Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie właśnie rozbieram 320 na częsci i mam pytanie jak odpiąc przewód.

heble.jpg

Gdzie sie kończy przewód elastyczny?

Czy to w czerwonym kwadracie sie poprostu odkręca?

Czy musze najpierw odpiąć to co w zielonym,zdjąc ta spręzynę i wyjąc to co w żołtym (bo to jeden element). Gdzie sie konćzy przeóód elastyczny

PS

Na 7Jx16 ET42 wejdą 320mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

z jednej strony lapiesz kluczem i z drugiej tezwszystko jedno ktora strone krecisz i po sprawie

jakie to felgi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie wejdzie

Dzięki :decayed:

A jakbyś jeszcze powiedział czy to ostatnie koło podejdzie? Tylko tu et 50. W biedronkach jakie musi być min et żeby weszły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem

---------- Post dopisany at 13:48 ---------- Poprzedni post napisany at 13:47 ----------

podejdzie spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedzicie o jakim nr części musze kupić? Przy regeneracji zacisków wymienie węże elestyczne i te stalowe w zacisku z 320mm z A6 4F

W katalogu jest pare modeli i nie wiem co zamówić w ASO, a ceny są rózne.

-4F0611707 brake hose M10X1X315MM - wąż z A6 4F

-4F0611721 lub 8E0611721B lub 8E0611721D - lewa strona

-4F0611722 lub 8E0611722B lub 8E0611722D - prawa strona

heble.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz zaciski od A6 to szukaj wg katalogu A6. Dla B7 z tarczami 320 układ ma oznaczenie PR-1LA. Wg katalogu A6 masz zacisk dla tarcz 321 i wtedy układ ten ma oznaczenie PR-1LG, 1LD. Coś nie tak z tymi rurkami że je zmieniasz? Jeśli są ok to je zostaw, kasę dołóż za to do lepszych tarcz i klocków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna ma małe zgrubienie, co widać na fotce wyżej. Ale pewnie moje obecnie wcale lepiej nie wyglądają.

Czy klocków mam też szuakć po oznaczniu zacisków PR-1LG, 1LD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedzicie o jakim nr części musze kupić? Przy regeneracji zacisków wymienie węże elestyczne i te stalowe w zacisku z 320mm z A6 4F

W katalogu jest pare modeli i nie wiem co zamówić w ASO, a ceny są rózne.

-4F0611707 brake hose M10X1X315MM - wąż z A6 4F

-4F0611721 lub 8E0611721B lub 8E0611721D - lewa strona

-4F0611722 lub 8E0611722B lub 8E0611722D - prawa strona

http://s9.postimage.org/xkn5iqvx7/heble.jpg

po co wywalac kase na stalowe przewody ?

kup miedziane i sobie dognij, 20zł koszt wszystkiego

klocki FDB1629

albo ori:

KLOCKI HAMULCOWE AUDI A4 A6 A8 ORYGINALNE! PRZÓD (2746555337) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety jedna rurka do wymiany, zapiekła sie i przy odkręcaniu sie skreciła.

Przy cenie 70pln za rurke to faktycznie kupie miedziane i sam se dogne. W jaki sposób je zakonczyć? Czy jakoś rozklepaliście, czy jakas inna metoda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev możesz napisać ile trzeba rurki miedzianej i dokładnie jakiej aby zrobić sobie przewody w Q B5 ? zamiast tych elastycznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulcowe, czy da rade choć częśc zastąpić miedzianymi czy muszą być mimo wszystko stalowe w oplocie giętkim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...