woda1978 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Po nocy mam problem z odpaleniem mojego audi a4 1.9 tdi 98r.{desiel} tzn.po zgaszeniu kontrolki świec żarowych,autko nie odpala od razu tylko przytrzymuje kluczyk w pozycji start do momentu aż odpali,trwa to około kilkunastu sekund. Pytanie:czy to jest normalne zachowanie auta???
Jay_Z Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 NIe jest to normalne, u mnie pali do szczału
woda1978 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 auto stoi na dworze! co zrobić aby było dobrze,w czym może być problem???
danu44 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 autko nie odpala od razu tylko przytrzymuje kluczyk w pozycji start do momentu aż odpali, trwa to około kilkunastu sekund. Pytanie:czy to jest normalne zachowanie auta??? Przy tych temperaturach (-20) ktore mamy obecnie, jest to prawie normalne zachowanie auta. Mozna by zrobic logi i sprawdzic jaki jest kat wtrysku. Zalac STP do zbiornika zeby usunac wode i nalec dobrego paliwa. W jakim stanie sa swiece zarowe oraz kiedy byl wymieniany filtr paliwa. To rowniez wazne. Pozdrawiam NIe jest to normalne, u mnie pali do szczału Pogratulowac autka... przy -20 stopniach pali od strzału... nono, super.
simsonek Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Takie zachowanie jest normalne ale w ciągniku . Sprawdź czy z zadnej swieczki przewód nie spadł a jak nie spadł to sprawdz czy wszyskie grzeją :gwizdanie:
Jay_Z Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Mamy 2 A 4 5B pod domem i obie palą bez najmniejszych problemów przy tych temperaturach, także na pewno to nie jest normalne koleżanko Oczywiście jeżeli wszystko sprawne i dobrze poustawiane ( świece żarowe,dawka startowa, kąt wtrysku).
trezor4 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 wlasnie sprawdz kat wtrysku , u mnie jak u kolegow pali od strzala mimo duzych mrozow ( paliwo zwykly diesel z orlenu bez STP )
pepik Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Po nocy mam problem z odpaleniem mojego audi a4 1.9 tdi 98r.{desiel} tzn.po zgaszeniu kontrolki świec żarowych,autko nie odpala od razu tylko przytrzymuje kluczyk w pozycji start do momentu aż odpali,trwa to około kilkunastu sekund. Pytanie:czy to jest normalne zachowanie auta??? Nie zapala się żadna kontrolka podczas tego "kręcenia"? Podejrzewam świece żarowe albo słabej jakości paliwo, ewentualnie słaby aku.
rosek89 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 u mnie pali też od strzału ale czasami jest sygnał dzwiękowy tak jak przy rezerwie paliwa tylko 3 razy a krótko
mily Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Ja własnie też u siebie wałkuję ten temat ogólnie to jest tak: 1. Sprawny akumulator, wiadomo podstawa, 2. Sprawne świeczki, wiadomo podstawa 3. Sprawny rozrusznik (w sensie że dobrze kręci, czyli daje odpowiednie obroty ok 300obr/min) Teraz będzie trudniej, potrzebny VAG 3. Sprawna pompa wtryskowa i dobrze ustawiona, zajrzyj tu: http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/ Jak masz wszytsko ok i nadal nie odpala to zostaje "regeneracja" pompy wtryskowej. Tam są jakieś sprężynki które należy wymienić. Tego jeszcze nie przerabiałem, więc nie wiem jakie i jak to wymienić, wiem że ich kosz to ok 50zł+koszty robocizny.[br]Dopisany: 01 Luty 2012, 20:11_________________________________________________Aha nie jest to normalne ma palić od strzała, chyba że Ci to nie przeszkadza to możesz się tak męczyć. U mnie A4 i passat odpala od pierwszego dotknięcia, mam problem z AFN w A6, czyli to samo co u Ciebie.[br]Dopisany: 01 Luty 2012, 20:12_________________________________________________Woda1978 na Twoim miejscu zwiększył bym dawkę paliwa na starcie (bo najniższy koszt), a dopiero później bawił się w sprawdzanie reszty.
woda1978 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 czyli zacznę od akumulatora później świecę żarowe i zobaczymy co dalej
kytan Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam ja też mam podobny problem tylko że mi dopiero po minucie zapala jak zapali to wali czarny dym!!! a dzisiaj to zapalił z trudem i po chwili zgasł i już się nie odezwał! może mi ktoś pomóc? auto stoi na dworze!! czy to może być wadliwa ropa czy prędzej świece są do wymiany? tylko że mi świeci kontrolka od oleju jak na czerwono i kontrolka od ładowania?
pukko Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 jak już wszystko oblukasz, to warto wlać vpower albo dodać antyżelu, jak byłem na nartach i po mroźnej nocy odpalałem to też troszkę dłużej kręcił, ale tak z z sekundę dłużej, na szczęście cały rok mam auto w garażu, więc generalnie te problemy są mi obce
marcin248 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 ja leje golda, tydzień temu kupiłem nowy akumulator bo stary padł całkiem w domowym warsztacie kąt wtrysku delikatnie wyprzedzony (zrób to sam) świece dwa lata temu wczoraj -10 podgrzałem świece raz a za drugim(dla wiekszej pewnosci)czekałem aż zgaszną świeca i (cyknie) podskoczy napiecie na voltomierzu(zegar) z początku kluczyk przekręcony ułamek sekundy cicza(jak by nie było aku) nagle strzał i bez kręcenia rozrusznikiem odpalił lekko nim potelepało , dzisiaj rano -20 podbnie 2x grzane start - cisza (częśc skundy bo bez pradu jak wcześniej) dalej jeb zakręcił chwilkę i złapał telepało nim jak by nie na wszystkie załapał telepiąc sie chwilke okropnie na ssaniu ale to pewnie świece nie wszystkie wcześniej 4x iskry 1szt 25zł chyba trzeba wymienic komplecik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się