SID Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 mam wszystkie ceny Zimmermanna teraz juz wiem czemu jest roznica od góry S4 b5 - B6 - B7 [br]Dopisany: 24 Maj 2011, 18:25_________________________________________________dziś przyszły rotory MOVIT'a 370x35mm zostaną dorobione nowe dzwony i tarcze trafią do mego auta RS4 B5 tymczasowo (czekam na ceramike :> ) rotory będą pracowac na zaciskach 8-mio tłoczkowych i klockach DS2500 370x35 vs 360x34 z RS6 pierwsze przymiarki na jakis tam zaciskach z półki
cabriofan Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 mam wszystkie ceny Zimmermanna teraz juz wiem czemu jest roznica od góry S4 b5 - B6 - B7 [br]Dopisany: 24 Maj 2011, 18:25_________________________________________________dziś przyszły rotory MOVIT'a 370x35mm zostaną dorobione nowe dzwony i tarcze trafią do mego auta RS4 B5 tymczasowo (czekam na ceramike :> ) rotory będą pracowac na zaciskach 8-mio tłoczkowych i klockach DS2500 370x35 vs 360x34 z RS6 pierwsze przymiarki na jakis tam zaciskach z półki Ale wypas :kox: :gwizdanie: [br]Dopisany: 25 Maj 2011, 20:15_________________________________________________ http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32f43ae6b7d671ba.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e7a2ee154de66fd.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30b57b2e60150911.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6f356f6db249f32.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5be737661552fffa.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f49460781834748.html Kilka fotek po wierceniu
Dev Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 no to mnie teraz sprowokowales jutro wrzuce foty mojej roboty
cabriofan Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Po wymianie tarcz z tyłu świeci ABS,tak jakby cosik nie pasowało z tarczkami abs-u Mieliscie podobne przypadki?[br]Dopisany: 28 Maj 2011, 16:40_________________________________________________ no to mnie teraz sprowokowales jutro wrzuce foty mojej roboty Wracasz do przeszłosci?
Dev Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 chce Ci pokazac jak robia to najlepsi z najlepszych :polew: :polew: tarcze sa od astry G, na 4 sruby, jak ktos chce to sa do sprzedania razem klockami FDSP mam juz powiercone i pomalowane, foty wrzuce wieczorem musisz sparawdzic odleglosci czujnikow od koronek
cabriofan Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 chętnie zobaczę Twoją robotę Majster sie wkurza,miał wszystko poskładane a tu zonk i na nowo rozbierac
cabriofan Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 et voilà! :polew: Ładnie,ładnie Tylko dlaczego tak mało dziur :gwizdanie: [br]Dopisany: 28 Maj 2011, 23:01_________________________________________________z 600 Pociągniesz za robotę?
Dev Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 dziur w zupełnosci wystarczy, nie ma potrzeby osłabiac tarczy podpatrzyłem OZ-ta jak wyglada jego tarcza i zrobiłem podobnie wiecej czasu zajeło mi trasowanie i punktowanie pierwszej tarczy jak wiercenie przy drugiej sprawa była łatwiejsza bo tylko odwzorowałem otwory ale 3 godziny zeszło jak nic w kazdym razie sa do opchniecia razem z klockami Ferodo DS Performance za drobne 500zł/kpl
cabriofan Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Jakby to było z Audi już byłyby sprzedane
audiomaniak Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 devastation Ty będziesz wiedział, jakie tu idą klocki i tarcze pod te zaciski to są 320mm chodzi mi o nr szczególnie chodzi mi o klocki jakie tam idą, bo tarcze pewnie te Ferodo 1705 podejdą http://moto.allegro.pl/audi-s4-2-7-bi-turbo-zaciski-tarcze-komplet-oryg-i1590045343.html
audiomaniak Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 FDB1709 ale nie bierz tego szajsu, nie warto nie mam zamiaru tylko chciałem wiedzieć jakie klocki tam idą, bo tarcze to tak jak pisałem np. te Ferodo 1705
audiomaniak Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 dokładnie to DDF1705 po co sie wiec pytałes? przecież jak mam zaciski od Ciebie i nie mam zamiaru zmieniać na inne ktoś mnie pytał jakie tam idą klocki
Dev Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 ktoś mnie pytał jakie tam idą klocki :polew: :polew: :polew: a Ty zabłysnąłeś rozumiem....
audiomaniak Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 ktoś mnie pytał jakie tam idą klocki :polew: :polew: :polew: a Ty zabłysnąłeś rozumiem.... No widzisz nie każdy jest tak mądry jak Ty pozdro
AndyN Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zmieniając przewody hamulcowe trzeba podkładki zmieniać? Ile ich trzeba na przód+tył? Jakie one powinny być? Wymiary itp? Bo chciałbym coś dobrać. Albo podajcie ich numer z ETKI Potrzebujesz 2 miedzianych uszczelek/podkładek. W ETCE nie widnieją jako oddzielna część. Podrzucę Ci w tygodniu. Podrzuć mi przynajmniej te podkładki ... Innej opcji będę mógł wtedy szukać ....
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 jezeli mowisz o tylnych podkladkach to mozesz je wybic ze starych przewodow
kileeer Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Witam. Wczoraj w końcu zmieniłem tył na 288mm. Ale Nie było problemu z odkręceniem tych jarzm czy przewodów. Pany tył tak samo długo się układa jak przód? Oczywiście nowe tarcze i klocki. Normalnie mogę hamować czy tak samo jak z przodem trzeba uważać aby nie spalić klocka i tarczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się