hornet Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Jest jeszcze jedna wartość której ludzie raczej nie liczą :naughty: Można mieć i 500KM i dostać baty od 350KM :cwaniak1: :cwaniak1:
krotki Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 peace ) - mi chodziło tylko o serie... :gwizdanie: i tyle... - wiadomo że z każdego silnika po odpowiednich przeróbkach można wycisnąć duuuuużo więcej - ja osobiście uważam , że ŻADNE auto z mocą powyżej 200KM nie jest mułem i tylko tego się czepiłem. Pewnie macie racje , że 1.8T jest wdzięczniejszym silnikiem (przy niższych nakładach finansowych więcej mocy) ale temat dotyczy 3.0 i sposobów podniesienia mocy w tym silniku więc komentarz "odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/" był do bani... koniec OT. na czym stanęliśmy panowie? - aaaaaaa...- kompresor...- powiedzcie jak sprawdza się w tym silniku i czy po zamontowaniu takowego trzeba od razu inwestować w kute tłoki i korbowody czy silnik pociągnie ze zwiększoną mocą bez ingerencji tak głęboko???
poziek Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Pociągnie bez zakuwania. Kwestia problematyczna to nie zdobycie ale wystrojenie takiego kompresora. Jeżeli ktoś miałby 15 kafli na taka zabawe to słuzę pomoca i będę pomagał w projekcie :th:
krotki Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 - trzymam za słowo :th: - dobrze , że mam to na piśmie :> - jak by co - nie wymigasz się
Norbi Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Nie wymiga się to porządny gość mimio wszystko Z niecierpliwością śledziłbym taki projekt :th: To by było kolejne autko po Poziowozie które by mnie lało... trauma jak cholera!!!
poziek Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 - trzymam za słowo :th: - dobrze , że mam to na piśmie :> - jak by co - nie wymigasz się powiem ci tak... moge cie nawet za rękę trzymać w momentach zwątpienia ale potem samo powiesz, że warto było rezać :th:
krotki Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 jeszcze jedno - kompresor i zestrojenie go to wszystko czy trzeba się liczyć też z innymi wydatkami typu wydajniejsza pompa paliwa , zmiana wtryskiwaczy - w moim przypadku dochodziłby jeszcze problem z przeniesieniem napędu - napęd na przód daje rade do jakichś 250KM a potem kibel... - niestety moje a4 nie jest Quattro... - może rzeczywiście trzeba sprzedać i kupić 1.8TQ? - joke...
poziek Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 1.Wtryski 2.Wydech 3. Pompa paliwa 4. pewnie sprzęgło 5. można pokusić się o fmic i towarzyszące orurowanie 6. strojenie
krotki Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 czyli koszt całkowity szacujesz na....??? ;(
poziek Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 jak ma byc profi to razem z kompresorem (3500 $) to w sumie jakieś... 18 tysi
krotki Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 i wzrost mocy o??? no i jeszcze chyba trzeba by było doliczyć koszt zrobienia z niej Quattro- z tym poradziłbym sobie we własnym zakresie...- chyba...
poziek Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Nie no nie bądźmy marzycielami Dokładka quattro w PL to około 8 tysięcy na uzywanych cześciach. Nikt jeszcze tego w PL do B6 nie zrobił. Moc koło 260KM
letallec Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 jak ma byc profi to razem z kompresorem (3500 $) to w sumie jakieś... 18 tysi Zastanawiałbym sie skoro to nie Q. Trakcja w takiej przeróbce ma duże znaczenie.
Gość Trzeniu Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 stary szkoda ładować tyle kasy w ośkę... poprostu zapłacisz za coś czego nie wykorzystasz no chyba że taka moc chcesz używać tylko i wyłącznie od biegów 3-6 i na prostych drogach , bo zakrętów to ja nie widzę z ośką i taką mocą
Rubio Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Tak czytam i czytam i wydaje mi się że trochę nie przemyślałeś zakupu. Te wszystkie pytania powinieneś zadać ale zanim kupiłeś swoją A4, teraz to wszystko staję się trochę bez sensu...
miron78 Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 krotki z całym szacunkiem ale mnie też się wydaje że dla 250-270 kucy to chyba troszke szkoda zachodu za taka kasą - jeżeli bardzo ale to bardzo zależy Ci na mocy to 3.0 był troszke złym torem zakupu - oczywiście do odważnych świat należy i Twoja w tej kwestii decyzja ale za wartość Twojej furki + koszt modów można mieć dużo więcej z innego serca
krotki Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 chyba macie racje...- niestety - kutwa...- trzeba sprzedać i rozglądać sie za czymś innym - chociaż z drugiej strony mieć jedyne w swoim rodzaju 3.0 to pokusa - zobaczymy co się wykluje...
ono Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Ja przerabiałem dawno temu 2.8 na 2.8 bi turbo , fakt zabawa była fajna ,efekt też całkiem spoko bo z 193 zrobiło sie 250 KM, ale koszty i czas poświęcony tej przeróbce (ponad pół roku) był niewymierny do chwilowej zabawy . Zakładaj NOSa
krotki Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 hmmmmm... - powiem szczerze , że podtlenek azotu jakoś do mnie nie przemawia - a jak wygląda sytuacja gdybym pokusił się na przeszczep seruszka? - mój silnik i skrzynie na allegro.pl a do środka takie piękne 4.2... http://moto.allegro.pl/item353861450_silnik_audi_s4_4_2_344km_rok_2003.html -co o tym sądzicie? - skrzynie biegów też dostępne od ręki... http://moto.allegro.pl/item361328828_audi_s4_4_2l_qatro.html ...???
poziek Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 Na ukcji masz sam silnik a potrzebujesz: 1.całą instalację elektryczną 2. komputer od S4 3. półośki od S4 4. skrzynie od S4 (wychodziły tylko quattro) więc dokładka quattro 5. dużo innych dupereli, ktróre wyjda w trakcie montażu NOS jest rozsądnym rozwiązaniem. Przemyśl własnie taką modyfikację :th:
Rekomendowane odpowiedzi