krystianoo92 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Witam mam pytanie jak zminic dawke paliwa przez program polski vag 2.5 czy w ogole to jest mozliwe? Mam tez vag-com 311 ale jest po angielsku i tak nie za bardzo rozumiem ten program... Porownalem swoje bloki danych z vento tez 1.9 TDI i np. dawka wtryskiwana paliwa bardzo sie rozni przy 2 tys obrotach w vento jest 22 a u mnie 35-37. Audi duzo mi pali ok. 10 litrow w cyklu mieszanym... Da mi ktos jakas instrukcje?
piters33 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 dawkę sprawdz w 001, na wolnych obrotach. zmienia się ale na pompie a nie vagiem
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Witam mam pytanie jak zminic dawke paliwa przez program polski vag 2.5 czy w ogole to jest mozliwe? Mam tez vag-com 311 ale jest po angielsku i tak nie za bardzo rozumiem ten program... Porownalem swoje bloki danych z vento tez 1.9 TDI i np. dawka wtryskiwana paliwa bardzo sie rozni przy 2 tys obrotach w vento jest 22 a u mnie 35-37. Audi duzo mi pali ok. 10 litrow w cyklu mieszanym... Da mi ktos jakas instrukcje? Vag'iem nic nie zdzialasz , poza tym problem tkwi gdzie indziej ...
Mario82A4 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Kolego rozgrzej silnik do ok 90 stopni i wtedy podepnij Vaga , wejdz w 001 i tam powinno pokazywać ok 4 na wolnych obrotach . Co do przestawiania dawki Vagiem to da sie przestawić ale jest mały zaktes , jeśli autko pali Ci ok 10 L to raczej nie wina dawki , Ja miałem kiedyś ustawione 0.9-1.1 i palił ok 7-8 L [br]Dopisany: 20 Styczeń 2012, 19:20_________________________________________________Kolewgo do przestawiena dawki wagiem robimy tak Wchodzimy w ENGINE potem LOGIN wipsujemy 12233 Potem 10- ADAPTACJA i na pierwszej pozycji mamy dawke paliwa zapisz sobie jakie masz ori nastawy a potem zmieniaj (oczywiście w granicach zorsądku) i sprawdzaj na main blok o 001 o ile sie zmienia(oczywiście na rozgrzanym silniku). A co do zmiany spalania na FIS to można w INSTRUMENTS-ADAPTACJA zmienić ilośc konsumpcji paliwa standardowo jest na 100% a można zmienić od 85% do 115% jeżeli ustawimy powyżej 100% bedzie pokazywał większe spalanie a jak poniżej to mniejsze. Wchodzisz w Login, wpisujesz 12233, potem "Do it". Następnie wchodzisz w Adaptation - grupa 01. Tam masz wyświetlaną dawkę paliwa na skok i możesz ją zmieniać. Pamiętaj, że im dawka większa (np. 8mg), tym paliwa w rzeczywistości jest mniej.
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 dawkę sprawdz w 001, na wolnych obrotach. zmienia się ale na pompie a nie vagiem Kolego rozgrzej silnik do ok 90 stopni i wtedy podepnij Vaga , wejdz w 001 i tam powinno pokazywać ok 4 na wolnych obrotach . Co do przestawiania dawki Vagiem to da sie przestawić ale jest mały zaktes , jeśli autko pali Ci ok 10 L to raczej nie wina dawki , Ja miałem kiedyś ustawione 0.9-1.1 i palił ok 7-8 L [br]Dopisany: 20 Styczeń 2012, 19:20_________________________________________________Kolewgo do przestawiena dawki wagiem robimy tak Wchodzimy w ENGINE potem LOGIN wipsujemy 12233 Potem 10- ADAPTACJA i na pierwszej pozycji mamy dawke paliwa zapisz sobie jakie masz ori nastawy a potem zmieniaj (oczywiście w granicach zorsądku) i sprawdzaj na main blok o 001 o ile sie zmienia(oczywiście na rozgrzanym silniku). A co do zmiany spalania na FIS to można w INSTRUMENTS-ADAPTACJA zmienić ilośc konsumpcji paliwa standardowo jest na 100% a można zmienić od 85% do 115% jeżeli ustawimy powyżej 100% bedzie pokazywał większe spalanie a jak poniżej to mniejsze. Wchodzisz w Login, wpisujesz 12233, potem "Do it". Następnie wchodzisz w Adaptation - grupa 01. Tam masz wyświetlaną dawkę paliwa na skok i możesz ją zmieniać. Pamiętaj, że im dawka większa (np. 8mg), tym paliwa w rzeczywistości jest mniej. czytajcie uwazniej !!!! kolega napisal o dawce przy 2000 rpm a nie na wolnych obrotach Porownalem swoje bloki danych z vento tez 1.9 TDI i np. dawka wtryskiwana paliwa bardzo sie rozni przy 2 tys obrotach w vento jest 22 a u mnie 35-37. Audi duzo mi pali ok. 10 litrow w cyklu mieszanym... Da mi ktos jakas instrukcje? w takim wypadku vagiem jedynie moze podrapac sie po du...., znaczy sie za uchem ...
przemik Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ech.... wykonaj logi dynamiczne i wstaw...001,003,004,008,010 i 011 na max nagrzanym motorze.
krystianoo92 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2012 A powiedzcie mi jeszcze jak rozkrece gore pompy i tam bedzie ta srubka to wkrecic czy ja wykrecic zeby zmniejszyc dawke? A poza tym jak sie robi te logi?
turbobastard Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Koledzy pytanie mam o zmiane dawki w vagu pod adaptacja wyswietla mi w przetrzymywanej wartości 32695 skad taka wartość? i dlaczego aż 5-cio cyfrowa? We wstrzykiwanej ilości mam 3.8 a 4.0 skacze. Pytanie moje jak zmieniać tądawkę to też używać wartość 5-cio cyfrowych? np 40000
lukjar7 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 32768 to wart ori. pobalansuj i zobacz jak to sie zmienia, skok jest ograniczony
pme Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 poluzuj 4 torxy na głowiczce pompy i ją lekko przesuń lub stuknij w kierunku silnika i powszystkim
krystianoo92 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Opublikowano 4 Lutego 2012 zmienilem wkoncu dawke vagiem i maks mi doszlo do 2.2mg i co teraz trzeba zrobic zeby jeszcze podniesc do 3.5
banshee Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Wpisz wartość pośrednią, aby uzyskać to co chcesz.
Mario82A4 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 zmienilem wkoncu dawke vagiem i maks mi doszlo do 2.2mg i co ter TREB robic eby jeszcze podniesc do 3.5 Trzeba poluzować 4 śrubki na pompie ale nie za mocno , podepnij Vaga i na odpalonym silniku delikatnie puknij w kopułkę pompy w kierunku zderzaka i obserwój ile przestawiła sie dawka , z tego co pamiętam u mnie przesunięcie w kierunku zderzaka zmniejszało dawke a w kierunku podszybia zwiększało , ustaw troszke większą dawke bo po dokręceniu śrub troche dawka sie zmieni . Ja ustawiłem 2.5 a po dokręceniu zmieniła sie na 2.8-3 . Najlepiej robić to na odpalonym silniku i oczywiście na z nagrzanym silnikiem . jak będziesz pukał w tą kopułke rób to delikatnie żeby nie uszkodzić i żeby nie przestawić za bardzo bo to bardzo małe przesunięcie . co do śrub to luzujemy te od niższego poziomu nie te od górnego dekielka
zib0l Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 moglby ktos zapodac fotke ktore to sruby trzeba poluznic aby ustawic dawke paliwa:wink:
OLIVER Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 moglby ktos zapodac fotke ktore to sruby trzeba poluznic aby ustawic dawke paliwa:wink: Proszę ... Tylko śruba nr.4 to wymaga specjalnego klucz ...Ja u siebie nabiłem nasadkę nie pamiętam ...chyba 8 i wykręciłem ją całkowicie i obrobiłem główkę tej śruby pilnikiem na sześciokąt 7mm tak że odkręcam ,czy luzuje ją nasadką 7mm bez problemu....zresztą widać to na fotce...
zib0l Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 moglby ktos zapodac fotke ktore to sruby trzeba poluznic aby ustawic dawke paliwa:wink: Proszę ... Tylko śruba nr.4 to wymaga specjalnego klucz ...Ja u siebie nabiłem nasadkę nie pamiętam ...chyba 8 i wykręciłem ją całkowicie i obrobiłem główkę tej śruby pilnikiem na sześciokąt 7mm tak że odkręcam ,czy luzuje ją nasadką 7mm bez problemu....zresztą widać to na fotce... http://s16.postimg.org/6wx9nwl8h/SSL20587.jpg Podziekowal:wink: Zeby zejsc z dawki 8 na 5 przesunac w strone szyby?
OLIVER Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 moglby ktos zapodac fotke ktore to sruby trzeba poluznic aby ustawic dawke paliwa:wink: Proszę ... Tylko śruba nr.4 to wymaga specjalnego klucz ...Ja u siebie nabiłem nasadkę nie pamiętam ...chyba 8 i wykręciłem ją całkowicie i obrobiłem główkę tej śruby pilnikiem na sześciokąt 7mm tak że odkręcam ,czy luzuje ją nasadką 7mm bez problemu....zresztą widać to na fotce... http://s16.postimg.org/6wx9nwl8h/SSL20587.jpg Podziekowal:wink: Zeby zejsc z dawki 8 na 5 przesunac w strone szyby? Tak ale ustaw tak w okolic3,2-4,0 mg bo 5jak podajesz to jest za mała dawka
zib0l Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 moglby ktos zapodac fotke ktore to sruby trzeba poluznic aby ustawic dawke paliwa:wink: Proszę ... Tylko śruba nr.4 to wymaga specjalnego klucz ...Ja u siebie nabiłem nasadkę nie pamiętam ...chyba 8 i wykręciłem ją całkowicie i obrobiłem główkę tej śruby pilnikiem na sześciokąt 7mm tak że odkręcam ,czy luzuje ją nasadką 7mm bez problemu....zresztą widać to na fotce... http://s16.postimg.org/6wx9nwl8h/SSL20587.jpg Podziekowal:wink: Zeby zejsc z dawki 8 na 5 przesunac w strone szyby? Tak ale ustaw tak w okolic3,2-4,0 mg bo 5jak podajesz to jest za mała dawka Dzieki, tylko wlozylem 216 i sie dawki zmienily, auto po programie, narazie troszke zmniejsze zanim inne turbo wpadnie, a niechce aby kopcilo:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się