vudi Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Witam Nie jestem pewny czy to dobry dzial, w razie co prosze przeniesc Ale do celu, mam tdi jak w opisie, ale jednak powoli zaczyna brakowac mi mocy... i tak mysle nad ewentualnym zwiekszeniem jej do okolo 150. ale teraz tak, mam dylemat kolejny a mianowicie czy jest sens meczenia sie czy moze lepiej dolozyc do b6 w 1,8T? najbardziej mnie w mojej b5 drazni ze jest stosunkowo slabo wyciszona, ale mam ja od 50 tys km i nic sie z nia nie dzieje, wszystko zmieniane na bierzaco, na niczym nie oszczedzane a kupujac nowe kto wie co sie trafi... mysle powaznie jeszcze nad c6. w kazdym razie najbardziej mi zalezy na komforcie (cisza w aucie no i elastycznosc w czym diesel wygrywa), wiadomo mocy i przyspieszeniu (chodzi o wyprzedzanie w trasach, dynamiczna jazda, nie pajacowanie na kazdych swiatlach) no i wiadomo jak najtaniej jezdzic to taki dodatek psikus co radzicie?
vudi Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2012 wczesniej to musi inter byc inny i turbinka wieksza no ale strasznie mnie korci b6/c6... b5 jest za duzo a diesla z cr nie chce, bo jak na swojej padaczce czuje roznice w jakosci ropy to co dopiero z cr...
clinque Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Kolega kowi ladnie Ci wsyzstko opisal http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=237951.0 Do b6 w 1.8t musialbys dolozyc drugie tyle co wezmiesz za swojego AFNa, jesli Cie stac, to czemu nie
vudi Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 no tak mysle ostro wlasnie... bo jak moc idzie to i q by sie nadalo... z tym ze pakujac w moje auto z 5 tys zrobi sie ladny potworek
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 jeśli czyp to tylko w kielcach polecam a gdzie indziej to juz be
vudi Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2012 poki co chcialem porade czy bawic sie z moja obecna a4 czy szukac nowego wyzwania
clinque Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Wszystko zalezy od stanu portfela...Do swojej dolozysz 2k (AWX i soft) i bedziesz zadowolony z elastycznosci, ciszej niestety nie bedzie Masz 15 to dokladaj i kup sobie b6 1.8t, zrob soft i bedzie jeszcze dynamiczniej a juz na pewno ciszej. Niestety mniej ekonomicznie
dropsik84 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Wszystko zalezy od stanu portfela...Do swojej dolozysz 2k (AWX i soft) i bedziesz zadowolony z elastycznosci, ciszej niestety nie bedzie Masz 15 to dokladaj i kup sobie b6 1.8t, zrob soft i bedzie jeszcze dynamiczniej a juz na pewno ciszej. Niestety mniej ekonomicznie Dobre eLPeGie i koszta 1.8t takie same co TDI.
IDUAL Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Jeżeli kolega myśli poważnie nad A6 C6 jak napisał tz: że ma min około 30 000zł na mody lub nowe auto bo tyle bedzie musiał min dołożyć po sprzedazy swojej wiec ja bym sie nie bawił w modzenie starego auta tylko kupił nowsze np: A4 B6 1,8t 180km + LPG jak chce ekonomicznie i szybko.
vudi Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 no dzieki koledzy zabieram sie powoli za poszukiwania pozdrawiam temacik mozna zamknac
tobi665 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 jeśli czyp to tylko w kielcach polecam a możesz napisac gdzie dokładnie? bo zastanwiam sie na czypem do mojego ale niebardzo chce mi sie dymac do wawy czy katowic
Flyer Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 jeśli czyp to tylko w kielcach polecam a możesz napisac gdzie dokładnie? bo zastanwiam sie na czypem do mojego ale niebardzo chce mi sie dymac do wawy czy katowic nigdzie, to jest jakis pajac, ktory spamuje forum, nic nie wiemy na temat jego dzialalnosci i zostal juz uciszony.
tokarka606 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Jak dłubniesz trochę afn'a tzn:wtryski 0,216,pompa 11mm,FMIC i program to wyjdzie ci jakieś 160KM nawet i wtedy będzie to nie źle zamiatać a jak kupisz gołe 1,8T to zimą będzie to jako tako jeździć a latem jak się upał zrobi to się zrobi muł bagienny i się bardzo zdziwisz jak cię AWX objedzie.
songo Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 jeśli najbardziej zależy ci na komforcie no to nie pozostaje ci nic innego jak przyskłdać kasy i wymienic na coś nowszego a co do mocy to walisz program i na pewno bedziesz zadowolony.mówię to z własnej autopsji(miały byc dalsze mody 1z pod 150KM a jest avf 180KM i jest i komfort i stosunkowo nawet wystarczająca moc )
Kowi87 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Jak dłubniesz trochę afn'a tzn:wtryski 0,216,pompa 11mm,FMIC i program to wyjdzie ci jakieś 160KM nawet i wtedy będzie to nie źle zamiatać a jak kupisz gołe 1,8T to zimą będzie to jako tako jeździć a latem jak się upał zrobi to się zrobi muł bagienny i się bardzo zdziwisz jak cię AWX objedzie. najmniejszego sensu nie ma ta zabawa, che mieć mocnego diesla wsadza AVF +BRD w B5 i robi softa na 19Xkm :gwizdanie: kasa taka sama jak uzbrajanie starego AFNa w mocne graty, a odczucia i tak lepsze w PD przy tej samej mocy
aju Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 a odczucia i tak lepsze w PD przy tej samej mocy jest pozorne pierdolnięcie od dołu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się