Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Misfire 1, 2, 4 cyl.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Opublikowano

Podmień cewki z innego audika na próbę. Przy takich mrozach gdy kable są stare wymęczone robia sie twarde na kośc to potem coś niełączy itd, tymbardziej jesli cały czas stoi na dworze.

PS. dzwoniłem do serwisu Audi w Opolu w sprawie mojego problemu z silnikiem i powiedziano mi że są w serwisach Audi jakieś ,,akcje'' czy coś takiego- chodziło oto ze w A4B6 wymieniają stare cewki na nowe za free poniewaz montowane w jakiś rocznikach nie spełniają jakiś wymogów-popytaj!!!

Opublikowano

nie telepie ci silnikiem ?:D

Opublikowano

Na początek DV do wymiany i następnie zaglądną bym do zaworu odmy :gwizdanie: Pozdrawiam :cool1:

Opublikowano

może świece na wykończeniu i gubi iskrę?

Opublikowano

ja stawiam na odpowietrzenie skrzyni korbowej, zielony wentylek na trojniku;)

Opublikowano

[ALL B6] witaj co do akci naprawczej audi masz racje . cewki wymienia ci za darmo. ja juz przerabialem to , chyba ze masz LPG to nie rusza tego.oczywiscie nie afiszuja sie z tym ze za darmo ci to zrobia .JA bym proponowal dzwonic do audi i niech Tobie wymienia te cewki ( nie daj sie zbyc) POWODZENIA :)

Opublikowano

tak jak kolega wyżej wspomniał dv do wymiany, katalizator oraz odma do sprawdzenia, z cewkami się wstrzymaj no chyba ze zalapiesz się na akcje serwisowa dotyczaca ich wymiany ale dotyczy ona tylko pewnej trefnej serii wypuszczonych cewek,( niektóre numery) problem moim zdaniem leży jednak w jakijes nieszczelności w dolocie, zapchanym kacie, odma, lub też owa dv czyli zawór upustowy,

Pozdr

Opublikowano

takie bledy robi tez zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej....

Opublikowano

Cewki wymienione i dalej przerywa, gdzie sie znajduje ten zaworek????Czy przerywanie ma co s wspolnego z zaworkiem odpowietrzajacym??? bo mi sie nie wydaje.

Opublikowano

moze miec , przez ten zaworek silnik dostaje lewe powietrze i nawala nim na strony:)

Opublikowano

powtórzę się, sprawdź katalizator ... Chyba ze go nie masz juz...

No i do przejzenia cały układ dolotowy pod kątem szczelności, wyjmujesz cały dolot i składasz od nowa na nowych wezykach przy okazji wkładając nowe dv oraz n75, może to trochę rozrzut e podejcie ale ja gdybym znowu zaczął przygodę z tym silnikiem od tego bym zaczął :) raz robisz pozadek i masz pewność ze tu jest ok, potem katalizator, cewki, warto też wymienić lub sprawdzić stan kabli doprowadzających napięcie do cewek, ja miałem problemy z nierówna praca, praca na nie wszystkie gary itp, pobladzilem we mgle jakieś pol roku po czym elektryk wymienił mi te wszystkie kable i było git, tak wiec masz co sprawdzać :) tak jak mowie polecam zadbać o osprzęt i układ ciśnień, podcieniem kompleksowo a będziesz miał spokój z tym silnikiem,

czy masz vaga ?? Jak z mocą ?? Czy jesteś w stanie wykonać logi silnika ??

Opublikowano

u mnie było to samo, przerabiałem temat 2tygodnie temu, zaworek do wymiany (38zł w aso) .Na akcję serwisową też się załapałem, wymienili mi cewki i zrobili to mimo tego, że mam lpg :gwizdanie: Aha,w audi centrum we Wrocku sami powiedzieli,że przysługuje mi akcja serwisowa na cewki, więc to nie do końca tak że się z tym kryją, przecież serwis ma z tego kasę...

Opublikowano

po prostu trzeba jechać i w momencie kiedy wprowadzą cie na komputer mówią że do tego auta jest niezrealizowana akcja serwisowa, ja miałem auto ze z stanów i również.

Opublikowano

BILD3613.jpg

?Kolego na tm wężu znajduje sie ten zaworek jedz po nim zaczynając od kolektora (są dwa te same węże przy kolektorze to pierwszy od str hłodnice) dojdziesz do trójnika :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...