pawelhel Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam jak w temacie czyli - czy to ma sens? Może jest na forum jest ktoś kto ma konkretnie taki silnik i taką operację ma za sobą? Na pytanie - po co ? od razu odpowiadam że auto ma najechane 200tys km i moim zdaniem przydało by mu się delikatne "uwolnienie" wydechu.
grzes1150 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Będzie głośno i stracisz na mocy. Jak katalizator się nie rozlatuje to daj mu spokój.
pawelhel Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2012 Czego miałbym stracić na mocy? Pytam bo do tej pory raczej to pomagało
songo Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 dobra rada, jeśli kat jest ok to go nawet nie ruszaj no chyba ze jest rzeczywiście zawalony to jak najbardziej wywalaj.
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 najpierw jedz na analizator spalin i zobacz czy wszystko jest ok jak jest zostaw, po wywaleniu przybedzie jakies 6-7kM co jest praktycznie niezauwazalne i nic nie bedzie głosniejszy
Grisza79 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Taki temat już był http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=1926.180
RAWULI Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam jak w temacie czyli - czy to ma sens? Może jest na forum jest ktoś kto ma konkretnie taki silnik i taką operację ma za sobą? Na pytanie - po co ? od razu odpowiadam że auto ma najechane 200tys km i moim zdaniem przydało by mu się delikatne "uwolnienie" wydechu. też nad tym się zastanawiam, kata jednak nie będę wyrzucał, prędzej zoperuję środkowy i końcowy(wstawki ala przelot żeby łomotu za dużego nie było ). To wolnossak i jak zauważyłeś jazda zaczyna się pow. 3000rpm - tym bardziej w Q - gratki za Q
Kriss SierraFan Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Tylko w silnikach turbodoładowanych uwolnienie wydechu da Ci lepszy cug. W wolnossakach lepiej zostawić oryginał, po za tym masz LPG więc raczej zatkanego kata mieć nie będziesz
pawelhel Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Opublikowano 4 Lutego 2012 Gaz siedzi dopiero od roku więc nie wiadomo jak to jest? Chyba pierwsze jednak pojadę na analizator spalin a później podejmę decyzję. Dzięki za wszystkie wypowiedzi.
Dev Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 wrzuc scan z analizatora spalin zobaczymy co i jak
rafikk01 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 wycinaj silnik sie odmuli i bedziesz zarobiona a jak tego nie zrobisz to którejś nocy sam zniknie hehe jak mojemu wujkowi
piotrzaba5 Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 dołącze się do tematu. Czy auto bez kata przejdzie przegląd?
Fr0styyy. Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 dołącze się do tematu. Czy auto bez kata przejdzie przegląd? Sprawdzają Ci skład spalin na przeglądzie ?
15lolo Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 zreguly nie powinien przejsc ale wiadomo jak to bywa mi ostatnio diagnosta powiedzal ze musze przegonic smaochod bo troche norma spalin sie nie zgadza (pusty kat)
piotrzaba5 Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 dołącze się do tematu. Czy auto bez kata przejdzie przegląd? Sprawdzają Ci skład spalin na przeglądzie ? niby nie sprawdza. ale wchodzi pod auto i widzi jego brak
Fr0styyy. Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 dołącze się do tematu. Czy auto bez kata przejdzie przegląd? Sprawdzają Ci skład spalin na przeglądzie ? niby nie sprawdza. ale wchodzi pod auto i widzi jego brak Widzi katalizator, w którym jest zwykłe rura
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się