Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdz jak jest napieta linka recznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

sprawdz jak jest napieta linka recznego

jak baranie jaja tak napieta, jak reczny zaciagne o 5cm to mi blokuje tylne kola na suchym asfalcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to juz wiesz gdzie jest lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to juz wiesz gdzie jest lipa

gdzie jest regulacja tej linki zeby mu troche popuscic na wodzy?

Podejrzewam ze machanior po prostu przelozyl zaciski i tyle bez zbednych testów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie po przełożeniu na 288 nie musiałem nic regulować, ręczny działa tak jak poprzednio.

Może mechanior coś spidolił.

Zdejmij koła i zobacz jak masz założoną linkę, wsuwka blokująca na miejscu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też na początku lipnie działał ręczny po wymianie hebli, z tym że w drugą stronę. Mechanior kilkakrotnie zaciągnął i zwolnił ręczny i wszytko się samo ustawiło:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też na początku lipnie działał ręczny po wymianie hebli, z tym że w drugą stronę. Mechanior kilkakrotnie zaciągnął i zwolnił ręczny i wszytko się samo ustawiło:decayed:

po wymianie trzpieniu reczny troche poszedl do gory i felgi zimne po przejazdach, przednie jeszcze delikatnie trzymaja ale nowe klocki dam im troche niech sie podetrą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O uzywki trudniej jak o nowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak poradzic sobie z sygnalem o kończących sie klockach w b5 ? Zronilem zworki w wtyczkach czojnika i nic to nie dało :-\ gdzie moze byc jeszcze przerwa ?

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo za kazdym razem wyskakuje blad

Wysłane z mojego GT-I9100

---------- Post dopisany at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany at 13:10 ----------

To samo za kazdym razem wyskakuje blad

Z tego co sie dowiedzialem to sygnal odzie jak jest przerwa w obwodzie :-( pytanie czy trzeba blad skasowac jakiś vagiem ?

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wychodzi z licznika idzie do koła z niego na drugie i wraca do licznika. Czyli sprawdź oba koła lub oba zmostkuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest zrobione i nic to nie dało

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam ze przetarte przewody. W liczniku to chyba zielono szary z brązowym trzeba zmostkowac. Od koła do koła chyba czarny. Można jeszcze spróbować dwa metry kabla i połącz te mostki ze sobą prawe i lewe koło i zobacz co będzie.

Albo szybciej bo to masą sterowane to te mostki jeszcze zmasuj do budy.

PS. Nie denerwuj się ale pytanie . To na pewno klocki czy kontrolka braku płynu hamulcowego lub ręczny? Bo już dużo widziałem. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...