Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDH] Szary Myszor Andy'ego - resurrection


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:thumbdown:

.?.

Chodzi o to,ze bedzie wioska tracilo:facepalm:

Opublikowano
:thumbdown:

.?.

Chodzi o to,ze bedzie wioska tracilo:facepalm:

:wink:

Nie podobają mi się takie wynalazki w kratki

Opublikowano

Pitolicie :decayed:

Zobaczcie sobie jak wyglądają fabryczne realizacje DRLi w niektórych autach. Po tanim faceliftingu nagle DRLe się pojawiają

Będę mógł w końcu wykorzystać pełną funkcjonalność MCE z B7 :kox: (czujnik deszczu i światła :whistling:)

Opublikowano

PLUS: LED jest duży a nie choinkowy jak to widać na większości instalacji typu custom...

MINUS: jedyny wariant, który pasuje stylistycznie do nadwozia B6 to nie żadne kratki czy podróbki "węża" z B8 tylko prosty, ładny pasek taki jak zastosowany w poliftowym reflektorze C6. Ale to tylko moje zdanie...

Opublikowano
(...)

MINUS: jedyny wariant, który pasuje stylistycznie do nadwozia B6 to nie żadne kratki czy podróbki "węża" z B8 tylko prosty, ładny pasek taki jak zastosowany w poliftowym reflektorze C6. Ale to tylko moje zdanie...

Zgadzam się, wygląda to rozwiązanie imponująco.

Ale montowanie ich w klosz od B6 to gruba rzeźba, trudna do powtórzenia.

Opublikowano
PLUS: LED jest duży a nie choinkowy jak to widać na większości instalacji typu custom...

MINUS: jedyny wariant, który pasuje stylistycznie do nadwozia B6 to nie żadne kratki czy podróbki "węża" z B8 tylko prosty, ładny pasek taki jak zastosowany w poliftowym reflektorze C6. Ale to tylko moje zdanie...

Amen. :P

Opublikowano

Spy photos:

dsc0074jkc.th.jpg dsc0075vm.th.jpg

:kox::decayed:

Opublikowano

wrzuc foty jak się świecą, najlepiej in night

Opublikowano

Nie podłączyłem ich jeszcze, może dzisiaj znajdę czas. Choć przewiduję problemy z komunikatami o błędach spalonych żarówek na FIS.

DRLami na sterować MCE z B7 korzystający z odczytów czujnika światła więc na zdjęcia w nocy bym nie liczył. MCE przełączy światła na mijania i wyłączy DRL-e [chyba że w B7 jednak to inaczej działa?]

Opublikowano

:confused4:Zawsze mozna wrocic do serii

Opublikowano

:decayed::grin::polew:

IMHO to najlepsza z łatwodostępnych opcji.

Opublikowano

IMHO to najgorsza z mozliwych opcji :facepalm:

Opublikowano
IMHO to najgorsza z mozliwych opcji :facepalm:

To jaka jest najlepsza z mozliwych IYHO?

Opublikowano

Rezanie lamp, ale to gruba sprawa (robil to kiedys jeden z userow w B6).

Takie dokladanie swiecidelek do zderzaka wyglada jak kupa... moze w lanosie, czy polonezie spoko, ale w Audi?

Andy chyba nie trzaska 100000km rocznie zeby to mialo jakikolwiek sens.

Opublikowano

Chyba najlepsza opcja to wyraznie na module i swieci drogowe z minimalna moca.

Opublikowano

Czy w kostkach u dołu słupka A od strony kierowcy są kable związane z oświetleniem wnętrza (lampki górne przód i tył) i mikrofonem BT?

Opublikowano

Tak - pomarańczowa kostka 17-pin.

Opublikowano

Rezanie fotochromów zewnętrznych

20120519144723.th.jpg 20120519144757.th.jpg

Szczegóły w pierwszym poście

Opublikowano

Widzę, że rezałeś sam lustra zew fotochromowe. Ja kupiłem całe z fotochromem już, ale nie hulają.

Podejrzewam, że muszę podciągnąć przewody od lusterka wewnętrznego na oba zewnętrzne.

Od lusterka wewnętrznego wiadomo bo było rozpisane

pin 4 = aktywacja fotochromu dla lusterek zewnętrznych (w drodze do lusterek kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 7 – w lewym dolnym słupku A) [fioletowo/biały]

pin 5 = aktywacja fotochromu dla lusterek zewnętrznych (w drodze do lusterek kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 8 – w lewym dolnym słupku A) [fioletowy]

A dokąd ciągnąć do od strony lusterek zewnętrznych?

No i którędy? Tak jak w B8 tutaj http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/montaz-dzialanie-wewnetrznego-lusterka-fotochrom-230480/ demontując osłonę przeciwsłoneczną i słupek?

To byłby fajny link, tylko fotek nie ma niestety Automatisch abblendbare Aussenspiegel nachrüsten - A4-Freunde.COMmunity

Opublikowano

Z tego co pamiętam, bo było to prawie rok temu, zrobiłem tak:

Tak jak napisałeś powyżej, kable od lusterka wewnętrznego doprowadziłem do kostki znajdującej się na słupku A po stronie kierowcy demontując przy okazji osłonę słupka przedniej szyby. Od kostki tej poprowadziłem kable do każdego z lusterek zewnętrznych. Do lusterka prawego kable poprowadziłem wewnątrz deski rozdzielczej (na całej długości 2x0,5mm owinięte taśmą parcianką). Po każdej ze stron doprowadziłem je do wtyczki łączącej wiązkę auta z wiązką drzwi (widać to na drugim zdjęciu). Od strony lusterka kable dociągnąłem od wtyczki przy wkładzie lusterka do wtyczki łączącej drzwi z resztą auta. Pominąłem sterownik znajdujący się w drzwiach.

Pytaj jeśli coś jest niejasne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...