kejsi222 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam.od dwóch dni zauważyłem że mam jakiś problem z turbiną.wcześniej jak dałem gazu słyszałem świst jak przekraczałem 2000tys/obr ,teraz czasami coś tam usłyszę jak przekroczę grubo ponad 3000tys/obr.odczuwalny jest automatycznie spadek mocy,o wiele gorzej się wkręca.co może być przyczyną?jak to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Moze gdzies podcisnienie ginie lub ewentualnie szukaj wirnika w tlumniku . Stawiam na nieszczelnosc ukladu cisnienia i pod cisnienia. Sprawdz N75 przy okazji. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kejsi222 0 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 jakieś porady jak sprawdzić podciśnienie?i n75?[br]Dopisany: 04 Luty 2012, 10:45_________________________________________________sprawdzałem na kompie u kolegi doładowanie,i pokazuje w granicach 0.4 bara a wcześniej miałem 0.55 do 0.6.temperatura na zewnątrz może mieć wpływ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 spr rury dolotowe,mozliwe ze masz gdzies dziure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 sprawdzałem na kompie u kolegi doładowanie,i pokazuje w granicach 0.4 bara a wcześniej miałem 0.55 do 0.6.temperatura na zewnątrz może mieć wpływ? po pierwsze w AEB nie sprawdzisz doładowania "kompem" a po drugie przy tych temperaturach to normalne. Będzie cieplej doładowanie wróci do normy. Mi też przy tych mrozach brakuje 0.15 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kejsi222 0 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 kompem miałem na myśli laptopem,zakłada on instalacje gazowe i ma możliwość sprawdzenia właśnie za pomocą laptopa jak ładuje turbina.Rozmawiałem z mechanikiem i mowił ze w poniedziałek może mi zrobić logi i będzie wiadomo.Jednak mimo wszystko mam nadzieję że masz racje i jak zrobi się cieplej to doładowanie wróci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed22 1 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 U mnie doładowanie też spadło wcześniej zegarek pokazywał 0.5-0.6 a teraz coś ok. 0.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 kompem miałem na myśli laptopem,zakłada on instalacje gazowe i ma możliwość sprawdzenia właśnie za pomocą laptopa jak ładuje turbina.Rozmawiałem z mechanikiem i mowił ze w poniedziałek może mi zrobić logi i będzie wiadomo.Jednak mimo wszystko mam nadzieję że masz racje i jak zrobi się cieplej to doładowanie wróci. Nie zwróciłem uwagi że masz LPG Bez LPG jest możliwość sprawdzenia jedynie manometrem. O doładowanie się nie bój wróci z pierwszym dniem wiosny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 No ale skoro kolega odczuwa spadek mocy powyżej 3000 to nie będzie to wina niskiej temperatury.. w mrozy turbo załaduje mniej ale nie az tak czuc ze auto słabnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kejsi222 0 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 mechanik zrobił logi i wyszło że coś jest z przepustnicą,rozebrał ją i wyczyścił jednak poprawy nie ma,natomiast po czyszczeniu doszedł problem że dajmy na to jadę 70km/h i wrzuce na luz to obroty utrzymują się na poziomie 1600obr/min,im bardziej zwalniam tym i obroty spadają.teraz już zupełnie się pogubiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 przepustnica zaadoptowana ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kejsi222 0 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 właśnie o to chodzi że przed czyszczeniem był jakiś błąd z przepustnicą,po czyszczeniu komp pokazuje że już ok a jest jeszcze gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 właśnie o to chodzi że przed czyszczeniem był jakiś błąd z przepustnicą,po czyszczeniu komp pokazuje że już ok a jest jeszcze gorzej. Nie odpowiedziałeś jak kolega się zapytał. Była przeprowadzana adaptacja przepustnicy zaraz po czyszczeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kejsi222 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 tak,była zaadoptowana przepustnica.mechanik teraz mówi że tak powinno być z tymi obrotami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Z ciśnieniem to mamy ten sam problem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=243502.0 O doładowanie się nie bój wróci z pierwszym dniem wiosny Spoko, jak było na zewnątrz 8-10 stopni to też boost przycinał się raz 0,6 raz 0,8 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raf_kk 1 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Koledzy podłączę się pod temat bo widzę, że poruszacie problem spadku mocy, a nie chciałem robić nowego tematu. Chodzi o b5 AFN. Samochód na 1,2,3 biegu kręci się ładnie do 4500obr, natomiast przy ok 3000 następuje lekko odczuwalny spadek mocy. Samochód maksymalnie jedzie 180km/h. Co może być problemem? Dzięki za odpowiedzi:) Co sugerowalibyście zrobić w takim wypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas8004 0 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Też mam podobny problem. Jak nieraz tylko dotknę na gaz to jedzie jak strzałeczka jak nieraz to muszę żyłować żeby się bujnąć do 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 zasra....ne kierownice, do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kejsi222 0 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 zasra....ne kierownice, do czyszczenia tzn co jest do czyszczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzec39 0 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam przy ilu powinna załanczać się turbina auto było na wymianie turbo teraz ciagnie od 2000 wydaje mi sie ze wczesniej ciągneło od 1500 ma cos do znaczenia przepływomierz bo mam uszkodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się