Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale tarcza i jarzmo zacisku podejdzie do b6 -bo to przecież 330mm prawda?:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można prosić o rozwiązanie zagadki odnośnie producenta tarcz? :naughty:

Edytowane przez denishome
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj jeszcze szansze innym

Daj jeszcze szansze innym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tarcza i jarzmo zacisku podejdzie do b6 -bo to przecież 330mm prawda?:P

Inny offset tarczy, do tego elektryczny ręczny i pewnie jeszcze coś czego nie wiem, za to wie Dev, bo na hamulcach zęby zjadł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odsadzenie jest takie same, 36mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakim smarem posmarowac prowadnice w zacisku ? Ma to jakieś znaczenie ? Czerwony taki jak do łożysk się nada ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zara dev wpadnie i cie zje....... ;p

Jest smar typowo do tego

hehe czułem ze dostane po uszach ;P dobra podjade kupic jakis specjalny ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev co najlepiej wrzucić na przód do S3 8L? Chodzi mi o zacisk 4tłok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Może niedokładnie przejrzałem temat ale nie znalazłem informacji których potrzebuję. Chciałem w moim AVB wymienić tarcze i klocki na nowe , niestety okazało się że mam tarcze 280 :( .Czy do zmiany na 288 wystarczą tylko jarzma , czy trzeba też zmienić zaciski. Czy może lepiej kupić dobre tarcze i klocki na 280? Będę wdzięczny za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj jeszcze szansze innym

Daj jeszcze szansze innym

Carbon idustries :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Może niedokładnie przejrzałem temat ale nie znalazłem informacji których potrzebuję. Chciałem w moim AVB wymienić tarcze i klocki na nowe , niestety okazało się że mam tarcze 280 :( .Czy do zmiany na 288 wystarczą tylko jarzma , czy trzeba też zmienić zaciski. Czy może lepiej kupić dobre tarcze i klocki na 280? Będę wdzięczny za informacje.

Hamulce w AVB to jakaś pomyłka. Na forum i w sieci jest dużo ofert na 320 przód, jeśli tylko masz koła 16" z dobrym ET (żeby zacisk się zmieścił - przejrzyj temat) to nie zastanawiaj się ani chwili tylko zmieniaj komplet.

Ewentualnie 288 na przód na forum prawie za darmo oddają ludzie którzy wymieniają właśnie na 320.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Hamulce w AVB to jakaś pomyłka. Na forum i w sieci jest dużo ofert na 320 przód, jeśli tylko masz koła 16" z dobrym ET (żeby zacisk się zmieścił - przejrzyj temat) to nie zastanawiaj się ani chwili tylko zmieniaj komplet.
Ewentualnie 288 na przód na forum prawie za darmo oddają ludzie którzy wymieniają właśnie na 320.

Zgodzę się że te hamulce to pomyłka.Niestety nie mogę sobie pozwolić na zmianę na coś większego. Na lato mam 16 , na zimę 15 wszystkie gumy po jednym sezonie .Każda zmiana to dodatkowe koszty. Dlatego myślę jedynie nad tym żeby zmienić na 288 tylko nie wiem czy trzeba zmienić zaciski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...