Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dev, z tyłu mam dwa identyczne jarzma, które nie są odbiciem lustrzanym jak widać, czy tak ma być?

IMAG0361.jpg

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jarzma mają ten sam nr kat.

Tapnięte z SGS III

Opublikowano

jest ok, jarzma na 288/12 mm takie właśnie sa

Opublikowano

Oki bo w końcu trzeba to do kupy poskładać :decayed: Przód już chwilę jeździ, poszło nawet całkiem sprawnie, tył w trakcie :ad:

Opublikowano

ale na pewno nie taki .... :wink:

60229371471c0b27med.jpg

Opublikowano

Dev masz jak pokazać różnice w osłonach tylnych pod tarcze 288mm miedzy ośką a quattro? czy do B6/b7 podejdą osłony z innego modelu auta? ile może kosztować komplet takich osłon i czy te osłony z fotki poniżej są pod ośkę czy quattro?

2013_07_13_15_12_45.jpg

Opublikowano

w ETCE masz potrzebne numery

Opublikowano

U mnie w quattro mocowane są na 3 śruby, fotkę pstryknę wieczorem.

Przy okazji warto się zaopatrzyć w śruby mocujące jarzma

N90876802 - przód M14 x 1,5 x 38 - 4 szt

N91058702 - tył góra M10 x 1,25 x 52,5 - 2 szt

N91058802 - tył dół M10 x 1,25 x 62,5 - 2 szt

Ja musiałem u siebie już jedną rozwiercić, ciekawe jak pójdzie z drugiej strony...

---------- Post dopisany at 07:24 ---------- Poprzedni post napisany at 07:21 ----------

ale na pewno nie taki .... :wink:

Chyba identyczny ale dla mnie malowałeś na niebiesko jak widać po jarzmach :decayed:

Zastanawiam się czy malować osłony z tyłu :whistling: Przód pomalowałem ale i tak go nie widać z za tarczy, nie wiem czy nie będzie głupio wyglądać jak z tyłu dookoła tarczy będzie niebiesko, chociaż ten oryginalny czarny wcale nie rewelacyjny :eusathink:

Opublikowano

Czyli oslony tylne pod tarcze 288mm z quattro b7 3.0tdi podejda bez zgrzytu do b6 z ośką?

Opublikowano
U mnie w quattro mocowane są na 3 śruby, fotkę pstryknę wieczorem.

Przy okazji warto się zaopatrzyć w śruby mocujące jarzma

N90876802 - przód M14 x 1,5 x 38 - 4 szt

N91058702 - tył góra M10 x 1,25 x 52,5 - 2 szt

N91058802 - tył dół M10 x 1,25 x 62,5 - 2 szt

Ja musiałem u siebie już jedną rozwiercić, ciekawe jak pójdzie z drugiej strony...

---------- Post dopisany at 07:24 ---------- Poprzedni post napisany at 07:21 ----------

ale na pewno nie taki .... :wink:

Chyba identyczny ale dla mnie malowałeś na niebiesko jak widać po jarzmach :decayed:

Zastanawiam się czy malować osłony z tyłu :whistling: Przód pomalowałem ale i tak go nie widać z za tarczy, nie wiem czy nie będzie głupio wyglądać jak z tyłu dookoła tarczy będzie niebiesko, chociaż ten oryginalny czarny wcale nie rewelacyjny :eusathink:

popatrz że tam masz całkiem inne jarzmo :naughty::naughty::naughty:

Opublikowano

a może zna ktoś rozmiar śrub mocujących tylne jarzma w ośce rozmiar tarcz 245 mm?

Opublikowano

245 tak mocno hamuje że myśle że na plastelinie by się utrzymało :decayed::decayed::decayed:

M10x1,25x52,5 i M10x1,25x62,5 :wink:

Opublikowano
Czyli oslony tylne pod tarcze 288mm z quattro b7 3.0tdi podejda bez zgrzytu do b6 z ośką?

Jeżeli te na zdjęciu co wrzuciłeś to są od ośki to w Q są inne mocowania. W ASO dałem za nowe coś koło 200 PLN

---------- Post dopisany at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ----------

ale na pewno nie taki .... :wink:

Chyba identyczny ale dla mnie malowałeś na niebiesko jak widać po jarzmach :decayed:

Zastanawiam się czy malować osłony z tyłu :whistling: Przód pomalowałem ale i tak go nie widać z za tarczy, nie wiem czy nie będzie głupio wyglądać jak z tyłu dookoła tarczy będzie niebiesko, chociaż ten oryginalny czarny wcale nie rewelacyjny :eusathink:

popatrz że tam masz całkiem inne jarzmo :naughty::naughty::naughty:

Czy tak całkiem to bym się kłócił, na moje oko w miarę podobne, to są od eSy?

Opublikowano
Czyli oslony tylne pod tarcze 288mm z quattro b7 3.0tdi podejda bez zgrzytu do b6 z ośką?

Jeżeli te na zdjęciu co wrzuciłeś to są od ośki to w Q są inne mocowania. W ASO dałem za nowe coś koło 200 PLN

---------- Post dopisany at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ----------

ale na pewno nie taki .... :wink:

Chyba identyczny ale dla mnie malowałeś na niebiesko jak widać po jarzmach :decayed:

Zastanawiam się czy malować osłony z tyłu :whistling: Przód pomalowałem ale i tak go nie widać z za tarczy, nie wiem czy nie będzie głupio wyglądać jak z tyłu dookoła tarczy będzie niebiesko, chociaż ten oryginalny czarny wcale nie rewelacyjny :eusathink:

popatrz że tam masz całkiem inne jarzmo :naughty::naughty::naughty:

Czy tak całkiem to bym się kłócił, na moje oko w miarę podobne, to są od eSy?

tak patrząc to każde jarzmo jest do siebie podobne... Kawałek metalu :naughty::naughty: Moim zdaniem jest ono całkiem inne i widać to na pierwszy rzut oka. Od eSy b6/b7 jarzmo wygląda jeszcze inaczej, przednia poprzeczka jest zaokrąglona. Stawiam na S4 B8 :decayed:

Opublikowano

Jarzma od A6C6 tarcza 330/22mm.

Zaciski alu od RS4 B7 :whistling:

Opublikowano

Dzięki za rozmiary śrub. Teraz będą tarcze 255 mm:decayed:

Opublikowano

Wal od razu 288mm

Zmiana z 245 na 255 bedzie praktycznie niezauwazalna

Opublikowano

dokładnie tak. :hi: w razie co mam ładny komplecik 288 :decayed:

Opublikowano

Foto osłony tył 288

IMAG0364.jpg

Opublikowano

Przemek a ta osłona 288mm tył, ktorej fote zapodales jest pod ośkę do b6/b7 tak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...