saki1 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam. Proszę was koledzy o diagnozę. Kanał 49 wskazuje 0st C. czy to na postoju czy podczas jazdy. Kanał 51 wskazuje max 83 st gdy na wskazówce na zegarach widzę 89 st.C Temperatura na zewnątrz - 10 st C Z kratek wydobywa się gorące powietrze. Co jest do wymiany ? Czujnik temperatury wymieniany (nie jakiś najtańszy ) ale nie ori Czy to ma jakiś wpływ na zapalanie auta ? (po nocy auto kręci ale nie chce złapać obrotów) strzela dusi się. Po kilku próbach zapala. Miał ktoś z was takie przejścia?? Pozdrawiam i dziękuję za każdą odpowiedź.
yamahayzfr13 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 To ze na zegarach masz 90 to normalka bo powyzej 84bodajze zawsze pikazuje juz 90.. Do wymiany osbtawial bym czujnik skoro na kanale 49masz ciagle 0 albo Ci sie kabel moze gdzies urwal
fecik Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 no kolego ten czujnik wysyłą do ECU sygnał czy ma wzbogacic mieszanke czy nie! takze jak bedzie uszk, to mozesz miec problemy z rozruchem.
saki1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 no kolego ten czujnik wysyłą do ECU sygnał czy ma wzbogacic mieszanke czy nie! takze jak bedzie uszk, to mozesz miec problemy z rozruchem. Kolego i MAM!!! Dziś 10 razy kręciłem i dopiero za 10-tym zapalił Gdzie ten czujnik się znajduje ? Czy to czujnik temperatury cieczy? Kolego jesteś wielki
Tomek Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 jaki masz rok auta? bo w 95 są dwa czujniki znajdują się z tyłu za głowicą dwu pinowy jest do ECU a drugi cztero pinowy na zegary
saki1 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 1995 rok [br]Dopisany: 02 Luty 2012, 21:17_________________________________________________u mnie czujnik 4 pinowy wymieniony oraz 2 pinowy również Temperatura na kanale 49 0 st C (czy stoje czy jeżdżę) na kanale 51 jak jeżdzę 50- 51 st C jak postoję to rośnie powoli do 60- 75 st C Co może mu dolegać ??
Tomek Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Sprawdz jaki jest dolny wąż od chłodnicy ciepłu czy zimny ale też stawiam na termostat. Co do kanału 49 to w starszych rocznikach on nie działa tylko 51[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 11:32_________________________________________________A jak z tym odpalaniem po nocy poprawiło się coś ?
Rafal_ Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 ja dzisiaj z ciekawości patrzyłem u siebie i jest tak - kanał 51 ok (temp. rośnie do 90 i tak trzyma), kanał 49 chyba lipa (cały czas pokazuje 125) kłopotów z rozruchem nie mam, tylko jest jakoś dziwnie opóźniona reakcja pedału gazu ( jak go puszcze podczas jazdy to jeszcze przez chwile tak jak by sam trzymał a później raptownie puszcza i w.kurwia bo jest takie nagłe szarpnięcie), i często obroty "na luzie" utrzymują się na wyższym poziomie (jakieś 1100rpm) na vag-u błędów brak przyczyny szukać w czujniku?
saki1 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 ]A jak z tym odpalaniem po nocy poprawiło się coś ? Poprawiło się pali od kopa po nocy. Po 8 godzinach pracy dziś temp. w KRK - 14 st. C nie zapalił za pierwszym. Objawy jak wcześniej ja mu gaz on dusi się i słyszę że coś strzela jakby z tyłu ale lepiej się wkręca bo za drugim trzecim razem zapala ale gazu mu nie daję bo ma problemy i po minucie - dwóch zaczyna pracować jak należy Olej wymieniony Filtr oleju również. Odcinek który pokonuję to 11 km na 51 kanale podczas jazdy max 53 st. C Jak postoje z 10 minut to rośnie do 60 ale bardzo opornie. Kanał 49 cały czas 0 st. C może faktycznie mój model z 1995 roku na 49 nic nie pokaże a ja się stresuje. A i spalanie na Fisie miałem na tych mrozach 12 - 13 a teraz 14,2/ 100km[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 16:12_________________________________________________Po podłączeniu do VAG Auto na postoju temp dochodzi max do 74 st. C Ruszyłem i przegoniłem go na autostradzie... Efekt temperatura silnika spadła do 60 st. C i na tym stoi (wskazówka na zegarach również spadła na 60 i stoi) Czy to termostat ??
tomasz-gorz Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Jak widać jest 2 wersje z kodami klimatronica, jedna mówi: 49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu) 51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC druga zaś: 49. Temperatura płynu chłodzącego 51. Temperatura silnika u mnie na 51 wartość rośnie nawet od minusowych wartości do 90 (mamy przecież mrozy, czyli normalnie)
fecik Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 1995 rok [br]Dopisany: 02 Luty 2012, 21:17_________________________________________________u mnie czujnik 4 pinowy wymieniony oraz 2 pinowy również Temperatura na kanale 49 0 st C (czy stoje czy jeżdżę) na kanale 51 jak jeżd \zę 50- 51 st C jak postoję to rośnie powoli do 60- 75 st C Co może mu dolegać ?? kolego co do kanału 49 to nie przejmuj sie nim ,bo nie w każdym modelu on działa! a co do niskiej temp. w twoim autku to na 99% termostat!
szwalba Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Mam taki problem: wszystko wydaje się ok. na zegarach 90st ale na klimatroniku 103-105 jak przegonie auto na wyzszych obrotach to na 49 kanale spada do 101st ale jak sie zatrzymam to rosnie do 108 st C i wtedy juz na zegarach tez sie wychyla do 100st. Na kanale 51 rowne 90 nawet gdy na 49 kanale jest 108st. Czy na 51 kanale moze w ogole pokazac wieksza wartosc niz 90? Czy mozliwe jest zeby czujnik zawyzal o pare stopni? Czy moze to byc wina termostatu ze np. nie otwiera sie na max bo wlozylem ostatnio verneta. Uklad odpowietrzalem i raczej jest dobrze odpowietrzony.
saki1 Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Winny był termostat. Dziękuję wszystkim za pomoc
Haimon Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Podepne się pod temat. W moim przypadku temperatura na 51 rośnie dużo szybciej niż w 49. Po jakimś czasie jazdy 51 pokazuje już 90 kiedy 49 60-70, po dłuższej jeździe dobija do 85-90 ale zajmuje to dużo dłużej niż w kanale 51. To norma, czy oba kanały powinny pokazywać równą temperaturę przez cały czas?
Łukasz13 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie w tym samym roczniku temp. silnika pokrywa się z vagiem i wskazówka na zegarach na 49, na 51 to pokazuje jakies głupoty nawet jak miałem uszkodzony termostat to na 51 zawsze dochodzla do 90 i już tak została a na 49 pokazywało faktyczną temp. silnika, teraz po wymianie po nagrzaniu na 49 temp waha sie od 90 do 95 st i chyba jest ok.
Haimon Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Więc najlepiej będzie porównać na vagu z engine i instruments.
szwalba Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Podepne się pod temat. W moim przypadku temperatura na 51 rośnie dużo szybciej niż w 49. Po jakimś czasie jazdy 51 pokazuje już 90 kiedy 49 60-70, po dłuższej jeździe dobija do 85-90 ale zajmuje to dużo dłużej niż w kanale 51. To norma, czy oba kanały powinny pokazywać równą temperaturę przez cały czas? U mnie roznica jest 3st. k51 tez pierwszy osiaga 90st. ale za to pozniej k49 trzyma 103-105 i o co chodzi??? na k51 zawsze po rozgrzaniu 90st. Dolny waz od chlodnicy zimny. Ma ktos jakis pomysl? Na Twoim miejscu bym sie nie przejmowal, bo wyglada na to, ze wszystko masz w normie.
pablosan Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Panowie Mam problem. Jeżdżę w mieście w korkach, temperatura rzadko kiedy, w zimie, na zegarze jet powyżej 60 stopni, wskazówka zwykle leży:( Nawet jak jest powiedzmy 90 stopni, to jak przelecę się obwodnicą, to chwila moment i wskazówka na 60 stopniach. Co więcej w zimie zasłaniałem chłodnicę i jak miałem 90 stopni, to gdy wyjąłem zasłonę, to temperatura na zegarze do 60 stopni na przestrzeni 500 metrów. . Nie ma opcji, żeby temperatura na zegarze w zimie doszła u mnie do 90 stopni bez zasłony chłodnicy-bez względu na to ile przejadę, korki czy ogień na obwodnicy. Latem temp. 90 stopni, wjeżdżam na obwód i po chwili 70 stopni na zegarze. Czujnik temperatury wymieniony rok temu na ori. Termostat ? Panowie-jesli to termostat, to o ile jest większe spalanie w zwiazku z tym (niedogrzeniem silnika)?
michal_g84 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Podepne się pod temat. W moim przypadku temperatura na 51 rośnie dużo szybciej niż w 49. Po jakimś czasie jazdy 51 pokazuje już 90 kiedy 49 60-70, po dłuższej jeździe dobija do 85-90 ale zajmuje to dużo dłużej niż w kanale 51.To norma, czy oba kanały powinny pokazywać równą temperaturę przez cały czas? Nie bo to są 2 czujniki w różnych miejscach, 51-mały obieg, 49-duży
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się