Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ty specjalista ciiiii ja tu na tratwie barze pije broo wlasnie z kolega z forum ktory z Torunia na Mazury przeniosl sie, i czytam reprymende. Oki perforowane do codziennego uzytku to chyba szpanik bardziej a to skutecznego hamowania wystarcza pelne? Oza tym przy perfor od klockow bardziej pruszy sie na alufelge?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa ale klocki ferodo ds sa baardzo drogie...chyba...ale dupcia byla ale jak bylem w kiblu to kolega chyba sploszyl...ale jak powiedzial u mnie w Elku jest masa lasek ladnyych na jednego przypadaja 3babki srednio ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev,

kiedyś zachwalałeś budżetowo tarcze Ferodo + ori klocek (made by Textar zdaje się?) - podtrzymujesz zdanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakas zasadnicza roznica miedzy 320 a 321mm w tarczach? Mam zaciski od Ponczo z A6 C6 i czy one zgraja sie z tymi tarczami: http://allegro.pl/tarcze-p-zimmermann-audi-a4-b6-s4-321mm-i3331785701.html oraz czy to dobra cena czy mozna o kilkadziesiat zl taniej kupic? I czy te tez beda dobre do mojej B6: http://allegro.pl/tarcze-p-zimmermann-audi-a4-b7-b8-a5-q5-320mm-i3334843798.html ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tylko te 321mm beda odpowiednie? To te z drugiego linku czemu zle jak do b7 sa to do b6 juz nie? Chyba ze blad jest w tytule aukcji? Cena dobra czy mozna z innego zrodla miec taniej? Oraz zamierzam kupic ori 18" sline 9 ramienne 8j ET43, czy takie parametry sa dobre fela bedzie ladnie siedziec? Nie bedzie o zacisk ocierac? Oraz aluski takie beda dobrze lezec wzgledem obrysowki autka?tzn nie za mocno schowane w nadkolu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chcesz tarcze Otto Zimmermann a to musisz zapodac te o nr:

100.1249.20 lub 100.3312.20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym cena jak za 312 jest za wysoka.

Ja za komplet przód + tył 312/255 dałem brutto 500zł z tarczami i klockami w dobrym stanie. (Forumowicz sprzedawał via allegro).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miedzy 312 a 320 jest przepasc

dokładnie tak. 320 ma już duży zacisk. pomiedzy 288 a 312 raczej mała różnica jest. ale 312 a 320 to co innego

---------- Post dopisany at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany at 10:19 ----------

Poza tym cena jak za 312 jest za wysoka.

Ja za komplet przód + tył 312/255 dałem brutto 500zł z tarczami i klockami w dobrym stanie. (Forumowicz sprzedawał via allegro).

no bo 312 to każdy chce się pozbyć po wymianie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja przechodzac z 288 na 320 to wogole bede zbieral jezyk z kierownicy po hamowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...