kamiluban Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam zakupiłem niedawno Audi a4 sedan AFN z 1995 roku i mam kilka pytań i problemów 1. Mam pełny Fis, czy orginalnie ? Słyszałem że był montowany od 98roku 2. Spalanie średnie przy delikatnej jeździe 17l, a gdy depnę to rośnie do 40l/100km 3. Nie pokazuje mi fis otwarcia drzwi i nie przełącza na postoju spalania z l/100km na l/h. Rozumiem że mam starszego fisa . 4. Nie działa sterowanie centralnym z kluczyka od strony kierowcy, ale reaguje gdy zamykam od pasażera. Zepsuty zamek, czy przerwany kabel ? 5. Pod czas zabawy polskim vagiem wpisałem błędny pin do licznika po czym straciłem z nim połączenie, Teraz nie mogę się w ogóle połączyć z licznikiem . Jak naprawić ?? 6. Skacze wskaźnik od temp. oleju. I jeszcze dwie najbardziej denerwujące rzeczy 1. Nie zaświeca mi się ani na chwile kontrolka grzania świec, a przy teście vagiem pod czas grzania świec zapala się check engine. Czy w tym liczniku zastąpiono kontrolkę świec kontrolką check engine 2. Mam błąd 575 jak sprawdzić czy mam zapieczone łopatki w turbo i zawór e75. Rozumiem, że tylko to może być przyczyną ponieważ węże wydają się być szczelne a ten pręd z gruszki przy turbo porusza się. Każde wyprzedzanie nawet bez redukcji kończy się trybem awaryjnym. Znajomi twierdzą że nie zbiera się jak 110tka (ja nie wiem bo się przesiadłem z b3 1.6d :>). Filtr powietrza wymieniony Przeszukałem forum i nie znalazłem jedno znaczej odpowiedzi.
przemik Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Zegary pewnie dokladane o czym mogą swiadczyc kolejne Twoje punkty. W tym liczniku nie zastapiono kontrolki swiec kontrolką check... co za pomysł O błedzie 00575 to tutaj są terabajty na tym forum co swiadczy o tym ze nie szukałeś. Chesz wiedziec jednoznacznie co w furce piszczy... wykonaj komplet logów. Pozdrawiam
kamiluban Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 Dzieki za szybką odpowiedź. W takim razie w którym miejscu znajduję się kontrolka grzania świec, gdyby spaliła się kontrola to vag by coś powiedział? Czytałem o błędzie 575 i zapytałem tylko jak sprawdzić ten zawór. Jeżeli uda mi się uruchomić vaga na interfejsie "polski vag" to zrobię logi i będziemy działać dalej.
Mauros88 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Kolego lepiej poszukaj sobie programik Vag com bo polskim vagiem to mozna sobie bledy pokasowac nic poza tym Jest obszerny temat diagnostyki vag dowiesz sie co i jak zrobic
grzegorzmen Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 A może ktoś założyłzegary od PB i niema kontrolki świeć żarowych tylko podpioł pod CHECK
przemik Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 A może ktoś założyłzegary od PB i niema kontrolki świeć żarowych tylko podpioł pod CHECK Całkiem mozliwe...
bin85 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Pewnie licznik z anglika był i tarcze prędkościomierza ktoś z benzyny przełożył
kamiluban Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Licznik wydaje mi się, że jest jednak z benzyny bo po wyjęciu zamiast żarówki do kontrolki grzania świec była ori zaślepka,a do kontrolki check engine wsadzona żarówka z oddzielnym zasilaniem która zapala się gdy testuje vagiem grzanie świec, wymieniłem zaślepke na żarówkę ale nie działa. Wczoraj wracając zgasł mi jak bym wyłączył zapłon, okazało się że było byle jakie paliwo i odtrąciła się parafina i filtr paliwa był nie zmieniany od nowości, po wymianie filtra i paliwa odpalił i kilka razy się samoczynnie zapowietrzał pod czas jazdy, ale jest już ok. Nawet przestał się włączać tryb awaryjny i błąd 575. Ciekawe jak odpali z rana bo z tym miał ostatnio problemy. Wskaźnik poziomu oleju wrócił do normy, nie skacze. Czy jak wejdę vagiem w instruments(licznik) to w nazwie sterownika piszę KOMBI. To znaczy że licznik jest z kombi, czy to tylko nazwa sterownika ? Bo zamierzam wrócić do komisu i zrobić zadymę bo koleś podmienił grzane fotele na nie grzane i mam tylko leżące wtyczki.
bin85 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Nie kombi nie oznacza że licznik jest z avanta
trezor4 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 jak masz licznik z benzyny to chyba oborty bedziesz mial do 7 czy 8 tys na tarczy
damian12759 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 co do kontrolki świec to zamień miejscami z check engine bo tak chyba było oryginalnie że niektóre liczniki miały zasilanie oddzielne (przynajmniej kilka razy się z takimi spotkałem)
kamiluban Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Obroty mam do 5tyś, widocznie ktoś źle wsadził kontrolkę grzania świec. Rozwiązałem problem dlaczego mi ciężko palił, nie miał buta i spalanie na FISie było w granicach 30litrów, a ostatnio nawet gasł pod czas jazdy. Otóż jakiś debil wsadził kawałek gumy do wężyka doprowadzającego paliwo tuż przed filtrem. Doszedłem do tego przypadkowo ponieważ mając odkręconą tą pokrywkę w bagażniku i po odłączany filtr paliwa, pomyślałem że przedmucham rurkę. Okazało się że nie mogę dmuchnąć ustami, dopiero jak sprężarką podałem 8barów to wyleciało to. Nie wiem po co ktoś to zrobił, bo samo na pewno by nie wpadło bo było na wcisk. Myślę że w komisie ponieważ dzień przed odbiorem samochodu na jeździe próbnej było wszystko ok. Jedynie czasami turbina przeładuje i włączy się tryb awaryjny, ale to zrobię jak będą cieplejsze dni :> Dzięki wszystkim za pomoc, resztę myślę że sam dojdę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się