Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rejestracja samochodow sprowadzanych z Anglii


Martino24

Rekomendowane odpowiedzi

jakby w Pl dało się rejestrować "angliki " to po roku lub dwóch trzeba było by zmienić ruch na lewostronny bo było by więcej anglików jak europejskich aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz ja :decayed:

Powiedzcie mi jak sprawa sie przedstawia z ponownym zarejestrowaniu samochodu na PL blachy - musialem przerejestrowac swoj za granica i czy bede mogl ponownie zarejestrowac go w PL znow na siebie - slyszalem, ze mozna zas niektorzy mowia, ze nie, ale nigdy nie uslyszalem 100% odpowiedzi na tak czy nie :mysli:

Mialo to wejsc w maju zeszlego roku - tak przynajmniej uslyszalem w wiadomosciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz ja :decayed:

Powiedzcie mi jak sprawa sie przedstawia z ponownym zarejestrowaniu samochodu na PL blachy - musialem przerejestrowac swoj za granica i czy bede mogl ponownie zarejestrowac go w PL znow na siebie - slyszalem, ze mozna zas niektorzy mowia, ze nie, ale nigdy nie uslyszalem 100% odpowiedzi na tak czy nie :mysli:

Mialo to wejsc w maju zeszlego roku - tak przynajmniej uslyszalem w wiadomosciach

Kiedyś nie można było, ale Polacy zaczynali wyjeżdżać za granicę i powstał problem. Od marca 2011 można już ponownie zarejestrować auto, które było kiedyś na PL blachach i zostało wyrejestrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadki swoja drogą :) Chodzi tutaj o to czemu w niektorych miastach mozna rejestrowac a w niektorych nie :). Co pytanie to inna odpowiedz tak lub nie :)

Chodzi o to, że po "przekładce" zarejestrujesz auto z Anglii, jeśli kierownica będzie po prawej stronie (przed przekładką) to niestety nie ma takiej możliwości i w żadnym polskim mieście Ci auta nie zarejestrują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj brat przełożył sobie a6 sam w garazu (banalnie proste stwierdził bo w grozi są otwory na lewą/prawą stronę) zrobił przegląd na stacji diagnostycznei i zarejestrował.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"banalnie proste stwierdził bo w grozi są otwory na lewą/prawą stronę"

Czy w A4 jest też tak łatwo?

Reflektory?

Regulacja lusterek w drzwiach pasażera :naughty:

Schowek/kierownica

Pedały

W audi B6 jest to piekna sprawa :) niektore samochody grupy VAG to maja przekrecane grodzie lub juz przygotowane otwory na elementy po lewej stronie. Kilka razy juz sie spotkalem z takimi grodziami ale niestety warsztatow typu "drut" jest pelno i nie ma ani ksztu serca w tym co robia byle tylko do rzyda i "na opchnięcie" chyba wiecie co mam na mysli ;) Ale trafiało sie kilka sztuk bardzo ładnie przerobionych trudno bylo rozroznic :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki u nas wypadków i tak jest w chooj jak są kiery po lewej stronie, a co dopiero jak by zalegalizowali po prawej to co drugie drzewo krzyż by stał bo przy wyprzedzaniu widoczność jest praktycznie zerowa

wystarczy trochę obycia z RHD i nie dojeżdżanie do samego tyłu wyprzedzanego pojazdu. Masz praktycznie taką samą widoczność jak siedząc na tyłku i jadąc LHD. Kwestia przyzwyczajenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu sie mylisz - wiem co mowie, a wieczorem to juz masakra

ujdzie jeszcze jak masz pasazera bo jesli sam sie wychylisz to mozesz sie zdziwic :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki u nas wypadków i tak jest w chooj jak są kiery po lewej stronie, a co dopiero jak by zalegalizowali po prawej to co drugie drzewo krzyż by stał bo przy wyprzedzaniu widoczność jest praktycznie zerowa

wystarczy trochę obycia z RHD i nie dojeżdżanie do samego tyłu wyprzedzanego pojazdu. Masz praktycznie taką samą widoczność jak siedząc na tyłku i jadąc LHD. Kwestia przyzwyczajenia.

bzdura, zrobiłem kilka tysięcy km angolem(rhd) w ruchu prawostronnym i jeśli się jedzie samemu to jest przej***ne, wyprzedzenie w niektórych przypadkach wręcz niemożliwe, co innego jeśli się leci w dwie osoby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki u nas wypadków i tak jest w chooj jak są kiery po lewej stronie, a co dopiero jak by zalegalizowali po prawej to co drugie drzewo krzyż by stał bo przy wyprzedzaniu widoczność jest praktycznie zerowa

wystarczy trochę obycia z RHD i nie dojeżdżanie do samego tyłu wyprzedzanego pojazdu. Masz praktycznie taką samą widoczność jak siedząc na tyłku i jadąc LHD. Kwestia przyzwyczajenia.

bzdura, zrobiłem kilka tysięcy km angolem(rhd) w ruchu prawostronnym i jeśli się jedzie samemu to jest przej***ne, wyprzedzenie w niektórych przypadkach wręcz niemożliwe, co innego jeśli się leci w dwie osoby

Dwie osoby płci męskiej bo dla kobiet, które znam nigdy nie ma wystarczająco dużó miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to chyba w całej Polsce można rejestrować Angliki tylko że nie każda stacja diagnostyczna chce podbić przegląd w takim aucie po przekładce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój braciak już 3 rok jeździ po Polsce EVO LANCER IX na angielskich blachach i polskim ubezpieczeniu i jak na razie nikt sie do niego o to nie przyczepił i o przekładce też na razie nie myśli . Ubezpieczenie ma w Hesti i płaci coś koło 100zł/ms. Nawet do Anglii nie jeździ żeby co roku MOT(przegląd) robić bo mój szwagier załatwia mu to za £168 i wysyła do polski . Jak to ktoś napisał wyżej polak potrafi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekładka B6 B7 B8 jest prosta jak pie.... w grodziach są dziury na to przygotowane , z instalacja elektryczna nie ma większego problemu ponieważ albo mozna kupic cała wiązkę za grosze na szrocie albo w ASO są do nabicia tak zwane przejściówki czyli przedłożenie wiązek elektrycznych koszt dosyć duży co do reszty części tez można dostać wszystko na szrotach itp . Jak ktoś mówi ze jazda angolem po polskich drogach to nic trudnego itp to chyba śmiga w miastach tylko wyprzedzanie tira to koszmar bujanie sie z lewego na prawo zęby coś zobaczyć lub zaufany pasażer inaczej nie da rady bezpiecznie wyprzedzić i jeszcze zmiana biegów lewa ręką czysta masakra jak dla mnie choć zrobiłem troszkę kilometrów angolami. Co do legalizacji angoli u nas to tak czy tak będzie można rejestrować u nas te auta ,Unia nam nie popuści. Na forum zaroi sie od b7 i b8 :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowiedziałem sie z WK rejestracja PRZEROBIONYCH auto na naszą strone odbywa sie bez problemu. Na stacji diagnostycznej najelzy tylko napisac adnotacje ze auto zostało przerobione to wyszstko. [br]Dopisany: 10 Styczeń 2012, 20:38_________________________________________________

Dowiedziałem sie z WK rejestracja PRZEROBIONYCH aut na naszą strone odbywa sie bez problemu. Na stacji diagnostycznej najelzy tylko napisac adnotacje ze auto zostało przerobione to wyszstko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój braciak już 3 rok jeździ po Polsce EVO LANCER IX na angielskich blachach i polskim ubezpieczeniu i jak na razie nikt sie do niego o to nie przyczepił i o przekładce też na razie nie myśli . Ubezpieczenie ma w Hesti i płaci coś koło 100zł/ms. Nawet do Anglii nie jeździ żeby co roku MOT(przegląd) robić bo mój szwagier załatwia mu to za £168 i wysyła do polski . Jak to ktoś napisał wyżej polak potrafi :wink4:

to sie bracik zdziwi jak mu przypierdola kare za nie płacenie tax'u... znajomy robil podobnie z x5 :) kara za nie placenie 4,500 f .. niech wyrejestruje je .. powie w urzedzie ze auto stoi w garażu i bedzie git :) zwolniony z jakichkolwiek opłat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój braciak już 3 rok jeździ po Polsce EVO LANCER IX na angielskich blachach i polskim ubezpieczeniu i jak na razie nikt sie do niego o to nie przyczepił i o przekładce też na razie nie myśli . Ubezpieczenie ma w Hesti i płaci coś koło 100zł/ms. Nawet do Anglii nie jeździ żeby co roku MOT(przegląd) robić bo mój szwagier załatwia mu to za £168 i wysyła do polski . Jak to ktoś napisał wyżej polak potrafi :wink4:

to sie bracik zdziwi jak mu przypierdola kare za nie płacenie tax'u... znajomy robil podobnie z x5 :) kara za nie placenie 4,500 f .. niech wyrejestruje je .. powie w urzedzie ze auto stoi w garażu i bedzie git :) zwolniony z jakichkolwiek opłat

Z tym nie ma największego problemu bo on nie ma tax'u od czasu jak go kupił . Samochód tu w urzędzie DVLA jest zgłoszony że jest SORN czyli wyłączony z ruchu drogowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekładka B6 B7 B8 jest prosta jak pie.... w grodziach są dziury na to przygotowane

Mylisz się, B8 nie ma symetrycznej grodzi i w dodatku nie jest odkręcana. Pozostaje rozwiercanie zgrzewów i potem skręcanie, nitowanie lub spawanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...