Dzekson Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 BRD nie będzie wymagało zamontowania FMIC? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
MAGIC87 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 nawet AWX po sofcie wymaga FMIC... ten mały seryjny to tylko gotuje dolot... w lato jak miałem małego Icka to temperatura 75*C. teraz max 35 w upalne dni Wysłane z mojego Atari 2600:wink:
Piotrek98igo Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 nie musisz miec fmica,moze latac bez
MAGIC87 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 nie musisz miec fmica,moze latac bez no to po co wkladac BRD? jak przy pełnym bucie z 10 Km albo i wiecej pojdzie w las:wink:
dejf Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Panowie mam silnik AVF obecnie przez soft moc zwiększona do prawie 170km. Wczoraj wymieniałem olej i zauważyłem, że turbo już dosc mocno puszcza olej. Odsłoniłem turbo i już są duże luzy na wałku wirników. Powiedzcie mi co będzie lepszym wyjściem jeżeli nie chce zakładac FMIC, turbo od ARL'a czy od BRD ? Duże luzy tzn jakie? Poprzeczny czy wzdłużny? Ten olej to gdzie widziałeś? ---------- Post dopisany at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ---------- nie musisz miec fmica,moze latac bez no to po co wkladac BRD? jak przy pełnym bucie z 10 Km albo i wiecej pojdzie w las:wink: Jak masz chińczyka to też ileś tych ps idzie w las po butowaniu w upał. Dobry frontowy IC wciąż kosztuje...
Dzekson Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Luzy poprzeczne. Sciągnąłem wąż przy IC i w środku z ICka aż kapało. No właśnie chodzi mi tylko o koszt FMIC, bo jak bym musiał wykosztowac sie na BRD to za duży koszt by był tego jak na jeden raz. W przyszłości oczywiście bym o nim pomyślał ale musiał bym sie podbudowac finansowo
dejf Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Luzy poprzeczne. Sciągnąłem wąż przy IC i w środku z ICka aż kapało. No właśnie chodzi mi tylko o koszt FMIC, bo jak bym musiał wykosztowac sie na BRD to za duży koszt by był tego jak na jeden raz. W przyszłości oczywiście bym o nim pomyślał ale musiał bym sie podbudowac finansowo Moim zdaniem przesadzasz. Mgiełka przez tyle lat to wiadomo że kilka ml oleju się nazbiera. Oleju Ci ubywa? Koszt FMIC to ok. 1300-1500zł (części i robocizna). Jeszcze powiem Ci, że jak wymieniałem swoją turbinę to mechanik powiedział mi, że z seryjnego ICka wylało się dobre 30ml oleju, a turbinę sprzedałem za normalne pieniądze i do tej pory (już jakieś 20tys) śmiga w octavii II zrobionej na ok 180ps. Poprzeczne luzy muszą być. Wyczyść EGR, albo wymień odmę i będziesz miał mniej oleju w dolocie
Frimuś Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Etap 2,2 jest dlamnie najlepsza opcja Pytanko tylko co i jak ze sprzegłem i 2masem.
Kowi87 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Etap 2,2 jest dlamnie najlepsza opcja Pytanko tylko co i jak ze sprzegłem i 2masem. no co:whistling:, jak nie wymieniałeś tego jeszcze to bedziesz musiał bo pewnie stare nie pociagnie:whistling:
Michał Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Kowi podmień wykres w pierwszym bo imageshack coś poyebał
Kowi87 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Kowi podmień wykres w pierwszym bo imageshack coś poyebałhttp://i1049.photobucket.com/albums/s389/michal_s87/Oficial/th_wykres.jpg u mnie działa ten wykres:wink:
Frimuś Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Etap 2,2 jest dlamnie najlepsza opcja Pytanko tylko co i jak ze sprzegłem i 2masem. no co:whistling:, jak nie wymieniałeś tego jeszcze to bedziesz musiał bo pewnie stare nie pociagnie:whistling: Narazie wtryski sa na pokładzie ustawiona dawka i wtrys i teraz dylemat nad sprzegłem i dwumasem i nc tylko kpl.materialy potrzebne do modzenia.
hejneken Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Chłopaki mam do was pytanko: czy mogę zrobić program zostawiając katalizator ? Czy muszę go wyrzucić ? Będzie jakaś różnica w mocy ?
radimm Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Chłopaki mam do was pytanko: czy mogę zrobić program zostawiając katalizator ? Czy muszę go wyrzucić ? Będzie jakaś różnica w mocy ? możesz zostawić, chociaż lepiej go wywal. Różnicy w mocy nie będzie
hejneken Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Chłopaki mam do was pytanko: czy mogę zrobić program zostawiając katalizator ? Czy muszę go wyrzucić ? Będzie jakaś różnica w mocy ? możesz zostawić, chociaż lepiej go wywal. Różnicy w mocy nie będzie No to fajnie W każdej chwili mogę go usunąć po programie jakby coś się z nim działo
Frimuś Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Koledzy a czy wskazane jest wymienic filtr powietzra na jakis lepszy od naszych standardowych przy przerobkach mocy rzedu max 170KM ? Jesli tak to co polecacie.
Armi Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Ja mam "sportową" wkładkę ale za dużo nie zmieniła ale też nie zaszkodziła.
Frimuś Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Ja mam "sportową" wkładkę ale za dużo nie zmieniła ale też nie zaszkodziła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się