Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Jak masz wszystko w używce to bedzie sie dlugo dociersc.

No chyba ze jazdy klocek trafi na właściwą stronę tarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No i heble założone , niestety efekt nie jest taki jak oczekiwałem , po pierwsze mam troszkę za miękki pedał dopiero drugie naciśnięcie jest takie jak powinno być a same hamulce są odrobinę lepsze od wcześniejszych , czy to morze być przyczyna że są używane tarcze i klocki (fakt że były w stanie idealnym). A może vacopompa jest do wymiany , co byście powiedzieli na taki stan rzeczy. Fakt że dopiero przejechałem na nich z 10km.

u mnie w poprzednim aucie po swapie z 288 na 320 hamulce zaczęły być jak należy dopiero po 100-150km

No to mnie troszkę uspokoiłeś , ale czy to że pedał jest miękcejszy niż wcześniej to normalne? Dziś przejechałem z 30km i powoli zaczynają się układać to znaczy lepiej biorą ale zobaczę jak będzie po dalszej trasie.

---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:55 ----------

Jak masz wszystko w używce to bedzie sie dlugo dociersc.

No chyba ze jazdy klocek trafi na właściwą stronę tarczy.

Pilnowałem żeby trafiły na swoje miejsca .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie ma sie czym przejmowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev jak wykombinować coś lepszego na tył, nie da się nic podpasować , może jakieś rzemiosło (mam frezarkę i tokarkę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev jak wykombinować coś lepszego na tył, nie da się nic podpasować , może jakieś rzemiosło (mam frezarkę i tokarkę)
wytocz zaciski pod tarcze 500mm :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie w swojej B6 mam seryjne hamulce czyli 288 przód i 245 tył. Z tyłu kończą mi się tarcze, wiec przy tej okazji pomyślałem, żeby od razu wrzucić do tyłu 288 mm, natomiast przód na razie zostałaby seria bo jeszcze tarcze i klocki dużo mięsa mają. Czy można coś takiego zrobić, czy np. będzie coś nie tak np. będzie zakłócona siła hamowania i będzie mi d*pą zarzucać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może mi ktoś powiedzieć jakich tarcz mam szukać do zacisków i jarzma z s4 b6 345mm chodzi mi o parametry żeby podeszły do mojej b7 wersja sedan bez problemu ?? bo znajduje dużo na ebay ale od S3 ale to chyba jest co innego z tego co wiem czy nie? zależy mi na tym by były performowane i jakieś lepszej firmy powiedzmy TRW albo brembo albo ferodo ? jak ktoś może mi podać parametry żeby szukać po nich byłbym bardzo wdzięczny bo jestem zielony w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. Kolega Booster pozbywa się swojego zestawu hamulcowego pochodzącego z S4B5 no i przypasuje mi to do B7? Jeżeli będzie p&p to zabieram, nie chcę się bawić w większą ingerencję w hamulce :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypasuje Ci to....ale ...to dość słaby zestaw :whistling:i słabo to hamuje :wink::whistling::whistling::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokupię kotwicę i będę rzucał na światłach :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie cuduj, szukaj serii288mm

Tylko z tego co wyczytałem taka seria była tylko w s4 dobrze myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz Ci mówiłem gdzie co było.

288mm w B7 - 3.0tdi lub 2.0tfsi

300mm w B6/7 S4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie w swojej B6 mam seryjne hamulce czyli 288 przód i 245 tył. Z tyłu kończą mi się tarcze, wiec przy tej okazji pomyślałem, żeby od razu wrzucić do tyłu 288 mm, natomiast przód na razie zostałaby seria bo jeszcze tarcze i klocki dużo mięsa mają. Czy można coś takiego zrobić, czy np. będzie coś nie tak np. będzie zakłócona siła hamowania i będzie mi d*pą zarzucać??

Moze sie za wcześnie abs wzbudzać, i moze Ci przodem rzucać

---------- Post dopisany at 22:35 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ----------

Juz Ci mówiłem gdzie co było.

288mm w B7 - 3.0tdi lub 2.0tfsi

300mm w B6/7 S4

Ten temat powinien byc dawno zamknięty. Wszystko zostało tysiące razy powiedziane a powtarzają sie te same pytania i to najcześciej od ludzi którzy chcą cos pokombinować i z "cukru i gowna" ukręcić jakis zestaw byle tylko przyoszczedzic złoty pięćdziesiąt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do znawcow tematu :)

Czy taki zestaw zacisków z Passata W8 będzie pasował P&P do A4 B5 Q (mam zwrotnice z S4)? (chyba takie zaciski były tez montowane do RS4 tylko ze tam sa inne jarzma...?)

123905201_2_1000x700_zaciski-dwutloczkowe-audi-rs4-passat-w8-przod-dodaj-zdjecia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...