Kowi87 Opublikowano 8 Września 2012 Autor Opublikowano 8 Września 2012 Robił ktoś przekładkę z AFN 110 Na AVX 130 czy osprzęt w miarę podejdzie jakie koszta ewentualne proszę o info ? Robił, nawet w warsztacie masz opis swapu:whistling:
krzysiek23 Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Ja tam nie wiem czego sie boicie z tymi regenerowanymi turbo:whistling: ja mam hybryde a to podobno miało być gorsze wytrzymałosciowo niz ta cała regeneracja, zrobione juz ponad 70tys km i dalej wieje w dolot:whistling: jak kleknie to biore zwykłe BRD za 1200 które na 99% jst po regenracji, mimo że w opisie nie jest napisane:wink: kwestia aby była gwarancja i pewny sprzedawca, a nie szrot z 30dniowym rozruchem moje regenerowane ma juz 90tys.przelotu i dalej smiga az milo,magiel tez regenerowalem a duzo osob tez odradzalo...mam juz 3 lata plyn/olej zmieniam co 2 lata i jezdze.....
radimm Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Koledzy mam pytanie, bo przymierzam się w swoim AFN'ie do wymiany sprzęgła na AWX'owe i tak przeglądając alldrogo trochę zgłupiałem, bo nie wiem jakie numery ma mieć ten zestaw (LUK), dla przykładu trzy aukcje: Sprzęgło Audi A4 A6 VW Passat 130 KM AVF AWX (2609130427) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Sprzeglo VW Passat B5 1.9 TDI 96KW 130KM AWX Luk (2620653612) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. SPRZĘGŁO LUK AUDI A4 A6 VW PASSAT 1.9 TDI AWX (2606382256) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. w każdym jakaś inna numeracja, a do tego w pierwszym linku inna średnica. Chodzi mi głównie o same numery zestawu sprzegła, aukcje z alleg.. tylko przykładowo podałem
hejneken Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Takie pytanie: jeśli dorzucę fmic z orurowaniem do seryjnych gratów w AFN'ie to przyniesie to jakiś przyrost mocy ? oczywiście po tym zabiegu zmiana softa, aktualnie seria.
Kowi87 Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 nie przyniesie, a nawet powiększy laga:whistling:
MAGIC87 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 mysle ze lag nie bedzie odczuwalny. to nie jest duze turbo a dwa ze FMIC mysle ze 140 mm max
Kowi87 Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 co nie zmienia faktu ze bedzie wstawac minimalnie gorzej, druga sprawa przerost formy nad treścią ładowac FMIC do totalnej serii:whistling:
hejneken Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 No to lipa czyli lepiej byłoby wywalić kata i zmienić softa, tak jak pisałeś. Trzeba coś zrobić z tą serią bo na 4 i 5 biegu słabo się zbiera
lukwas1992 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 a jakiś temacik dla BPW? 2,0 tdi
MAGIC87 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 a jakiś temacik dla BPW? 2,0 tdi Turbo BRD FMIC wywalic kata.
stefan1986 Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Magic BPW nie ma kata zamiast niego jest DPF który powinien iść out w chwili obecnej zamiast BRD chyba lepiej pakować się w GTB1756vk i zmodyfikować wydech, duży FMIC np od iveco - mieści się pod zderzak b7, do tych zmian EGR też należałoby usunąć, wiem że trochę rzeźby ale z doświadczenia wiem, że BRD naprawdę różnie wstaje, jeździłem dwoma autami z BRD po sofcie w jednym jak i w drugim dół bez szału, natomiast GTB robi robotę. Dla lepszego wyniku można pokusić się o zmianę pompek z seryjnych BJ na BQ, do tego sprzęgło od BRD, skrzynia HCK i miód malina.... Jednak co by się nie zrobiło to zawsze będzie wysilone R4 2.0 TDI, które zawsze ustąpi 3.0 TDI ASB po samym sofcie i wydechu...
MAGIC87 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 myslałem ze ma kata:wink: A napisałem zeby BRD wsadzic bo jest bez duzego rezania. a GTB to juz inna bajka... za nieduza kase mozna miec 190 Km albo wpakowac 5K++ i miec 210-215
dejf Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Seryjne ASB nie da rady objechać R4 tdi zrobionego na okolice 200ps. Jeżeli chodzi o koszta montażu BRD vs GTB to do kosztów montażu GTB dochodzi tylko połączenie lub zespawanie jej z kolektorem no i przerobienie podciśnienia. Spokojnie można się zmieścić w 500zł. Wydech moim zdaniem powinno się robić czy przy BRD czy GTB bez znaczenia. A, i warto też pomyśleć nad wymianą N75 przy gtb.
Kowi87 Opublikowano 6 Października 2012 Autor Opublikowano 6 Października 2012 A ja czekam na wykresy z tym GTB u nas na forum, bo póki co montują montują, ale wykresów nie ma, a najbardziej interesuje mnie finlany program dla VP wzdlóżnego z 11ką 216/230:wink:
stefan1986 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Dawid uważasz, że ASB w budzie B7 po sofcie i wydechu dłubnięte na 270-280ps, nie objedzie b6/b7 r4 zrobionego na okolice 200ps? Jak kiedyś liczyłem koszta zakupu i włożenia GTB vs BRD nie są dużo większe o ile w ogóle są, a chyba łatwiej znaleźć GTB w dobrym stanie niż BRD jeśli chodzi o używkę.
dejf Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Dawid uważasz, że ASB w budzie B7 po sofcie i wydechu dłubnięte na 270-280ps, nie objedzie b6/b7 r4 zrobionego na okolice 200ps?Jak kiedyś liczyłem koszta zakupu i włożenia GTB vs BRD nie są dużo większe o ile w ogóle są, a chyba łatwiej znaleźć GTB w dobrym stanie niż BRD jeśli chodzi o używkę. Ach myślałem, że mówimy o serii ASB. Po modzie na pewno odskoczy, ale nie jakoś bardzo gwałtownie. Zależy jakie masy aut będą. Ja jechałem rolkę z A6 ASB sedan po modzie to był śmiech...
stefan1986 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Nie no jasne, że ASB w serii polegnie, lecz po modzie mimo wszystko na bank będzie górą ale mniejszym nakładem włożonej pracy i kasy. Wiadomo, że z Tobą żadne A6 3.0 TDI nie ma najmniejszych szans bo będzie ważyć ponad pół tony więcej.
oshizo Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Panowie czy warto robić stage 3.1 dla AWX 5 biegów?? Jeśli tak to jakie sprzęgło wytrzyma ok 420-450Nm? Ile Nm wytrzymuje zwykłe sprzęgło 228 z dwumasą sachs'a lub luk'a?
Kowi87 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 450 to nie wytrzyma, a jeśłi to przez krótka chwile:wink:
Pan Waldek Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Tu masz temat o sprzęgłach z kewlaru Sprzęgło z okładzinami z kevlaru zamiast organicznych - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się