Krzysztof Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Wirtualizacja się kłania.. VMware, VirtualBox a i podobno na XPmode też działa(tego rozwiązania nie testowałem). Było o tym szeroko w dziale Diagnostyka VAG. Użyj szukajki;)
--Arkadia-- Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 ok, załatwiłem laptopa z Windows Vista - jest lepiej - znajduje port ale nic poza tym jak kliknę na którąś z zakładek pojawią się taki komunikat oraz [br]Dopisany: 24 Styczeń 2012, 18:16_________________________________________________Pytanie - czy robie coś źle czy ten interfejs jest do d....!!!
kadam Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Miałem podobny problem z Vagowaniem, okazało się jednak że VCDS lite spokojnie sobie radzi z robieniem logów w mojej AJM a był to jedyny program który współpracował bez większych problemów z win7 i kabelkiem viaken'a. A co do spalania w mojej avant z automatem, na trasie ok 30% miasta, 70% trasa spala ok 7,2 przy jeździe bez szaleństw żeby nie powiedzieć PSJ
--Arkadia-- Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 Miałem podobny problem z Vagowaniem, okazało się jednak że VCDS lite spokojnie sobie radzi z robieniem logów w mojej AJM a był to jedyny program który współpracował bez większych problemów z win7 i kabelkiem viaken'a. A co do spalania w mojej avant z automatem, na trasie ok 30% miasta, 70% trasa spala ok 7,2 przy jeździe bez szaleństw żeby nie powiedzieć PSJ to podziel sie kolego jak to zrobiles bo u mnie w menedzeze urzadzen nie widzi go nie mowiac juz o automatycznym wykryciu
kadam Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Robiłem to w ubiegłym roku i niestety nie pamiętam dokładnie krok po kroku jak to wyglądało. Naszperałem się w necie po forach żeby coś na ten temat doczytać. Ten wątek z Passat forum chyba wyjaśnia jak instalować vcds http://forum.vw-passat.pl/threads/63921-vag-com-409-i-windows-7-64-bit-Problem-z-uruchomieniem Na elektroda.pl chyba też coś było na ten temat.
--Arkadia-- Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 ok, dzieki ide jeszcze raz sprawdzic jesli nie zadziala odsylam kabel
danu44 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Witaj VAG 311.2 juz wczoraj poslalam... nie baw sie z tym VCDS... Jedyne co moge Ci jeszcze doradzic, to napisz na PW do tych kolegow co linki podaje i spytaj jak to robili. Oni sa na bieżąco z logami, moze cos Ci doradza. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=240811.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=224310.0 ps. Albo, moze zastanow sie w zainwestowaniu w uzywanego laptopa. Sa w cenie 200-300 zl. Posylam pare linkow... ten Compaq wydaje mi sie bardzo interesujacy. Inwestycja zwraca sie po paru miesiacach. http://allegro.pl/super-okazja-laptop-compaq-1-8ghz-512mb-rs232-i2068970101.html http://allegro.pl/laptop-toshiba-rokgwarancji-system-office-katowice-i2052185358.html http://allegro.pl/laptop-ibm-t23-1-13ghz-256mb-dvd-rs232-lpt-i2070577456.html
wiktorsam Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Jeżeli auto nie kopci (a może po prostu tego nie widzisz?) to moim zdaniem tylko wyciek paliwa wchodzi w rachubę przy takim spalaniu. Warto po jeździe położyć się pod autem albo wjechać na kanał i obejrzeć zbiornik i generalnie podwozie w poszukiwaniu zacieków od paliwa. Jeżeli jednak auto kopci - np na siwo, na czarno przy bucie itd (ale to musiał by Ci ktoś powiedzieć kto za tobą jedzie) to po pierwsze sprawdziłbym czy silnik się w ogóle dogrzewa, czy czujnik temp jest ok bo może ciągle myśli ze jest np -20 i leje ropki ile popadnie. Kolejna sprawa - twój AFN to był automat? Warunki w mieście się nie zmieniły? (korki itd) wyniki - te 6-6,5 podałeś tylko z jazy miejskiej zimą? Bo wiesz - u mnie zimą taką jak teraz w jeździe miejskiej auto pali litr więcej - czyli obecnie 8.3 na setkę, do tego automat zabrał by pewnie dodatkowy literek więc już wychodzi 9.3. Tylko u mnie miasto to jest prawdziwe miasto czyli korki, masa świateł, a nie jak już tu na forum niektórzy obwodnicę nazywali miastem bo leży w obrębie miasta Więc zakładając że Twoje auto normalnie powinno palić 8,5-9 litrów w mieście to wtedy różnica nie jest aż taka kosmiczna i wpływ może mieć na nią dużo więcej czynników - bez vaga się wtedy nie obejdzie. A co do vaga to ja używam na XP mode pod win7 64bit.
--Arkadia-- Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 wiktorsam auto miałem na podnośniku - sucho, nie kopci. Poprzednio miałem AFN manual i spalanie 6-6,5l/100km miałem po regeneracji/uszczelnieniu pompy. P.S. Vag już działa - na szybko zrobiłem ogólny scan auta - wyszły 2-3 błędy tj. coś z centralnym zamkiem, multilock, . Juro będę miał więcej czasu to postaram się zrobić i wrzucić logi do analizy. Pozdrawiam
danu44 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Jutro będę miał więcej czasu to postaram się zrobić i wrzucić logi do analizy. Oczywiscie, logi jak zrobisz do wrzuc do dzialu Diagnostyka VAG Pozdrawiam ps. A jak sie stalo ze VAG dziala? Na jakim Windows i na jakim programie VAG
--Arkadia-- Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 Jutro będę miał więcej czasu to postaram się zrobić i wrzucić logi do analizy. Oczywiscie, logi jak zrobisz do wrzuc do dzialu Diagnostyka VAG Pozdrawiam ps. A jak sie stalo ze VAG dziala? Na jakim Windows i na jakim programie VAG jasne - logi wrzucę w odp. dziale. VCDS-Lite_1.0 działa szybko i pieknie na Windows Vista - zrobiłem zgodnie z instrukcją Viaken'a
darooo Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Na Windows Seven instalujesz jakąś wirtualną maszynę. Polecam VMware (VMware Player jest bezpłatny), na tym instalujesz windowsa xp, udostępniasz z seven do wirtualki porty usb, instalujesz kabel i wszystko śmiga - przetestowane nie raz.
--Arkadia-- Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 Dzięki wszystkim za pomoc - problem na 99% został rozwiązany Okazało się, że w skrzyni było jednak za dużo oleju i dwa silnik/turbo łapał gdzieś powietrze na "złączce". Dzisiaj zrobiłem około 100km i spalanie jest w granicach 9,5 10 litrów - to już chyba normalny wynik? Czy powinno być mniej?
alonso Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 To zależy gdzie zrobiłeś te 100km... Jeżeli po mieście krótkie odcinki/ew zimny silnik to jest w miarę normalne, jeżeli trasa to o 3-4l za dużo...
--Arkadia-- Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 tak w 90% miasto i jeden odcinek prostej - wyjazd z miasta 8km. Dzisiaj temp. była -8 więc jak na zimę to chyba w miarę normalnie choć może wypowiedzą się inni z takim silnikiem i tiptronic/automat
danu44 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witaj Arku... Wlasnie wrocilam z wyjazdu za granice PL 1/2 drogi to autostrada i szybkosc 140/150. Reszta, to drogi szybkiego ruchu i szybkosc ok. 100 Przejechane 850 kilometrow z tego ok. 50 kilometrow miasto. Jak wyjezdzalam zalalam auto do pelna. Po powrocie rowniez do pelna... i weszlo 55 litrow... Mam Ci to policzyc czy zrobisz to sam...? Wychodzi 6.47 L na 100 kilometrow. Pozdrawiam Dana ps. Poniewaz bylo zimno (temp. ok. minus 6 - 8) caly czas chodzilo ogrzewanie, nadmuch itd.
mar_92 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witaj Arku... Wlasnie wrocilam z wyjazdu za granice PL 1/2 drogi to autostrada i szybkosc 140/150. Reszta, to drogi szybkiego ruchu i szybkosc ok. 100 Przejechane 850 kilometrow z tego ok. 50 kilometrow miasto. Jak wyjezdzalam zalalam auto do pelna. Po powrocie rowniez do pelna... i weszlo 55 litrow... Mam Ci to policzyc czy zrobisz to sam...? Wychodzi 6.47 L na 100 kilometrow. Pozdrawiam Dana ps. Poniewaz bylo zimna (temp. ok. minus 6 - 8) caly czas chodzilo ogrzewanie, nadmuch itd. Witam,powiem że na moje oko to troszkę dużo Ci wyszło
danu44 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witam,powiem że na moje oko to troszkę dużo Ci wyszło W obliczeniach czy w rzeczywistosci...?
Musashi Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Dzięki wszystkim za pomoc - problem na 99% został rozwiązany Okazało się, że w skrzyni było jednak za dużo oleju i dwa silnik/turbo łapał gdzieś powietrze na "złączce". Dzisiaj zrobiłem około 100km i spalanie jest w granicach 9,5 10 litrów - to już chyba normalny wynik? Czy powinno być mniej? takie przyczyny jak lapanie powietrza badz jego ucieczke, wlasnie diagnozujesz VAG-iem. wymieniles olej z filtrem w skrzyni?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się