Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

tak:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda ingerencja w mechanikę wymaga korekty softu!

Spalanie po modyfikacjach mechanicznych nie spadanie wzgledem tego co było w serii, wzrost spalania nie zrujnuje kieszeni! takze nie zdziwcie sie że spalanie bedzie na poziomie 6-8l

bzdura totalna!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym wątku są same bzdury i kłamstwa. Kowiego opłacają tunerzy z całej polski żeby im klientów naganiał :decayed::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to się dałem zrobić w balona... i po co ja kupowałem tą turbinę teraz po co myślenie nad zwiększaniem nocy iwg... po co to wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda ingerencja w mechanikę wymaga korekty softu!

Spalanie po modyfikacjach mechanicznych nie spadanie wzgledem tego co było w serii, wzrost spalania nie zrujnuje kieszeni! takze nie zdziwcie sie że spalanie bedzie na poziomie 6-8l

bzdura totalna!!!

a co moze nie?

jak mam teraz auto strojone na AWX i wrzuce gtb22 to co mam nie stroić?

Jak mam program na 216kach i wrzuce 260ki to co mam nie stroic? zastanów sie

oczywiscie jeżdizć będzie ale o problemy długo nie będe wołał:whistling:

tak w ogóle przysiade któregoś dnia i uzupełnie ten pierwszy post wykresami bo troche pogineło a i opcji przybyło, CTR ma sporo wykresów z GTB, na ich podstawie costam sie uzupełni:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po jakim numerze szukac turbiny od brd ?? I czy wtryski od 2.5 tdi dadza tez rade ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardziej chodzi mi o spalanie,mój nie pali więcej po małych modach :wink:

pali tyle co seria i na emeryta nie śmigam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak mu podniesiesz wiecej niz 50% to będzie palił wiecej, ze znanych mi aut bardziej dłubnietych spalanie wzrosło przy deptaniu, jak jeżdzisz jak reszta uzytkowników drogi to jest podobne do seryjnego:wink: wszystko to kwestia użytkowania oraz warunków drogowych w jakich sie poruszasz:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa a ja zawsze myślałem że w dieslu jak się robi wirusa to pali mniej... tak jest w przypadku mojego kuzyna w octavi z 90 zrobił do 130 wirus intercooler nie wiem jak z turbo ale sprzęgło tez inne ma i spalanie mu spadło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa a ja zawsze myślałem że w dieslu jak się robi wirusa to pali mniej... tak jest w przypadku mojego kuzyna w octavi z 90 zrobił do 130 wirus intercooler nie wiem jak z turbo ale sprzęgło tez inne ma i spalanie mu spadło

bo to nie przyrost:whistling: jak zapodasz wydajny układ paliwowy to siłą rzeczy będzie lało wiecej jak pocisniesz:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kur.... mozna sie zastanawiac nad spalanie w TDI :facepalm:

co za roznica czy spali 6 czy 7...myslalem ,ze ten juz jest rozwiazany 8lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzrost czy spadek spalania to czysta matematyka każda modyfikacja nawet podniesienie o 10 koni może spowodować wzrost spalania jak będziemy jeździć z gazem w podłodze, wzrost czy spadek spalania jest związany ściśle z tym jak długo podczas jazdy po trasie się rozpędzamy a jak długo utrzymujemy prędkość ten stosunek jest ważny. Zakładając ze nie zmieniamy stylu jazdy i jeździmy z tymi samymi prędkościami po tasie posiadając większa moc krócej się rozpędzamy a dłużej utrzymujemy prędkość i to cała tajemnica spadku spalania.

Przy grubych modach np GTB22 sprawa jest już bardziej złożona:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 200koni w tdi. trasa do 120 5-6l, miasto 8 litrow. wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 200koni w tdi. trasa do 120 5-6l, miasto 8 litrow. wystarczy?

wystarczy ze od 120 leje wiadrem:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy od tego jak czesto wciskam do deski. wiadomo,ze powyzej 120 opór rośnie bardzo mocno,stad spalanie również. w seri pamietam palil 5l trasa, 7 litrów miasto. mówimy oczywiscie o normalnie jeździe, jak chce sie poscigac lub poswirować po miescie, lub zrobic nawet logi to w baku wir sie zaczyna. komplet logów to z 50zl conajmniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie zależy też od przełożeń skrzyni biegów,osobiście powyżej 120 nie narzekam na drastyczny wzrost spalania :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trasie auto mocniejsze napewno spali mniej. Kiedys jechalismy na dwa auta krzysiek1606 golfem 1z ~170km, ja toledo tez 1z seria. U niego wyszlo spalanie 4,5l u mnie 5,2l. Musialem sie nawajchowac zeby nadazyc. Wiec warto poswiecic nawet ten jeden litr spalania w miescie, przynajmniej nie jest sie zawalidroga :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi moj afn nie spalił wiecej niz 7,5l a mam jeszcze quattro (turbo AWX, wtryski, program, bez kata)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jeszcze jedno chciał bym zmienić intercooler żeby trochę więcej tego powietrza jeszcze brał tylko jaki bo znalazłem od właśnie Passata awx podejdzie taki ? Chodzi mi czy jest mocniejszy od tego co mam w serii ? Jak nie to jaki polecacie bo słyszałem ze od Alfy podchodzi ale nie wiem jakiej i czy to w ogóle prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...