Bieniek Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 .?. Chodzi o to,ze bedzie wioska tracilo:facepalm:
Młody_drog Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 .?. Chodzi o to,ze bedzie wioska tracilo:facepalm: Nie podobają mi się takie wynalazki w kratki
AndyN Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Pitolicie Zobaczcie sobie jak wyglądają fabryczne realizacje DRLi w niektórych autach. Po tanim faceliftingu nagle DRLe się pojawiają Będę mógł w końcu wykorzystać pełną funkcjonalność MCE z B7 (czujnik deszczu i światła )
Bart-S Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 PLUS: LED jest duży a nie choinkowy jak to widać na większości instalacji typu custom... MINUS: jedyny wariant, który pasuje stylistycznie do nadwozia B6 to nie żadne kratki czy podróbki "węża" z B8 tylko prosty, ładny pasek taki jak zastosowany w poliftowym reflektorze C6. Ale to tylko moje zdanie...
AndyN Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 (...)MINUS: jedyny wariant, który pasuje stylistycznie do nadwozia B6 to nie żadne kratki czy podróbki "węża" z B8 tylko prosty, ładny pasek taki jak zastosowany w poliftowym reflektorze C6. Ale to tylko moje zdanie... Zgadzam się, wygląda to rozwiązanie imponująco. Ale montowanie ich w klosz od B6 to gruba rzeźba, trudna do powtórzenia.
Młody_drog Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 PLUS: LED jest duży a nie choinkowy jak to widać na większości instalacji typu custom...MINUS: jedyny wariant, który pasuje stylistycznie do nadwozia B6 to nie żadne kratki czy podróbki "węża" z B8 tylko prosty, ładny pasek taki jak zastosowany w poliftowym reflektorze C6. Ale to tylko moje zdanie... Amen.
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 wrzuc foty jak się świecą, najlepiej in night
AndyN Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Nie podłączyłem ich jeszcze, może dzisiaj znajdę czas. Choć przewiduję problemy z komunikatami o błędach spalonych żarówek na FIS. DRLami na sterować MCE z B7 korzystający z odczytów czujnika światła więc na zdjęcia w nocy bym nie liczył. MCE przełączy światła na mijania i wyłączy DRL-e [chyba że w B7 jednak to inaczej działa?]
letallec Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 :confused4:Zawsze mozna wrocic do serii
AndyN Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 IMHO to najlepsza z łatwodostępnych opcji.
Flyer Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 IMHO to najgorsza z mozliwych opcji
letallec Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 IMHO to najgorsza z mozliwych opcji To jaka jest najlepsza z mozliwych IYHO?
Flyer Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Rezanie lamp, ale to gruba sprawa (robil to kiedys jeden z userow w B6). Takie dokladanie swiecidelek do zderzaka wyglada jak kupa... moze w lanosie, czy polonezie spoko, ale w Audi? Andy chyba nie trzaska 100000km rocznie zeby to mialo jakikolwiek sens.
Bieniek Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Chyba najlepsza opcja to wyraznie na module i swieci drogowe z minimalna moca.
AndyN Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Czy w kostkach u dołu słupka A od strony kierowcy są kable związane z oświetleniem wnętrza (lampki górne przód i tył) i mikrofonem BT?
AndyN Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 Rezanie fotochromów zewnętrznych Szczegóły w pierwszym poście
worm87 Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Widzę, że rezałeś sam lustra zew fotochromowe. Ja kupiłem całe z fotochromem już, ale nie hulają. Podejrzewam, że muszę podciągnąć przewody od lusterka wewnętrznego na oba zewnętrzne. Od lusterka wewnętrznego wiadomo bo było rozpisane pin 4 = aktywacja fotochromu dla lusterek zewnętrznych (w drodze do lusterek kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 7 – w lewym dolnym słupku A) [fioletowo/biały] pin 5 = aktywacja fotochromu dla lusterek zewnętrznych (w drodze do lusterek kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 8 – w lewym dolnym słupku A) [fioletowy] A dokąd ciągnąć do od strony lusterek zewnętrznych? No i którędy? Tak jak w B8 tutaj http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/montaz-dzialanie-wewnetrznego-lusterka-fotochrom-230480/ demontując osłonę przeciwsłoneczną i słupek? To byłby fajny link, tylko fotek nie ma niestety Automatisch abblendbare Aussenspiegel nachrüsten - A4-Freunde.COMmunity
AndyN Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Opublikowano 16 Maja 2013 Z tego co pamiętam, bo było to prawie rok temu, zrobiłem tak: Tak jak napisałeś powyżej, kable od lusterka wewnętrznego doprowadziłem do kostki znajdującej się na słupku A po stronie kierowcy demontując przy okazji osłonę słupka przedniej szyby. Od kostki tej poprowadziłem kable do każdego z lusterek zewnętrznych. Do lusterka prawego kable poprowadziłem wewnątrz deski rozdzielczej (na całej długości 2x0,5mm owinięte taśmą parcianką). Po każdej ze stron doprowadziłem je do wtyczki łączącej wiązkę auta z wiązką drzwi (widać to na drugim zdjęciu). Od strony lusterka kable dociągnąłem od wtyczki przy wkładzie lusterka do wtyczki łączącej drzwi z resztą auta. Pominąłem sterownik znajdujący się w drzwiach. Pytaj jeśli coś jest niejasne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się