Piotrek98igo Opublikowano 27 Października 2006 Opublikowano 27 Października 2006 mam pytanko odnosnie turbiny czy po 250tys moze juz byc padnieta?i czy jakby tak bylo czy moglbym kupic turbo od wersji 110-konnej do 90KM?czy trzeba by bylo cos jeszcze wymienic?aa i jaki koszt bylby tego?
Gość Murzyn Opublikowano 27 Października 2006 Opublikowano 27 Października 2006 turbina moze pasc nawet po 10k km, to zalezy wylacznie od uzytkowania, stosowania odpowiedniego oleju itd [ Dodano: 27-10-2006, 20:02 ] PS, zapraszam kolego do zapoznania sie z regulaminem i przywitaj sie w newbie [ Dodano: 27-10-2006, 20:02 ] http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?p=42561#42561
Piotrek98igo Opublikowano 27 Października 2006 Autor Opublikowano 27 Października 2006 no racja,powiedzmy ze byla umiarkowanie jechana:) bo nie wiadomo jak ktos jezdzil przed nami a wiec dowiem sie czegos wiecje ?
pre_pl Opublikowano 27 Października 2006 Opublikowano 27 Października 2006 powiedzmy ze byla umiarkowanie jechana a co to znaczy ? Turbina lubi działać... A nie jazdę "umiarkowaną". Ja mam 190 tys przebiegu i turbo powiedziało papa. Podejrzewam, że wysrało się dzięki PSJ (wjazd na autobahna i jazda spokojna) oraz LongService'y (niech ich jasna cholera) Na szczęscie w moim przypadku, niemiec wymienił rozrząd
Gość Murzyn Opublikowano 27 Października 2006 Opublikowano 27 Października 2006 a co chcesz wiedziec?? turbine od 110 mozesz zalozyc bez problemu, cena z tego co wiem oscyluje w granicach 400-1000pln
Sprinter Opublikowano 27 Października 2006 Opublikowano 27 Października 2006 a co chcesz wiedziec?? turbine od 110 mozesz zalozyc bez problemu, cena z tego co wiem oscyluje w granicach 400-1000pln No nie wiem czy tak bez problemu, w wersji 110KM masz zmienną geometrię i sterowanie tym, a w 1Z tego nie było... Dać się da, ale nie bez rzeźbienia.
Wihajster Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 wszystko sie da zrobic ale troszke kosztow bedzie i roboty tez zapewne
Piotrek98igo Opublikowano 28 Października 2006 Autor Opublikowano 28 Października 2006 czyli jak to sie widzi waszym zdaniem?jest sens?czy zbyt duzo zachodu przy tym?z gory dzieki za odp :mrgreen:
pre_pl Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 ja bym się w to nie bawił....
Piotrek98igo Opublikowano 28 Października 2006 Autor Opublikowano 28 Października 2006 yhmy a chiptuning?
Gość Murzyn Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 98igo, w najblizszym czasie jedziemy (a chyba z 10 osob ) do TTC na chipa, ceny beda bardzo bardzo atrakcyjne, wiec mozesz do nas dolaczyc
Gość Keżor Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 no Murzynek ja jestem z kumplami w tej 10tce?? ;> razem 3 auta
Gość Murzyn Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 tak, tak....ale to juz z bolkiem w niedziele na sopciku szcezgoly uzgodnimy, ja biore jeszcze brachola z golfem
Pikuś Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 Ja mam 190 tys przebiegu i turbo powiedziało papa. Podejrzewam, że wysrało się dzięki PSJ (wjazd na autobahna i jazda spokojna) oraz LongService'y (niech ich jasna cholera) Napewno nie przez PSJ bo po przez taki styl to tylko sie zasyfia turbina i zapiekaja kierownice. To raczej zly olej i zle jej traktowanie, czyli katowanie na zimnym silniku i gaszenie odrazu po dluzszej i ostrej jezdzie. troche by zabawy bylo z przerobieniem turbinki od 110-ki.
spanky Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 98igo generalnie turbiny od silnika 1.9 TDI 1Z/AHU bo takowa posiadasz sa "niezniszczalne" .. ale jak zawsze sa wyjatki i po 250 tys moze sie wysrac ... :twisted: co do zmiany na 110 Km to wiaze sie to z kilkoma zmianami ... a mianowicie turbo w twoim silniku streowane jes nadcisnieniem natomiast turbo od silnika 110 KM (VGT - Variable Geometry Turbine) czyli turbina o zmiennej geometrii łopatek sterowana jest podcisnieniem ... wiaze sie to ze zmiana przewodów cisnieniowych,zaworka N75,komputera,kolektor i kilka innych pierdól ..... sosobiscie dalbym sobie spokoj ... zmien wtryski od silnika AFN/AVG/ASV zrob program i ciesz sie moca TDI ..... :twisted:
Gość Murzyn Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 spanky, to i ja mam pytanie, czy wtryski w 90KM mozna zmienic wczesniej robiac program czy wypadaloby najpier zajac sie wtryskami a pozniej dopiero modyfikowac kompa. sprawa dotyczy Vw golfa silniczek hmm napewno nie 1Z, oznaczenie jest tak chyba tak jak w audi czyli AHU
Pikuś Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 Murzyn, chyba nie ma wiekszego znaczenia ale cos mi podpowiada, ze lepiej pierw wtryski, a pozniej program.
Gość Murzyn Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 mi tez tak instynkt podpowiada, no ale...roznie moze byc. macie jakies dobre namiary na wtryski od 110KM i czy jest jakas roznica we wtryskach od AFN/AVG/ASV
Pikuś Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 Murzyn, pewnie spanky, Ci poleci z AKP i nie tylko goscia o niku Rogal ale moge byc w bledzie. Zapodaj ogloszenie na forach od chipow to napewno ktos Ci zaproponuje.
Gość Murzyn Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 ah no i jeszcze 1 sprawa ten silniczek w VW ma oznaczenie ALH to to samo co AHU??
Rekomendowane odpowiedzi