fassi1 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Mówiąc z montażu miałem na myśli wszystko co jest dostępne i widoczne łącznie ze zbiornikiem i jego wielozaworem oraz wlew.
cacek89 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2012 mowisz masz, jutro porobie fotki
fassi1 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Co i tak faktu nie zmieni że kolektor nie był ściągany i wióry poszły w komore spalania.
cacek89 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 Co i tak faktu nie zmieni że kolektor nie był ściągany i wióry poszły w komore spalania. pochwal sie swoja wiedza i powiedz skad jestes o tym przekonany bo naprawde sam jestem ciekawy zaras bedziesz mial zdjecia i mam nadzieje ze uzasadnisz swoje opinie, a nie powiesz ze jest "tak bo tak"[br]Dopisany: 21 Styczeń 2012, 09:51_________________________________________________prosze foty http://img51.imageshack.us/img51/9079/img0042sb.jpg http://img140.imageshack.us/img140/8827/img0043gw.jpg http://img88.imageshack.us/img88/6808/img0045be.jpg http://img515.imageshack.us/img515/2055/img0046h.jpg http://img818.imageshack.us/img818/670/img0050kq.jpg http://img841.imageshack.us/img841/4607/img0051ed.jpg http://img809.imageshack.us/img809/7172/img0052oc.jpg http://img403.imageshack.us/img403/6500/img0053mj.jpg http://img338.imageshack.us/img338/5980/img0054es.jpg http://img21.imageshack.us/img21/9581/img0056ios.jpg
fassi1 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Gołym okiem widać, że kolektor nie tkniety, wszystko zakużone i nie ruszone jak od nowości, szczególnie widać przy tych dużych opaskach na grubych wężach gumowych kolektora, tam nikt tego palcem nie dotykał. Miejsce montazu sterownika nie jest dobre. Nie rzyczę Ci żeby zatkały Ci się kanały odprowadzające wodę w podszybiu co jest dość częste w tych autach, a wtedy sterownik będzie pływał w wodzie a wtyczka na samym dole. Idealne miejsce dla sterownika jest w pudle z oryginalnym sterownikiem silnika, tam się mieści i tam ma sucho jak i tam wykonuje sie podpięcie pod wtryskiwacze benzynowe poprzez wlutowanie i wtedy niczego nie widać, nie ma bałagan i jest pożądek pod maską ale w 3 godz się tego nie zrobi. Po za tym nie pokazałeś najważniejszych zdjęć. Porób zdjęcia nawiertów w kolektorze i tych pozawijanych kabli i adapterów czyli to co jest pod waltekami a nie tylko ich cewki bo to wiem jak wygląda. Zrób zdjęcie wpięcia reduktora do układu chłodzenia. Przy montażu zbiornika rury gazowe powinny być zostawione z nadmiarem (dłuższe) bo w razie stłuczki, gdy zbiornik ulegnie przemieszczeniu może wytargać rury z wielozaworu co wiąże się z wyciekiem gazu.
lelum Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 To gustowne ubranko na sterownik to prezent? :> Ogólnie to szacun dla chłopaków jeśli zrobili to w 3h a jeśli jesteś nawet zadowolony to tym bardziej.... z plusów to masz dobry parownik.
Onkel Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Słuchaj jeśli dobrze mu się jeździ, nic się nie dzieje to nie ma co gdybać. Ściągnęli nie ściągnęli teraz nic już na to nie poradzi. Tylko ten sterownik rzeczywiście lepiej było by przełożyć ale po za tym czas pokaże.
cacek89 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2012 Powiem tak nie znam sie na tym i co moglem umiescic na zdjeciach to umiescilem, rozkrecac nic nie zamierzam bo jescze cos popier i bedzie dopiero Jesli fassi1 twierdzisz ze tego kolektoru nie sciagali to ok, moze i tak jest, dzieki przynajmniej ze wytlumaczyles skad masz te przypuszczenia , widac ze masz pojecie w temacie, ale goscie ktorzy to robili tez przerabiaja takie auta i wiedza co i jak, poprostu uwazam ze nie moga sobie pozwolic na jakas fuszerke z tej strony, pozatym trzyma mnie dwu letnia gwarancja bez limitow kilometrow co tez nie jest bez znaczenia (nie wiem jak byloby z jej ewentualnymi wylaczeniami w razie czego- ale i niechce wiedziec) poki co jest wszystko ok nic sie nie dzieje jezdzi sie naprawde fajnie bez jakiejkolwiek roznicy, na zapas sie nie bede martwil tymi opilkami bo jesli mialoby sie cos stac to juz by bylo cos czuc co do umieszczenia sterownika mowil mi zeby raz do roku sprawdzic drożnosc tego kanalu odplywowego ktory jest pod aku bo wlasnie moze byc tam woda, ale nie ma obawy co do tego zeby nazbieralo jej sie tyle co by mogl sie sterownik utopic, a ten niebieski kondon to nie prezent tylko jakas tam dodatkowa ale zawsze ochrona przed zalaniem
fassi1 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Tak czy inaczej życzę bezproblemowej jazdy na LPG
X-Mato Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 @cacek89 Jest sposób dzięki któremu nie trzeba ścigać kolektora do nawiercania otworów więc jeśli oni go znają to możesz spać spokojnie Co do instalacji to piękna ona nie jest Wygląda trochę na wrzuconą a nie na zamontowaną ale nie znaczy to że będą z nią w najbliższym czasie jakieś problemy Jeśli ustawił to ktoś kto się zna na rzeczy to będzie to jeździło A długo ustawiali instalację ??
cacek89 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 @cacek89 Jest sposób dzięki któremu nie trzeba ścigać kolektora do nawiercania otworów więc jeśli oni go znają to możesz spać spokojnie A długo ustawiali instalację ?? pochwal sie co to za sposob czy dlugo ustawiali- najpierw na biegu jalowym z 5min, potem przejechalismy sie z 5km, to caly czas cos w laptopie patrzyl i klikal potem znowu ze 3min na postoju powrot kolejne 5km, i na koniec na luzie znowu jakies 5 min
fassi1 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 @cacek89 Jest sposób dzięki któremu nie trzeba ścigać kolektora do nawiercania otworów więc jeśli oni go znają to możesz spać spokojnie Co do instalacji to piękna ona nie jest Wygląda trochę na wrzuconą a nie na zamontowaną ale nie znaczy to że będą z nią w najbliższym czasie jakieś problemy Jeśli ustawił to ktoś kto się zna na rzeczy to będzie to jeździło A długo ustawiali instalację ?? Taki sposób nie istnieje.
lapsik Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Moze specjkalista nie jestem ale ciezko by bylo nawiercic otworki w kolektore nie wytwarzajac opilkow. Powinnio sie go sciagnac , nawiercic przemyc i zamontowac. Nie wyobrazam sobie jak wywiercic otwor w jakimkolwiek materiale by nie powstal "urobek". Dysze wwierca sie tuz u nasady i daltego sa obawy o przedostanie sie do komory spalania., bez odkrecenia nie ma moziwosc odseparowania. jednak ze spostrzezen 70% zakladow zajmujacych sie montazem LPG nie siaga dolotow bo to zabawa na ktora brak czasu, liczyc tylko by opilki byly malutkie, przeszly zawory i sie spalily nic nie uszkadzjac.
cacek89 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 sadze ze jak mialo by sie cos dziac w kwestii tych nieszczesnych opilkow z kolektora to juz by wyszlo to, chyba ze sie myle jesli tak to mnie poprawcie pierwsze kilometry za mna(500), wczoraj mialem do zrobienia mala trase w sumie ok 300km i jest wszystko cacy jak narazie
Onkel Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Po co ta pusta dyskusja?? Działa??Chodzi?? Nic mu się nie stało?? Będzie mądrzejszy na przyszłość. Ale w temacie wie już chyba wszystko.
cacek89 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 Po co ta pusta dyskusja?? Działa??Chodzi?? Nic mu się nie stało?? Będzie mądrzejszy na przyszłość. Ale w temacie wie już chyba wszystko. nie wszystko zostalo powiedziane! przedewszystkim jakie moga byc dalsze konsekwencje, o ile takie beda nie to ze chce sie martwic na zapas ale niech zostanie slad dla potomnych co by mieli sie kiedys borykac z tym problemem, jak pojada do gazownika to go :bicz3: zeby wiedzial co ma robic no i niech X-mato sie wypowie o sposobie o ktorym mowil...
Onkel Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 nie wszystko zostalo powiedziane! przedewszystkim jakie moga byc dalsze konsekwencje, o ile takie beda nie to ze chce sie martwic na zapas ale niech zostanie slad dla potomnych co by mieli sie kiedys borykac z tym problemem, jak pojada do gazownika to go :bicz3: zeby wiedzial co ma robic no i niech X-mato sie wypowie o sposobie o ktorym mowil... Jeśli byłoby coś nie tak to już byś o tym wiedział. I szczerze to pewnie połowa ludzi ma tak robiony bo przeważnie chcą jak najtaniej.
cacek89 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 u mnie roli absolutnie nie odgrywala cena przy montazu mialo byc to zrobione przedewszystkim dobrze, oszczedzal bede teraz mam nadzieje zanim zdecydowalem sie na montaz, spedzilem dwa miesiace na czytaniu opini o roznych warsztatach, pytalem po znajomych no i wybor padl, co do ceny ktora ja placilem, pewnie jest dosc niska dlatego, ze chlopaki maja warsztat u siebie w garazu pod domem na podworku nie w centrum duzego miasta, tylko w malej wrecz bardzo malej miejscowosci, pewne koszta im odchodza dlatego
grzemo Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 cacek89 Podłącz vaga po jeździe na lpg, zerknij czy są jakieś błędy, sprawdź na jakich jeździsz korektach paliwowych (aby nie było ubogo). I jeśli będzie ok to nie ma co drążyć tematu.
cacek89 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 nie mam vaga jeszcze jakies 400- 500km i mam do nich jechac na pierwszy przeglad
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się