majtuch3 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Witam!!! Mam problem z turbina. Problem polega na tym ze jadac turbo sie rozlancza i slinik wchodzi w tryb awaryjny. Bylem sprawdzic na komputerze co sie dzieje ale komputer pokazuje ze wszystko jest ok. Problem zaczal sie jak przyszly przymrozki. Co moze byc problemem? Moze czujnik turbiny daje nieprawidlowe informacje do komputera a on wlacza silnik w tryb awaryjny? Prosze o pomoc !!!
Musashi Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 co to znaczy "pokazuje ze wszystko jest OK"? co sprawdzales?
majtuch3 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 no ze nie ma zadnego bledu
cocoo24 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 komp bez logów dynamicznych nic sensownego pewnie nie pokaze, przy ilu obrotach wchodzi w ten tryb (na ciepłym)
majtuch3 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 przy 120 km/h to jak db pamietam 3 tys
cocoo24 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 to pewnie notlauf, turbo do czyszczenia[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 16:19_________________________________________________zrób logi, poczytaj na temat notlauf
majtuch3 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 jadac do domu przeciaglem auto na 3 biegu do 4 tys obrotow i silnik pracowal normalnie nie wszedl w tryb awaryjny a natomiast majac 5 bieg i predkosc 120 km/h silnik oczywiscie wszedl w tryb awaryjny
Lu-Gi Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Wyczyść turbine, kierownice spalin. Coś takiego : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63377.0;highlight=czyszczenie [br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 00:19_________________________________________________A tak po za tym VAG powiniem Ci pokazywać błąd przeładowania jeżeli był notlauf wcześniej
majtuch3 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 no byl blad przeladowanie i turbina juz byla dana do czyszczenia i problem powrocil [br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 00:31_________________________________________________ale mozliwe ze mechanik sie nie postaral
Lu-Gi Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Wcześniej pisałeś że błędów nie było czy mi sie tylko wydaje?
majtuch3 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 byly przyznaje sie do bledu. pomylilo mi sie z hamulcami bo tez mam z nimi problem i przy nich nie pokazywalo bledu. za duzo na glowie
michal-oracz Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Kolego ja mam ten sam problem przy obciążeniu np przy 120 i pod górke odpina turbo ale stanę zgaszę silnik odpalę od nowa i wszystko ok a turbina była robiona
aruś12 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Też mam coś podobnego z turbiną wczoraj dałem gazu na 3 biegu do dechy doszedł zaledwie 3,5ty obroty i dalej nic opadł z sił i jechał jak maluch turbina nie ciągnie nie wiem co mam dalej zrobić czy czeka mnie wymiana
Martin_Speed Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 ja Mialem tez cos podobnego... Zaczela mi sie zacinac ... pojechalem na komputer zrobil gos test no i turbina do czyszczenia... Pojechalem do goscia coumie to robic:) Niewiem czy turbo wyciagal czy tylko pryskal wd-40 bo mnie przy tym nie bylo, ale auto dziala jak narazie dobrze bez problemów... Jak problem sie pojaba bo czyszczeniu to moze cos ze sterpwaniem turbina ?
goldi Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Mateusz zrób komplet logów wtedy można coś więcej powiedzieć i wstaw do odpowiedniego działu ale 99 % przypadków to są zapieczone łopatki w turbinie jak już pewnie czytałeś czasami rozruszanie sztangi turbiny recznie pomaga i wydłubanie katalizatora ze środka wtedy należy przegonić auto pomaga ale nie zawsze
majtuch3 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2012 dzisiaj bylem umowic sie na komputer. jutro wstawie logi.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 15:25_________________________________________________a moze ktos podpowiedziec jak zrobic reczny rozruch sztangi
aruś12 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 No ja teraz turbinę zlałem wd40 i teraz dział tylko nie wiadomo jak długo
majtuch3 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2012 jak turbo bedzie stanowilo problem to pojade na regeneracje turbiny i bede mial z nia spokoj na amen i pozostanie mi jeszcze 1 problem z hamulcami
goldi Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 zrób najpierw logi dopiero po logach jak się okaże co jest przyczyną czy turbina czy może n75 żebyś kasy nie wydał na darmo No ja teraz turbinę zlałem wd40 i teraz dział tylko nie wiadomo jak długo gorszych bzdur nie słyszałęm nie wiem co mogłeś zlać wd40
GOLI Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 No ja teraz turbinę zlałem wd40 i teraz dział tylko nie wiadomo jak długo Kolego nie zalałeś turbiny,tylko ją polałes.Nie ma możliwości żeby wd-40 uruchomiło turbinę.Albo zbieg okoliczności albo coś tam ruszyłeś i na jakiś czas objawy ustały.Ale uwierz mi,wrócą.Co do regeneracji turbiny to unikajcie tego jak ognia! Regeneracja to w większości wypadków strata czasu i pieniędzy.Jest w polsce ledwie kilka firm które potrafią to zrobić.Reszta ładnie ją wyczyści,wymieni "bebechy" i złoży. Nie schańbią się nawet wyważeniem,a coś co kręci się kilkanaście tysięcy razy na minutę musi być niesamowicie dokładnie wyważone.Więc dopuki ma ciśnienie i nie puszcza oleju to TYLKO I WYŁĄCZNIE czyszczenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się