Magicbattle Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 aso najprostrze rozwiazanie ale kosztowne, zamiennik pochodzi ci znowu pol roki i znowu nowa to wyjdzie cie wtedy jak z aso. uzywka musisz trafic na dobry egzemplarz
Siwy981 Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 trafiłem używkę i latał tylko 100 km teraz odcieło mi drugi gar myślałem że to cewka świeca lub fajka ale to nie to. Zamieniłem cewkę z pierwszego garu na drugi i nic na drugim garze nie ma iskry więc zamierzam iść po kablu do kompa i szukac jakiegoś załamania lub przerwania obwodu jak ktoś ma jakieś pomysły lub przeżył coś takiego proszę propozycje dodam że vag nic nie pokazuje brak błędów
Labiel Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 W książce sam naprawiam jest opisane jak sprawdzić czy ECU daje impuls do cewek.
Siwy981 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 i znalazł się winowajca to modół zapłonowy a oto on http://moto.allegro.pl/299-vw-audi-1-8-t-modul-zaplonowy-4d0-905-351-i2220319363.html
Maxcudo Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 Polecam jakiejś dobrej marki kupić ten moduł. Kupiłem kiedyś na allegro jakiś Brazylijski za 170zł, to działał 2mc Następny kupiłem Boscha i Inter Cars'ie i działa ponad rok i 0 problemów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się