Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Bardzo słabo odpala w te mrozy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:hi: Autko w te mrozy słabo odpala , za 4 , 5 razem dopiero , dziś załapał za 10 i musiałem podłączać kable do aku sąsiada . :kwasny: . Czy to wina swiec zarowych ? Są do wymiany ? Zadna kontrolka sie nie swieci ? Co to moze byc ?. Kolega w 17 letnim mercedesie zapala na dotyk. :wallbash: (wymienial swiece zarowe)
Opublikowano

ja mam tak samo, aku 2 letnie,swiece ok niewiem o co kaman, jak bylo -25 to za 5 razem odpalil kreceniem 5-6 sekundowym, masakra jakas, dzisiaj -13 i odpalil za 1 razem ale krecilem z 5 sekund zanim zalapal, paliwo mam zimowe.

Opublikowano

Może jednak świece , przeciez one rozgrzewaja komore . Rok temu tez byl taki przypadek tylko ze zapalal przy takich mrozach za 3 4 ale nie za 10 tak jak dzisiaj ;([br]Dopisany: 05 Luty 2012, 13:50_________________________________________________Paliwo tez mam zimowe. :wink4:[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 13:51_________________________________________________No i przy odpaleniu nim troche telepie i zaraz wszystko wraca do normy. :confused4:

Opublikowano

No faktycznie jak odpalil dzis za 10 razem to cos jest nie tak, sprawdz swiece czy wszystkie sa ok, moze jest uklad zapowietrzony,cofa sie paliwo itp, jest jeden artykul w tym dziale,moze tam znajdziesz pomoc. U mnie jest podobna sytuacja wlasnie jak u Ciebie.

Opublikowano
:vaglogi:
Opublikowano

:vaglogi:

Najlepsza odpowiedz na forum.

bo może kąt wtrysku trzeba poprawić
Opublikowano

DO sprawdzenia:aku,świece,przekaźnik świec,filtr paliwa i przewody paliwowe z zaworkiem zwrotnym,diagnostyka VAG-błędy,kąt synchronizacji,jaki stan PD- kanały 013,018,023, dalej pompa tandem,pompa w baku i kompresja silnika.

Opublikowano

:vaglogi:

Najlepsza odpowiedz na forum.

bo może kąt wtrysku trzeba poprawić

kąt wtrysku w silniku z PD? :cool1:

tego typu watkow jest bardzo duzo, moze by sie pofatygowac i poczytac?

Opublikowano

:vaglogi:

Najlepsza odpowiedz na forum.

bo może kąt wtrysku trzeba poprawić

kąt wtrysku w silniku z PD? :cool1:

tego typu watkow jest bardzo duzo, moze by sie pofatygowac i poczytac?

Przeprasza za moje niedopatrzenie :notworthy:
Opublikowano

A może nie :tongue4: wiem ze jest duzo , ale w kazdym z nim nie ma pelnej odpowiedzi , nie mam czasu zeby siedziec i przegladac 10 stron i szukac cos o zlym zaplonie .

Opublikowano

:hi:,

Mam już od jakiegoś czasu problem z zapłonem auta. Problem miałem już jesienią, lecz nie był tak dotkliwy. Mój mechanik nie dawno sprawdzał pompki, wymienił uszczelki na pompkach. Podejrzewałem aku - gdyż opatrzone jest logo VAG (produkt Varty), lecz sprawdzałem w 3 punktach wymiany akumulatorów - w każdym pokazywał, że jest bardzo dobry stan i trzyma parametry. Kąt synchro mieści się w normie (waha się od -1.7 do -1.1). Auto pali za pierwszym razem lecz zawsze muszę je bardziej czy mniej "pochechłać", jak jest zimno potrzęsie trochę budą, obroty się ustabilizują i dopiero ruszam w drogę. Dziś na Fisie pokazało mi temperaturę - 9.5 stopnia, a całą akcję sfilmowałem (przepraszam za jakość):

Proszę o porady, pomoc, bo cała sytuacja już mnie stresuje. Dodam, że leje BP Ultimate (niemiecki), w miejscu gdzie tankują dobre samochody, a filtr paliwa został wymieniony przed zimą. Mam jeszcze problem z przełamanym kablem w peszlu między drzwiami a autem, lecz na dniach się tym zajmę - choć wątpię aby to wpływało na start auta.

Opublikowano

ja bym sprawdził świeczki

Opublikowano

Ale masakra!!!

Zmierz kompresję bo przy takowej temp to nawet bez sprawnych świec powinien zapalić przy tak długim i żwawym kręceniu.

Opublikowano

U mnie jest identyko ;/ tylko przy temp. -15 w dol pomocy, wszystko identyczne oprocz tego krecenia na poczatku jak jest ciemno na fisie, u mnie chociarz zalaczaja sie diody od podswietlania zegarow ;p co to moze byc... jak kompresje zmierzyc ?

Opublikowano

Jak sie pytasz o takową rzecz to raczej musisz udać sie do mechanika. Manometr podłaćzasz do komory spalania i krecisz rozrusznikiem. Odczytujesz wynik. Jeśli jest słaby to wlewasz do komory spalania trochę oleju i z nów mierzysz. Jak jest lepszy to znaczy pierścienie do wymiany. Jeśli tak samo kiepski z i bez oleju to zawory w głowicy wypalone.

Robisz to na wszystkich cylindrach. Czym mniejsze róznice tym lepiej.

Opublikowano

:hi:,

Mam już od jakiegoś czasu problem z zapłonem auta. Problem miałem już jesienią, lecz nie był tak dotkliwy. Mój mechanik nie dawno sprawdzał pompki, wymienił uszczelki na pompkach. Podejrzewałem aku - gdyż opatrzone jest logo VAG (produkt Varty), lecz sprawdzałem w 3 punktach wymiany akumulatorów - w każdym pokazywał, że jest bardzo dobry stan i trzyma parametry. Kąt synchro mieści się w normie (waha się od -1.7 do -1.1). Auto pali za pierwszym razem lecz zawsze muszę je bardziej czy mniej "pochechłać", jak jest zimno potrzęsie trochę budą, obroty się ustabilizują i dopiero ruszam w drogę. Dziś na Fisie pokazało mi temperaturę - 9.5 stopnia, a całą akcję sfilmowałem (przepraszam za jakość):

Proszę o porady, pomoc, bo cała sytuacja już mnie stresuje. Dodam, że leje BP Ultimate (niemiecki), w miejscu gdzie tankują dobre samochody, a filtr paliwa został wymieniony przed zimą. Mam jeszcze problem z przełamanym kablem w peszlu między drzwiami a autem, lecz na dniach się tym zajmę - choć wątpię aby to wpływało na start auta.

Zawsze tak zapalasz? JAK TYLKO zgaśnie kontrolka od świec, nalezy natychmiast zapalić furke, a nie czekać jak to robisz na filmiku (Nawet w książczce od Audi jest). Szczególnie w taki mrozy, i szczególnie jak odpalasz samochód po raz pierwszy w ciagu dnia.

Co do problemu, miałem podobnie w środe, czwartek. tez stosunkowo niewielki mróz (ok 10C) a mi zapalał nawet dopiero za 3 razem i to z problemami. Jeśli nie wymieniałeś to sprawdz/ew. od razu wymien świece. Swoje wymieniłem w piątek. Zadna nie była sprawna ;) To co sie dziwić, że mi nie zapalał :/

Dziś wsiadłem, -16.5 na FISie. Podgrzałem świece 1 raz, i po drugim zagrzaniu odpalił bez problemu (zagrzałem sobie tak dla pewności, pewnie bez tego by zapalił także, ale chciałem mu ulzyć troszke w cierpieniach :P ). Chwilke potelepało z 2 s. (ale od razu troszke dotknąłem pedału gazu aby znowu mu pomóc), obroty też ok. 1000-1100 (każdy tak chyba ma więc sie nie przejmuj), poczekałem z 20 sekund aby chociaz minimalnie się rozgrzał i powolutku ruszyłem).

Więc osobiscie obstawiałbym świece, bo miałem podobnie.

Opublikowano

Kolego odpalam jak tylko pyknie przekaźnik od świec żarowych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...