) pomoglo...samochodzik juz jest o wiele zwawszy :mrgreen: Powodzenia w uzdrawianiu samochodzika
hutto Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Opublikowano 2 Listopada 2006 wiec u mnie sprawa jest prosta jak narazie trzeba koniecznie wywalic przewody wyskokiego napiecia poniewaz widac jak swieca skacze od przewodu do obudowy silnika. Polcema test jaki mi polecil stary mechanior w nocy kiedy bedzie calkiem ciemno zdjac obudowe plastikowa lub ille plastiki zeby widac bylo dokladnie przewody .Nastepnie uruchomic silnik i obserwowac go po ciemku tzn w miescjach gdzie sa przewody jesli zauwazycie iskre tzn przewody dokonczyly zywota. a co do cen: NGK - allegro 190 zl (w sklapach w ktorych pytalem od 240-300 zl) BOSCH - na allegro nie znlazlem ( w sklepach okolo 300 zl) Sentech - na allegro okolo 80 zl ( w sklepie od 100-150 zl) o Beru nie pytalem gdyz gazownik polecil mi zakup NGK. pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się