Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ostatnio trochę przyciskam swojego klekota i trochę mi się ciepło robi przed niektórymi zakretami stąd pomysł żeby coś pozmieniac... założyłem wątek ale narazie brak odpowiedzi

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały temat od deski do deski. Zajęło mi to z dobre trzy dni. Prawdę powiedziawszy informacji jest multum tylko roz*****ych po tylu stronach, ze bez cierpliwości można mieć niezły ból głowy. Wniosek: przydałoby się zebrać te wszystkie informacje do kupy. Może było by mniej pytań typu czy tarcze przednie można założyć na tył?; nie wspomnę już o moim zachwycone nad zestawem 320/288 o którym poczytałem na początku i w tak owy zainwestowałem po rozpacz z tytułu tylu innych fajnych rozwiązań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adoptował ktoś heble z TT-RS / RS3 do A4 A5 B8 z Was ?

pasują z mała kosmetyką (przymierzałem i będzie OK)

pojawiło się tego sporo na allegro ostatnio i tanio (zaciski + klocki + tarcze w cenie 1000-2000 zł)

zestaw 370x32mm, zacisk brembo 4-tłoki

dla aut do 250ps powinien śmiało starczyć

tarcze TT-RS a RS3 mają różnice w wysokości 10mm

taka podpowiedz bo szkoda aby wykupili i nikt z tego nie skorzystał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do kompletnej modyfikacji hamulców. Czy jesteście w stanie wyjaśnić laikowi, co poza tarczami, klockami i przewodami, należy kupić, aby w pełni zmodyfikować obecny ori komplet? Będę wdzięczny za wylistowanie poszczególnych elementów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do setupu 320x288 to oprócz tego co już wymieniłeś potrzeba Ci jeszcze zacisków z jarzmami.

Chyba, że masz obecnie 288x245 - system ATE, wówczas możesz wrzucić odpowiednie jarzma i nowe tarcze i mieć zestaw 312x255 (zostają stare zaciski, klocki i przewody jeśli nie są sparciałe, wówczas nawet nie musisz odpowietrzać) prosty swap, ale ciężko znaleźć jarzma (nowe swoje kosztują).

A tak w ogóle to podaj kod hamulców z wlepki, będzie łatwiej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki jaki jest rozstaw śrub mocujących przedni zacisk? Z jakiego porsche by podeszły? Pod tarcze 350 mm 17" wchodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam krotkie pytanie czy zaciski z s4 b5 z tarcza 321mm podejda do zwyklego a4 b5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie zwrotnicy ,półosi jeśli silnik to nie jakaś V-ka podejdą ;)

wysłane z one v :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

144 mm

porsche Cayenne

Bo właśnie widziałem jedną aukcje i pisało 145 mm może się rypnął o mm czy jest też taki rozstaw?

A jak z kołem? 17" minimum czy 18"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arturoo dzieki za odpowiedz.Pytam bo zmieniam u siebie wiec za jakis czas bede mial hamulce na handel z mojego s4.Co do oznaczen-Te z oznaczeniem 17 ZR/ZL podejda pod 17 tylko uwazac zeby nie kupic dwoch z takim samym oznaczeniem ZR lub dwoch ZL :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...