Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 C5 AWX] Powrotny wąż z filtra paliwa.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. :)

Pozwoliłem sobie na założenie nowego wątku , mianowicie mam prośbę , powiedzcie który przewód ( oznaczone na fotce od 1 do 4 ) to jest nadmiar którym paliwo wraca do baku , pytam bo chcę wypompować paliwo i kupić pewne zimowe V-power , wydaje mi się , że albo 1 albo 2 , ale chciałbym być pewien żeby nie narobić bigosu . Chyba jak uruchomię silnik i nałożę szlauf na końcówkę którą paliwo wraca do baku to powinno być ok?

Silnik mam AWX 130 KM

filtr.jpg

Zapomniałem dodać ,dolna część fotki to przód silnika , góra to strona kabiny ( ale z pewnością każdy z Was to wie :wink4:)

Pozdrawiam.Felek.

[br]Dopisany: 04 Luty 2012, 15:03_________________________________________________Widzę , że trudno mi będzie przeczytać wszystkie wiadomości tyle ich jest. :(

Opublikowano

Przewodem 2 wraca do baku.

Opublikowano

Przewodem 2 wraca do baku.

nawet jest strzalka kierunku ptrzeplywu paliwa na tym zaworku z zawleczka :wink4:

Opublikowano

Dzięki , nie zauważyłem tej strzałki , a czy zawsze tam poleci paliwo z powrotem , bo wyczytałem gdzieś ,że ten zaworek z zawleczką to albo przepuszcza paliwo do baku albo idzie do filtra jak jest zimne paliwo ? A paliwo spuściłem poprzez wlew do kanału do karnistra.

Jeszcze jak już pytam , powiedzcie czy to normalne , przed chwilą wróciłem ze stacji benzynowej - kupiłem v-power diesel i niby na -30 st. podczas tankowania nalałem sobie do słoika i w słoiku początkowo było paliwo spienione -normalne , ale przyjechałem do domu ( słoik miałem w kabinie ) patrzę a paliwo mleczne , co Wy na to ?

Opublikowano

To paliwo nie jest polecane na zimę,jest suche,nie poprawia smarowania pompy i pompowtrysków,zwykły Shell Diesel Extra spokojnie wystarcza,u mnie było -27 i nic nie zamarzło,fura odpaliła.

Opublikowano

Grzegorz ,ale czy to jest normalne , że paliwo jest mleczne ? Zostawiłem słoik na zewnątrz przed garażem , zobaczę rano jak wygląda to paliwo .

Opublikowano

Raczej nie jest możliwe,tankuję w lecie V-Power Diesel i jest to jasna przezroczysta ropa.

Opublikowano

Panowie skoro ten zaworek zwrotny jest skierowany w stronę baku to jak ma się jego usterka do gorszego zapalania na zimnie?

Opublikowano

Dzisiaj zachodzę zobaczyć jak to paliwo Shell v-power wygląda , ( pani na stacji benz. mówiła mi ,że temp. blokady filtra- zamarzania tego paliwa jest -30 st.dzisiaj dzwoniłem) w butelce jest mleko , a na dnie biały kożuch -parafina ( dzisiaj w nocy miałem - 15 st. więc gdzie tam jeszcze do -30 ?), nie wiem co o tym myśleć

paliwo.jpg

paliwo_2.jpg

Czy to jest normalna reakcja paliwa zimowego -30 na temperaturę -15 st?Jak myślicie.

Opublikowano

Masz rachunek to jedź na stację,pokaż to paliwo,zobaczysz jak zareagują, ja bym wezwał Policję,napisza notatkę i masz podstawy do odszkodowania.Kurde tyle kosztuje teraz ta ropa i tak oszukują.

Opublikowano

Dzwoniłem przed chwilką na inną stację shell-a i mówię jak to jest , że paliwo v-power diesel na -30 podczas a przy -15 jest mleko i na dnie kożuch parafiny , pan mi mówi ,że to może mieć miejsce i trzeba lać środki zapobiegające zamarzaniu :confused4: ręce opadają , myślałem że na -30 to będzie pewne a tu lipa i w co tu wierzyć.

Opublikowano

bzdura zupelna, ON musi byc klarowny.

jezeli nie jest i do tego tak jak tuaj jest osad. tzn ze sie wytracaja parafiny a tzn ze stacja kupila tanszy ON przeznaczony na cieplejsze warunki

Opublikowano

Dziwny kolor jest,ten V-Power Diesel jest syntetyczny z GTL i kolor ma bardzo jasnya nie żółty,kiedyś też miałem go w butelce,sprzedali Ci zupełnie inne paliwo i w dodatku letnie.

Opublikowano

to jest jakaś kpina .... to po cholerę piszą że -30 skoro przy -15 robi się kicha ... robią z ludzi debiló i tyle :thumbdown: :thumbdown:

Opublikowano

Trzy najlepsze paliwa Orlen Verva, Shell V-Power Diesel i Statoil Gold Arctic . Orlen i Shell gwarantują -30 C - Statoil Gold Arctic gwarantuje -42 C .

W przypadku Orlenu i Shella - powstały duuuże maziste gluty parafiny :sick3: . Statoil "wytworzył" dużo, ale za to maleńkich kawałków.

image.jpg

Opublikowano

to nasuwa się pytanie gdzie ludzie mają tankować ? a ile statoil gold arctic kosztuje ?

Opublikowano

wrclaguna, ale nie wiem z czym mieszają w takim układzie... ,

natomiast Ci którzy tak wierzą w shell'a to proszę lekturę (3 wypowiedź) i powodzenia z ich paliwem gdzie kolwiek tankowanym...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=60225.0;highlight=shell+plaster+miodu

Opublikowano

wrclaguna, ale nie wiem z czym mieszają w takim układzie... ,

natomiast Ci którzy tak wierzą w shell'a to proszę lekturę (3 wypowiedź) i powodzenia z ich paliwem gdzie kolwiek tankowanym...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=60225.0;highlight=shell+plaster+miodu

Czytałem to niestety po tankowaniu na shellu i też już omijam ich szerokim łukiem.

Opublikowano

Trzy najlepsze paliwa Orlen Verva, Shell V-Power Diesel i Statoil Gold Arctic . Orlen i Shell gwarantują -30 C - Statoil Gold Arctic gwarantuje -42 C .

W przypadku Orlenu i Shella - powstały duuuże maziste gluty parafiny :sick3: . Statoil "wytworzył" dużo, ale za to maleńkich kawałków.

image.jpg

Cześć koledzy, też robiłem taki test jak kolega wrclaguna u mnie było tak samo w paliwie z shella i Orlenu na spodzie butelki zrobił się gruby mazisty osad i całe paliwo zmętniało do porównania wziąłem jeszcze paliwo które przyjechało ze wschodu i ono było idealnie klarowne i bez żadnego osadu. Nasze stacje chyba oszczędzają na dodatkach mimo wygórowanej ceny ON ;(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...