Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Robił ktoś przekładkę z AFN 110 Na AVX 130 czy osprzęt w miarę podejdzie jakie koszta ewentualne proszę o info ? :slina:

Robił, nawet w warsztacie masz opis swapu:whistling:

Opublikowano
Ja tam nie wiem czego sie boicie z tymi regenerowanymi turbo:whistling: ja mam hybryde a to podobno miało być gorsze wytrzymałosciowo niz ta cała regeneracja, zrobione juz ponad 70tys km i dalej wieje w dolot:whistling: jak kleknie to biore zwykłe BRD za 1200 które na 99% jst po regenracji, mimo że w opisie nie jest napisane:wink: kwestia aby była gwarancja i pewny sprzedawca, a nie szrot z 30dniowym rozruchem

moje regenerowane ma juz 90tys.przelotu i dalej smiga az milo,magiel tez regenerowalem a duzo osob tez odradzalo...mam juz 3 lata plyn/olej zmieniam co 2 lata i jezdze.....

Opublikowano

Koledzy mam pytanie, bo przymierzam się w swoim AFN'ie do wymiany sprzęgła na AWX'owe i tak przeglądając alldrogo trochę zgłupiałem, bo nie wiem jakie numery ma mieć ten zestaw (LUK), dla przykładu trzy aukcje:

Sprzęgło Audi A4 A6 VW Passat 130 KM AVF AWX (2609130427) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Sprzeglo VW Passat B5 1.9 TDI 96KW 130KM AWX Luk (2620653612) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

SPRZĘGŁO LUK AUDI A4 A6 VW PASSAT 1.9 TDI AWX (2606382256) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

w każdym jakaś inna numeracja, a do tego w pierwszym linku inna średnica. Chodzi mi głównie o same numery zestawu sprzegła, aukcje z alleg.. tylko przykładowo podałem :wink:

Opublikowano

Takie pytanie: jeśli dorzucę fmic z orurowaniem do seryjnych gratów w AFN'ie to przyniesie to jakiś przyrost mocy ? oczywiście po tym zabiegu zmiana softa, aktualnie seria.

Opublikowano

nie przyniesie, a nawet powiększy laga:whistling:

Opublikowano

mysle ze lag nie bedzie odczuwalny. to nie jest duze turbo a dwa ze FMIC mysle ze 140 mm max :wink:

Opublikowano

co nie zmienia faktu ze bedzie wstawac minimalnie gorzej, druga sprawa przerost formy nad treścią ładowac FMIC do totalnej serii:whistling:

Opublikowano

No to lipa czyli lepiej byłoby wywalić kata i zmienić softa, tak jak pisałeś. :P Trzeba coś zrobić z tą serią bo na 4 i 5 biegu słabo się zbiera :wink:

Opublikowano
a jakiś temacik dla BPW? :D

2,0 tdi

Turbo BRD

FMIC

wywalic kata.

Opublikowano

Magic BPW nie ma kata zamiast niego jest DPF który powinien iść out ;) w chwili obecnej zamiast BRD chyba lepiej pakować się w GTB1756vk i zmodyfikować wydech, duży FMIC np od iveco - mieści się pod zderzak b7, do tych zmian EGR też należałoby usunąć, wiem że trochę rzeźby ale z doświadczenia wiem, że BRD naprawdę różnie wstaje, jeździłem dwoma autami z BRD po sofcie w jednym jak i w drugim dół bez szału, natomiast GTB robi robotę. Dla lepszego wyniku można pokusić się o zmianę pompek z seryjnych BJ na BQ, do tego sprzęgło od BRD, skrzynia HCK i miód malina....

Jednak co by się nie zrobiło to zawsze będzie wysilone R4 2.0 TDI, które zawsze ustąpi 3.0 TDI ASB po samym sofcie i wydechu...

Opublikowano

myslałem ze ma kata:wink:

A napisałem zeby BRD wsadzic bo jest bez duzego rezania. a GTB to juz inna bajka...

za nieduza kase mozna miec 190 Km albo wpakowac 5K++ i miec 210-215

Opublikowano

Seryjne ASB nie da rady objechać R4 tdi zrobionego na okolice 200ps.

Jeżeli chodzi o koszta montażu BRD vs GTB to do kosztów montażu GTB dochodzi tylko połączenie lub zespawanie jej z kolektorem no i przerobienie podciśnienia. Spokojnie można się zmieścić w 500zł.

Wydech moim zdaniem powinno się robić czy przy BRD czy GTB bez znaczenia. A, i warto też pomyśleć nad wymianą N75 przy gtb.

Opublikowano

A ja czekam na wykresy z tym GTB u nas na forum, bo póki co montują montują, ale wykresów nie ma, a najbardziej interesuje mnie finlany program dla VP wzdlóżnego z 11ką 216/230:wink:

Opublikowano

Dawid uważasz, że ASB w budzie B7 po sofcie i wydechu dłubnięte na 270-280ps, nie objedzie b6/b7 r4 zrobionego na okolice 200ps?

Jak kiedyś liczyłem koszta zakupu i włożenia GTB vs BRD nie są dużo większe o ile w ogóle są, a chyba łatwiej znaleźć GTB w dobrym stanie niż BRD jeśli chodzi o używkę.

Opublikowano
Dawid uważasz, że ASB w budzie B7 po sofcie i wydechu dłubnięte na 270-280ps, nie objedzie b6/b7 r4 zrobionego na okolice 200ps?

Jak kiedyś liczyłem koszta zakupu i włożenia GTB vs BRD nie są dużo większe o ile w ogóle są, a chyba łatwiej znaleźć GTB w dobrym stanie niż BRD jeśli chodzi o używkę.

Ach myślałem, że mówimy o serii ASB. Po modzie na pewno odskoczy, ale nie jakoś bardzo gwałtownie. Zależy jakie masy aut będą. Ja jechałem rolkę z A6 ASB sedan po modzie to był śmiech...

Opublikowano

Nie no jasne, że ASB w serii polegnie, lecz po modzie mimo wszystko na bank będzie górą ale mniejszym nakładem włożonej pracy i kasy. Wiadomo, że z Tobą żadne A6 3.0 TDI nie ma najmniejszych szans bo będzie ważyć ponad pół tony więcej.

Opublikowano

Panowie czy warto robić stage 3.1 dla AWX 5 biegów??

Jeśli tak to jakie sprzęgło wytrzyma ok 420-450Nm?

Ile Nm wytrzymuje zwykłe sprzęgło 228 z dwumasą sachs'a lub luk'a?

Opublikowano

450 to nie wytrzyma, a jeśłi to przez krótka chwile:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...