danu44 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Okazało się, że w skrzyni było jednak za dużo oleju i dwa silnik/turbo łapał gdzieś powietrze na "złączce". A jak doszedles do tego ze oleju w automacie jest zaduzo, bo chyba nie VAG-iem...? I to tez nie powod do wiekszego spalania. Tak jak pisales 13 litrow. Piszesz ze turbo łapie gdzies powietrze... i co znalazles gdzie to jest...? I jak sie to stalo ze nagle auto zaczelo mniej palic...? Piszesz ze VCDS-Lite_1.0 dziala super... robiles logi...? Bo nie widze ich w dziale diagnostyka VAG...? ps. do mar_92... Robert prosze nie zlamuj mnie... to ile wedlug Ciebie powinien mi ten automat palic w zimie?
kubson Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Okazało się, że w skrzyni było jednak za dużo oleju i dwa silnik/turbo łapał gdzieś powietrze na "złączce". A jak doszedles do tego ze oleju w automacie jest zaduzo, bo chyba nie VAG-iem...? I to tez nie powod do wiekszego spalania. Tak jak pisales 13 litrow. Piszesz ze turbo łapie gdzies powietrze... i co znalazles gdzie to jest...? I jak sie to stalo ze nagle auto zaczelo mniej palic...? Piszesz ze VCDS-Lite_1.0 dziala super... robiles logi...? Bo nie widze ich w dziale diagnostyka VAG...? ps. do mar_92... Robert prosze nie zlamuj mnie... to ile wedlug Ciebie powinien mi ten automat palic w zimie? Czytałem ze jeśli w automacie jest za dużo oleju to może zdecydowanie wiięcej palić. Arkadia i jak dynamika teraz sie poprawiła ?
mar_92 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 ps. do mar_92... Robert prosze nie zlamuj mnie... to ile wedlug Ciebie powinien mi ten automat palic w zimie? Jak najmniej,teraz on drogi .Myślę że u Ciebie spalanie jest ok
danu44 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Czytałem ze jeśli w automacie jest za dużo oleju to może zdecydowanie wiięcej palić. Tego nie widzialam, ale gdyby to byla prawda, to jest to ciekawa informacja dla posiadaczy automatow... Male OT... Uwaga dla wszystkich kolegow. Wlasnie ogladam pogode w TV... Od przyszlego tygodnia, temperatura ma spasc do -20 stopni... wiec zycze wszystkim dobrych startow...
Musashi Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 A jak doszedles do tego ze oleju w automacie jest zaduzo, bo chyba nie VAG-iem...? I to tez nie powod do wiekszego spalania. Tak jak pisales 13 litrow. Piszesz ze turbo łapie gdzies powietrze... i co znalazles gdzie to jest...? I jak sie to stalo ze nagle auto zaczelo mniej palic...? Piszesz ze VCDS-Lite_1.0 dziala super... robiles logi...? Bo nie widze ich w dziale diagnostyka VAG...? ps. do mar_92... Robert prosze nie zlamuj mnie... to ile wedlug Ciebie powinien mi ten automat palic w zimie? Czytałem ze jeśli w automacie jest za dużo oleju to może zdecydowanie wiięcej palić. Arkadia i jak dynamika teraz sie poprawiła ? może. ciekawe czy powietrze dostawało się do układu przed turbina czy uciekało za turbiną.
--Arkadia-- Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witaj Arku... Wlasnie wrocilam z wyjazdu za granice PL 1/2 drogi to autostrada i szybkosc 140/150. Reszta, to drogi szybkiego ruchu i szybkosc ok. 100 Przejechane 850 kilometrow z tego ok. 50 kilometrow miasto. Jak wyjezdzalam zalalam auto do pelna. Po powrocie rowniez do pelna... i weszlo 55 litrow... Mam Ci to policzyc czy zrobisz to sam...? Wychodzi 6.47 L na 100 kilometrow. Pozdrawiam Dana ps. Poniewaz bylo zimno (temp. ok. minus 6 - 8) caly czas chodzilo ogrzewanie, nadmuch itd. Soryy ale porównujesz AFN w trasie do AJM miasto - z całym szacunkiem ale to nieporozumienie. Dzięki wszystkim za pomoc - problem na 99% został rozwiązany Okazało się, że w skrzyni było jednak za dużo oleju i dwa silnik/turbo łapał gdzieś powietrze na "złączce". Dzisiaj zrobiłem około 100km i spalanie jest w granicach 9,5 10 litrów - to już chyba normalny wynik? Czy powinno być mniej? takie przyczyny jak lapanie powietrza badz jego ucieczke, wlasnie diagnozujesz VAG-iem. wymieniles olej z filtrem w skrzyni? Diagnoza Vagiem tego nie ujawniła - znajomy mechanik wszedł pod auto osłuchał i znalazł jakaś nieszczelność - syczało. Pryskał też jakimś sprayem niby do sprawdzania nieszczelności. P.S. Olej w skrzyni i filtr został wymieniony P.S. Przy dokładnej diagnozie wyskoczył jeszcze błąd odnośnie skrzyni: 1 Fault Found: 17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred Coś ze sprzęgłem ale co to nie mam pojęcia -skrzynia według mnie działa ok - nie szarpie nie przeciąga i nie ma żadnych "dziwnych" objawów więc może ktoś podpowie co z tym zrobic?
Daimos Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 AJM w takich samych warunkach pali więcej od AFN'a
Musashi Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Diagnoza Vagiem tego nie ujawniła - znajomy mechanik wszedł pod auto osłuchał i znalazł jakaś nieszczelność - syczało. Pryskał też jakimś sprayem niby do sprawdzania nieszczelności. P.S. Olej w skrzyni i filtr został wymieniony P.S. Przy dokładnej diagnozie wyskoczył jeszcze błąd odnośnie skrzyni: 1 Fault Found: 17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred Coś ze sprzęgłem ale co to nie mam pojęcia -skrzynia według mnie działa ok - nie szarpie nie przeciąga i nie ma żadnych "dziwnych" objawów więc może ktoś podpowie co z tym zrobic? jeżeli byłyby wykonane prawidłlowo logi lewe powietrze lub jego utratę VAG wykazuje bez problemów. powinny być wykonane logi dynamiczne a nie oglądanie odczytów czy zczytawanie błedów
kubson Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Co do błędu to na pierwszy ogień poziom oleju a następnie wg listy http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17125/P0741/001857
--Arkadia-- Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 poziom oleju na 100% ok, więc sprawdzam dalej...
wiktorsam Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 A ten błąd wyskoczył dopiero po wymianie oleju? Wcześniej go nie było? Bo może to stary błąd? Skasuj i zobacz czy się pojawi znowu.
--Arkadia-- Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 A ten błąd wyskoczył dopiero po wymianie oleju? Wcześniej go nie było? Bo może to stary błąd? Skasuj i zobacz czy się pojawi znowu. Wczoraj błąd "namierzony" wykasowany, dzisiaj przejechane 100km i powrócił.
danu44 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 jeżeli byłyby wykonane prawidłlowo logi lewe powietrze lub jego utratę VAG wykazuje bez problemów. powinny być wykonane logi dynamiczne a nie oglądanie odczytów czy zczytawanie błedów Arku... Od poczatku tego watku jest o tym mowa, a tak to jest gdybanie. A moze to, a moze tamto... Kupiles interfejs, masz program Vag. to zrob logi tak jak poleca Ci moderator. Dodaj je do dzialu diagnostyki, i wteczas mozna sie zastanawiac co jest. Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Wczoraj błąd "namierzony" wykasowany, dzisiaj przejechane 100km i powrócił. a olej jest właściwy?
--Arkadia-- Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 tak - olej właściwy - koloru słomkowego[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 12:20_________________________________________________p.s. pewnie konwerter do wymiany ;(
MARKOB4 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 A pali normalnie synchronizacja rozrzadu sprawdzona?? kopa ma?? dymi na czarno przy ruszaniu czy wogule ?? to podstawowe pytania
--Arkadia-- Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 kopa ma, nie dymi, ale jedzie do max 170-180, ja obstawiam knwerter - zapewne do regeneracji.
Musashi Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 tak - olej właściwy - koloru słomkowego[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 12:20_________________________________________________p.s. pewnie konwerter do wymiany ;( nie chodzi o kolor tylko o normę. gdybys wrzucił logi, już dawno możnaby ocenić czy problem stanowi silnik czy skrzynia.
mar_92 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Najprawdopodobniej koledze niezależny na usunięciu usterki :gwizdanie:
danu44 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Najprawdopodobniej koledze niezależny na usunięciu usterki :gwizdanie: Tez mi sie tak cos wydaje... :gwizdanie: Watek ma juz 6 stron i tylko jest gdybanie... Juz dziesiatki rzeczy bylo analizowane przez kolegow na podstawie wrozenia z czarodziejskiej kuli. Byla juz glowice,turbo, zawory, pompowtryskiwacze, skrzynia biegow...itd. Teraz znowu konwerter jest na temacie. Zasada jest prosta... cos nie gra w aucie robimy logi... Albo jedziemy do ASO. Mysle ze moderator powinien sie do tego ustosunkowac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się