Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Wsio jest OK. Kupuj i zakładaj.

---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:30 ----------

Tomku znasz może numer reperaturki zacisku na tył pod 288mm? 41mm ma tłoczek? Bo widzę że są na 38mm i 41mm

do 288/12 mm były tylko 41 mm

oznaczenie: 1J0 698 671 odpowiednik TRW SJ1236

38mm do 245 i 255 mm SJ1039

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wsio jest OK. Kupuj i zakładaj.

---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:30 ----------

Tomku znasz może numer reperaturki zacisku na tył pod 288mm? 41mm ma tłoczek? Bo widzę że są na 38mm i 41mm

do 288/12 mm były tylko 41 mm

oznaczenie: 1J0 698 671 odpowiednik TRW SJ1236

38mm do 245 i 255 mm SJ1039

Dzięki wielkie:hi:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev to pytanie raczej do ciebie,czy taki komplet na tył będzie pasował:

-tarcza 300mm z A4 B8

-jarzmo z A4 B8 pod 300mm

-zacisk z A4 B7 pod 288mm

wiem ze był tył wentylowany 300mm,ale mi chodzi o lity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza podejdzie. Jarzmo tez ale zacisku juz tutaj nie dopasujesz bo jest elektrohydraukiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacisk w B8 jest elektryczny ,dlatego byłby z A4 B7 tak ,jak pisałem wyżej ,tylko czy będzie pasował pod to jarzmo z B8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musialby byc z S4, zacisk z 288mm ma mniejszy rozstaw mocowania do jarzma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,dzięki ,oto mi chodziło,a tak z ciekawości to duża jest różnica,ile gdzieś brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj nie ma brakuje, nie brakuje.

Zacisk ma pasowac do jarzma idealnie. Nie ma zadnych odstępstw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po dzisiejszej konwersacji z kolegami z forum wyszło co nastepuje;

właściciele AJM-ów i ATJ-tów tez mogą zapodac na przód hamulce 320mm i większe

wystarczy zmienic zwrotnice na żeliwo z S4 B5 lub Allroad bez zmiany półosi

a więc powodzenia w modach :kox::kox::kox::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: ETKI nie masz ?

4Z7 407 285 A

4Z7 407 287 A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy przy zmianie hebli z 288 na 312 potrzebuje czegoście wiecej oprócz jarzm? Czy zwiększając przód na 312 należy zwiekszyć tez tył czy tez moge pozostać przy tych co są?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebujesz jeszcze tarcze, zwiekszając przód musisz zwiekszyc tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On właśnie nie mam. Dlatego pytam. Ze zdjęć widać ze zaciski identyczne jak w esce siedzą na tych zwrotnicach z których mam numery. Więc już sam zglupialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem, ze tarcze potrzebuje, a czy zwiększając tył moge wykorzystać jarzma z przodu.?te 288.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...