Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 TDI] Czy turbo po przebiegu 250tys moze juz byc zdechła?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanko odnosnie turbiny czy po 250tys moze juz byc padnieta?i czy jakby tak bylo czy moglbym kupic turbo od wersji 110-konnej do 90KM?czy trzeba by bylo cos jeszcze wymienic?aa i jaki koszt bylby tego?:)

Opublikowano

no racja,powiedzmy ze byla umiarkowanie jechana:) bo nie wiadomo jak ktos jezdzil przed nami a wiec dowiem sie czegos wiecje :wink: ?

Opublikowano
powiedzmy ze byla umiarkowanie jechana

a co to znaczy ?

Turbina lubi działać...

A nie jazdę "umiarkowaną".

Ja mam 190 tys przebiegu i turbo powiedziało papa.

Podejrzewam, że wysrało się dzięki PSJ (wjazd na autobahna i jazda spokojna) oraz LongService'y (niech ich jasna cholera)

Na szczęscie w moim przypadku, niemiec wymienił rozrząd :D:cool:

Opublikowano

a co chcesz wiedziec?? turbine od 110 mozesz zalozyc bez problemu, cena z tego co wiem oscyluje w granicach 400-1000pln

Opublikowano
a co chcesz wiedziec?? turbine od 110 mozesz zalozyc bez problemu, cena z tego co wiem oscyluje w granicach 400-1000pln

No nie wiem czy tak bez problemu, w wersji 110KM masz zmienną geometrię i sterowanie tym, a w 1Z tego nie było... Dać się da, ale nie bez rzeźbienia.

Opublikowano

wszystko sie da zrobic ale troszke kosztow bedzie i roboty tez zapewne

Opublikowano

czyli jak to sie widzi waszym zdaniem?jest sens?czy zbyt duzo zachodu przy tym?z gory dzieki za odp :mrgreen:

Opublikowano

98igo, w najblizszym czasie jedziemy (a chyba z 10 osob ) do TTC na chipa, ceny beda bardzo bardzo atrakcyjne, wiec mozesz do nas dolaczyc

Opublikowano

tak, tak....ale to juz z bolkiem w niedziele na sopciku szcezgoly uzgodnimy, ja biore jeszcze brachola z golfem

Opublikowano
Ja mam 190 tys przebiegu i turbo powiedziało papa.

Podejrzewam, że wysrało się dzięki PSJ (wjazd na autobahna i jazda spokojna) oraz LongService'y (niech ich jasna cholera)

Napewno nie przez PSJ bo po przez taki styl to tylko sie zasyfia turbina i zapiekaja kierownice. To raczej zly olej i zle jej traktowanie, czyli katowanie na zimnym silniku i gaszenie odrazu po dluzszej i ostrej jezdzie.

troche by zabawy bylo z przerobieniem turbinki od 110-ki.

Opublikowano

98igo generalnie turbiny od silnika 1.9 TDI 1Z/AHU bo takowa posiadasz sa "niezniszczalne" .. ale jak zawsze sa wyjatki i po 250 tys moze sie wysrac ... :twisted:

co do zmiany na 110 Km to wiaze sie to z kilkoma zmianami ... a mianowicie turbo w twoim silniku streowane jes nadcisnieniem natomiast turbo od silnika 110 KM (VGT - Variable Geometry Turbine) czyli turbina o zmiennej geometrii łopatek sterowana jest podcisnieniem ... wiaze sie to ze zmiana przewodów cisnieniowych,zaworka N75,komputera,kolektor i kilka innych pierdól ..... sosobiscie dalbym sobie spokoj ... zmien wtryski od silnika AFN/AVG/ASV zrob program i ciesz sie moca TDI ..... :twisted:

Opublikowano

spanky, to i ja mam pytanie, czy wtryski w 90KM mozna zmienic wczesniej robiac program czy wypadaloby najpier zajac sie wtryskami a pozniej dopiero modyfikowac kompa. sprawa dotyczy Vw golfa silniczek hmm napewno nie 1Z, oznaczenie jest tak chyba tak jak w audi czyli AHU

Opublikowano

Murzyn, chyba nie ma wiekszego znaczenia ale cos mi podpowiada, ze lepiej pierw wtryski, a pozniej program.

Opublikowano

mi tez tak instynkt podpowiada, no ale...roznie moze byc. macie jakies dobre namiary na wtryski od 110KM i czy jest jakas roznica we wtryskach od AFN/AVG/ASV

Opublikowano

Murzyn, pewnie spanky, Ci poleci z AKP i nie tylko goscia o niku Rogal ale moge byc w bledzie. Zapodaj ogloszenie na forach od chipow to napewno ktos Ci zaproponuje.

Opublikowano

ah no i jeszcze 1 sprawa ten silniczek w VW ma oznaczenie ALH to to samo co AHU??

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...