Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale kupisz je w odmianie FDS i FCP...H

a do tych czterotłokow ich nie ma...

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... :)

Ok, tyle że te RS4-owe są chyba dość ciężkie, czy nie? Problemem jest ogólnie znaleść info co ile waży, nie tylko przy hamulcach :/ ..

Te ze zdjęcia wyglądają naprawdę zacnie, no i co patrze ceny używek na aledrogo nie są też z kosmosu jak za taki hebel..

Co do 18" na zimę to jakoś bym to przebolał (będę naiwny i zapytam, żadna 17" tego nie obejmie, hm :P?) bo to nie będzie główne auto rodzinne i nie będzie wyjeżdżało "codziennie" na ulice :)

Budżet na hamulce może być trochę elastyczny, jak będzie mało brakować to mogę coś dorzucić, ale żeby nie zrobiło się z tego x2 co miało być na początku ..

Ide poszukam wagi tych z RS4 i z TTRS. Odnośnie RS4 B7 to te 365 mm to były ori?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waga jest podobna, zacisk tez jest alu

pod 17" nie wejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak szukam i wyszukałem coś innego z infa na temat tych dwóch talerzy:

Odnośnie tych z RS4 365mm x 32 8 tłoczkowych na stronie napisane że: "The brakes will only fit behind 19" wheels and will probably need spacers. "

Źródło: http://www.thettshop.com/performance_mk2.asp?cat=6060&product=600800

TTRS 370 mm x 32 mm 4 tłoczkowe: "The good news, most wheels will clear these calipers without the need for spacers!! The disc is offset to allow this. Most 18" wheels will clear the setup, 19" are recommended."

Żródło: http://www.thettshop.com/performance_mk2.asp?cat=6060&product=620012

Więc trochę zonk, 19" już mi się trochę nie widzą, szczególnie dwa komplety ;)

Edytowane przez s3ns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz, przypuszczałem że to te same tarcze w TTRS/RS3, nie sprawdziłem tego. Na aukcjach z allegro w tytułach piszą generalnie zamiennie RS3/TTRS, np tu ... :

http://allegro.pl/audi-rs3-ttrs-tarcza-tarcze-hamulcowe-8p0615301b-i4717010185.html

Czyli mam rozumieć że jest łatwiej zaadoptować te z TTRS? Waga 1/2 S4 brzmi naprawde pozytywnie :) Jak mniemam też, tego typu tarcze potrzebuja minimum 18" ...?

Dev: Jesteś pewny że to nie będzie za małe do tych mocy? Dodam że gotowym autem wybrałbym sie kilka razy na N-ring, a tam hamulce i zawieszenie dostają najbardziej ... Temu też optuję za czymś większym... :)

To są tarcze z RS3 przecież pisze 8P0 i szczerze gra nie warta świeczki z tym dopasowywaniem... Osobiście mnie taki zestaw kosztował prawie 3.5K ale wszystko musiało być idealnie.

66eedad802e0adbbda894c681f69ec86.jpg

18 weszło po zmianie odważników na mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felga z S4 B8 bodajże 18x8J ET47 tylko tu jest dystans 10mm ze względu na optyke.

Edytowane przez H4mm3R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szykam takiej samej 7,5"-18 ET35-38

A ja szukam tylnych zacisków S4 B6. Ma ktoś w normalnych pieniądzach same zaciski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie,

przeleciałem w skrócie cały wątek co łatwe nie było ;).. Obecnie mam ori heble w aucie, jednak nadchodzi długo wyczekiwany przez mnie czas kiedy zaczne grzebać się przy aucie (i to tak z grubej rury, audi w końcu przestało być tym jedynym w rodzinie).

Zamierzam przeznaczyć na auto większą sumę i zrobić cały pakiet modów na raz (silnik, zawieszenie, hamulce). Planuje moc powyżej 350 km oraz zejście z wagą do oklic 1400 kg. Waga będzie miała duże znaczenie w tym projekcie, więc wszystko co włoże do auta chce aby było generalnie lekkie.

I tu moje pytanie do znawców tematu - w wątku przewijały się masy paczek około 40 kg z przednimi kompletnymi hamulcami. Jaki zestaw pasuje na moce około 350-400km/1400 kg aby był przy tym lekki (jak najlżejszy) i jego cena nie powodowąła jednoczesnie palpitacji serca :P?

PS. Wiem że lekkie i mocne = drooogie, ale po prostu chce zacząć na dobre szukać/kompletować po woli setup i wole podpytać na początek.

Do tej mocy i pojażdżawek po torze szukaj mocnych wyścigowych hamulców z bardzo dobrą tarczą. Zwykłe z S4 nadają się na autostradę, przy regularnym mocnym hamowaniu popłyną w 5min. Jak gadasz z SID-em to coś Ci znajdzie, tylko budżet masz za mały.

Dev, sorry ale głupotą jest polecać do torowego auta seryjne 320/288. Nawet na zwykłej drodze łatwo ta zagotować.

W normalnych ? Tzn jakich ?

Zawołaj ile chcesz to Ci powiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za info. Muszę przyznać że tarcza ładnie wypełnia felgę tam u Ciebie H4mm3r Na allegro widać sprzedają i sami nie wiedzą co piszą :/

Piszesz ostatecznie że gra nie warta świeczki, mam rozumieć przez rezanie? Bo cenowo w tym rozmiarze chyba nie da się lepiej. A hamulce same w sobie są chyba super...?

adams78: Torowa maszyna to może za dużo powiedziane, to byłoby coś pomiedzy torową a drogową.. Czytałem wypowiedzi kilku osób, które pojechały na N-ring prawie seryjnymi autami (niektórzy uzbroili się w dobre opony i tyle) i kończyło się prawie zawsze na przegrzanych heblach gdzieś w środku okrążenia. Ja sam w sobie też nie mam doświadczenia aby od razu latać konkretnie po torach, temu tez myślę że tarcze w stylu TTRS lub coś w ten deseń na razie dałyby rade.. Może kto jeszcze rzuci jakiś ciekawy pomysł :)

Na zakupy do sklepu SID'a trzeba szykować pokaźniejszy worek pieniędzy ;).. Chyba że on też coś lekko używanego sprzedaje..

Edytowane przez s3ns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...