Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] A4 B5 1.9 TDI 110KM AVG 99r PRZESTAJE PRZYSPIESZAĆ PO CZYM NASTĘPUJE BRAK MOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kowi prędzej pisał że u mnie pomogło przegonienie ale jak chciałem zrobić logi dynamiczne to mi się z powrotem włączył tryb awaryjny. Trzeba będzie chyba wywalać turbo na stół i do czyszczenia no i przy okazji będzie można łopatki od turbo wypolerować bo po takiej operacji auto dostaje dobrego buta. :>

Opublikowano

Turbo i tak podejrzewam pojdzie na stol.Ostatnio mialem przypadek i przeganianie nic nie dawalo tzn.Dawales na 3,4,5 pod czerwone pole i nie wpadal w tryb awaryjny z dolu overboost do 1.5bar i spadek nagle do 0.5bar(WTEDY WLASNIE ODCZUWA SIE TEGO MULA) i po sekundzie doladowanie jakos sie stabilizuje dla przykladu podam przyklad po godzinnym ganianiu z butem ciagle do oporu:

3.31 1806 1917.6 1989.0 53.8

3.67 1827 1938.0 2040.0 56.2

4.02 1869 1958.4 2091.0 59.8

4.38 1890 1978.8 2142.0 61.8

4.74 1911 1989.0 2182.8 64.5

5.10 1953 1999.2 2223.6 68.5

5.46 1974 2009.4 2264.4 70.1

5.82 1995 2019.6 2295.0 74.5

6.18 2016 2029.8 2315.4 76.9

6.54 2058 2040.0 2335.8 78.9

6.90 2079 2050.2 2335.8 82.9

7.25 2100 2050.2 2346.0 85.3

7.62 2142 2060.4 2346.0 88.1

7.98 2163 2070.6 2335.8 89.3

8.35 2184 2070.6 2325.6 92.0

8.70 2205 2080.8 2305.2 92.8

9.06 2247 2091.0 2244.0 93.2

9.42 2268 2091.0 2203.2 93.2

9.78 2289 2091.0 2172.6 93.2

10.14 2331 2091.0 2142.0 93.6

10.50 2352 2091.0 2131.8 93.6

10.86 2373 2091.0 2131.8 93.6

11.22 2394 2091.0 2121.6 94.0

11.58 2436 2091.0 2121.6 94.4

11.93 2457 2091.0 2111.4 94.4

12.29 2478 2091.0 2080.8 92.8

12.65 2499 2091.0 1866.6 82.9

13.01 2520 2091.0 1601.4 68.9

13.37 2541 2091.0 1540.2 64.1

13.73 2562 2091.0 1530.0 60.2

14.09 2583 2091.0 1550.4 56.2

14.44 2604 2091.0 1550.4 53.8

14.80 2604 2091.0 1560.6 53.8

15.16 2625 2091.0 1611.6 55.0

15.52 2646 2091.0 1683.0 59.0

15.88 2667 2091.0 1774.8 64.1

16.24 2688 2091.0 1866.6 68.9

1 dzien troche mniej dynamicznej jazdy:

0.31 1659 1836.0 1550.4 30.3

0.67 1701 1866.6 1672.8 34.7

1.02 1743 1887.0 1785.0 45.8

1.38 1806 1917.6 1887.0 49.4

1.74 1848 1958.4 1968.6 53.0

2.10 1911 1989.0 2060.4 56.6

2.46 1953 2009.4 2142.0 61.0

2.82 2016 2019.6 2213.4 65.7

3.18 2058 2040.0 2284.8 69.3

3.54 2121 2060.4 2346.0 74.9

3.90 2163 2070.6 2397.0 78.5

4.26 2205 2080.8 2427.6 83.3

4.62 2268 2091.0 2448.0 87.7

4.98 2310 2091.0 2468.4 91.6

5.34 2352 2091.0 2478.6 94.0

5.70 2415 2091.0 2478.6 94.4

6.06 2457 2091.0 2488.8 94.0

6.41 2499 2091.0 2488.8 94.4

6.77 2541 2091.0 2488.8 94.4

7.12 2583 2091.0 2478.6 94.0

7.48 2646 2091.0 2458.2 94.0

7.84 2688 2091.0 2437.8 93.6

8.20 2730 2091.0 2397.0 94.0

8.56 2772 2080.8 2386.8 94.4

8.92 2814 2080.8 2386.8 94.4

9.28 2856 2080.8 2397.0 94.4

9.64 2877 2080.8 2397.0 94.4

10.00 2898 2080.8 2335.8 92.4

10.35 2919 2080.8 1958.4 92.4

10.72 2919 2080.8 1754.4 92.4

11.08 2940 2080.8 1662.6 92.4

11.44 2940 2080.8 1601.4 92.4

11.82 2940 2080.8 1407.6 92.4

12.19 2961 2080.8 1234.2 92.4

12.57 2961 2080.8 1173.0 92.4

12.92 2982 2080.8 1152.6 92.4

13.27 2982 2080.8 1142.4 92.4

w efekcie tryb awaryjny

Opublikowano

Witam,

Podobne objawy miałem w swoim AFN, przy przyśpieszaniu nagle zdychał. Postanowiłem za radami przegonić autko... i stało się. Turbo padło całkowicie tzn. Jak zgaszę autko na ciepłym silniku i odpalam ponownie to robi sobie samo "przegazówkę" a jak odpalam na zimnym to zapala normalnie ale bez turbo. Pomóżcie, co się mogło stać bo aż boje się podjechać gdzieś do mechanika.

Opublikowano

Moim zdaniem to zależy od przebiegu silnika pisanie typu padło turbo w silniku z przebiegiem około 240 000 to drobna przesada, no chyba że ktoś mocno nie szanował, ja u siebie w AVG wyczyściłem EGR wymieniłem węże rozruszałem sztangę i nie te auto. Dodam że wyskakiwał mi błąd typu zbyt wysoka wartość doładowania a działo się to podczas jazdy na w miarę ciepłym silniku i jeździe delikatnej i po nagłym przyciśnięciu gazu. Oglądałem takie turba z przebiegiem bagatela 200-280 000 i bardzo rzadko zdarzało się aby były kierownice zapieczone. Chyba że turbo pochodzi od auta z silnikiem common rail lub auta po grubym tuningu.

Opublikowano

Moim zdaniem to zależy od przebiegu silnika pisanie typu padło turbo w silniku z przebiegiem około 240 000 to drobna przesada, no chyba że ktoś mocno nie szanował, ja u siebie w AVG wyczyściłem EGR wymieniłem węże rozruszałem sztangę i nie te auto. Dodam że wyskakiwał mi błąd typu zbyt wysoka wartość doładowania a działo się to podczas jazdy na w miarę ciepłym silniku i jeździe delikatnej i po nagłym przyciśnięciu gazu. Oglądałem takie turba z przebiegiem bagatela 200-280 000 i bardzo rzadko zdarzało się aby były kierownice zapieczone. Chyba że turbo pochodzi od auta z silnikiem common rail lub auta po grubym tuningu.

auto po grubym tunningu(jeśli jest w posiadaniu twórcy) uwierz że jest w lepszym stanie niż większosć seryjnych aut, o taki samochód inaczej sie dba
Opublikowano

Wiem ale ja pisząc sformułowanie "gruby tuning" nie miałem na myśli robienie tego przez fachowców, przepraszam nie określiłem się.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 00:54_________________________________________________Miałem na myśli tzw"wiejski, czytaj chamski tuning" zrób to sam w stodole.

Bo wiem że czasem się tak zdarza.

Opublikowano

Mam podobne objawy jak u kolegi. Od czasu do czasu awto traci moc podczas przyśpieszania. Pokazuje taki błąd P1557 odchyłka dodatnia sterowania ciśnieniem doładowania. Wie ktoś o co biega? :mysli:

Opublikowano

Witam. Też mi kiedyś szarpało gdy wcisnąłem gaz do dechy natomiast gdy wciskałem gaz powoli to szedł bez problemu-przyczyną był pęknięty wąż od intercoolera.

Opublikowano

Witam,

panowie problem ten sam przy np. wyprzedzaniu obroty lekko do góry i zero ciągu, naczytałem się i wiem czego szukać ale wolałbym zacząć od początku czyli od ostrej jazdy celem "oczyszczenia" ale jak to zrobić w automacie?

Opublikowano

Nie wiem czy Ci dobrze doradze ale wydaje mi się że chyba tak. Rozpędź auto delikatnie do ~ 80 km/h i naciśnij pedał gazu do podłogi i Twój automat powinien automatycznie zredukować bieg do najniższego którego może i trzymaj tak gaz aż rozpędzisz się do dużej prędkości. Ja tak robił manualem i jeździłem tak ostro przez jakieś 15 minut. Praktycznie gaz cały czas w podłodze. Może pomóc ale jeżeli auto wchodzi Ci w tryb awaryjny to radze suszarkę wyciągnąć na stół i czyścić. Przed wyciągnięciem turbo najlepiej jak byś zrobił logi to osoby które mają o tym pojęcie jeszcze na pewno się wypowiedzą.

Opublikowano

moje auto jeździło 6 lat w rodzinie i było ok,przy okazji zabiegów pod maską kolega który robił powiedział że turbo olej puszcza więc poszło do regeneracji.po tym zabiegu pojeździłem dokładnie 2 miesiące i notlauf,więc turbo na stól i pojechało na gwarancję.w tym momencie właśnie się wkłada i pewnie dziś auto znów będzie zyło tylko ciekawe ile znów.wiem jedno autem nie jeździłem jak emeryt i nie ma sznas żeby ot tak się kierownice zapiekły,przy okazji n75 na nowy zmieniłem,jak macie możliwośc i turbo daje radę to jeździjcie jak najdłużej na ori bo po regeneracji dziwne rzeczy się dzieją[br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 12:36_________________________________________________winne okazały się kierownice,coś nie tak poszło podczas regeneracji,teraz już jest ok zero notlaufa i auto jakoś się odpycha jeśli w ogóle można mówić że 110ps jedzie

Opublikowano

MÓJ PROBLEM ROZWIĄZANY !!! :tongue4: A4 wróciło od mechanika wywaliłem kata i turbo było czyszczone ( ponoć było bardzo zarypane :> ) Moc auta nie do poznania całkiem inne wkręcanie się na obroty i przyspieszenie.

WSZYSTKIM KTÓRY OBSTAWIALI NA TURBO DO CZYSZCZENIA WIELKI SZACUN :hi::good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...