Bieniek Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Dev... z jakiego regionu Ty jestes?Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka masz okolo 260km:wink:
kkam Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 czy moze ktos podeslac nr ori srubki ktora dokreca tarcze do piasty? Chce wywiercic otwor w piascie i nagwintowac.
Dev Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 A na ch..... Ci ori ???? Jedz do jakiegos sklepu ze srubami i kup nierdzewna srube M6x15 ze stozkowym lbem na imbus albo krzyzak
kkam Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 bylem w sklepach w promieniu 15 km i nie maja, a ASO skody mam pod nosem.
pioteros Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 zlotowke chyba taka srubka kosztuje w ASO wiec nie pieniadz ;d
Dev Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 bylem w sklepach w promieniu 15 km i nie maja, a ASO skody mam pod nosem. Wyslij mi smsem swoj adres to Ci dzisiaj wysle
kkam Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 dzieki Tomek, przeszukalem nasz skladzik w pracy i znalazlem takie sruby
Schmolke Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 czy moze ktos podeslac nr ori srubki ktora dokreca tarcze do piasty? Chce wywiercic otwor w piascie i nagwintowac. kkam, jak Ci poszlo wiercenie tych otworów?
Dev Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 A niby jak miało pójść ????? W B6 piasty sa tak grube ze mozna to zrobic nożyczkami :polew::polew::polew:
ruks Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 A niby jak miało pójść ????? W B6 piasty sa tak grube ze mozna to zrobic nożyczkami :polew::polew::polew: Potwierdzam, szczególnie obawiałem się gwintowania a okazało się że to prościzna. Dobrze Dev radziłeś żeby dać te śruby, faktycznie spokój z ustawianiem tarczy względem otworu
Schmolke Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Dobrze, że mówicie, bo cykam się tego moda, a mega mnie wku...nerwuje jak po zdjęciu/zmianie kół mam automatycznie syf między tarczą a piastą i zazwyczaj po tym lekkie bicie na kierze Śmiejcie się, ale czy jest jakiś topik DIY na forum o wierceniu tych otworów dla weekndowego warrior-a mechaniki
Dev Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 ejjjjjj, nie rób jaj zdejmujesz stara tarcze i czyscisz piste szczota czołowa na szlifierce do gołej blachy zakładasz nowa tarczę i przykrecasz ją śrubą lub dwiema w tarczy masz pogłebiony jeden mały otwór, punktujesz (albo i nie) na piascie i wiercisz wiertłem fi5 najlepiej jakimś dwustopniowym do nierdzewki potem sciągasz tarcze i gwintujesz gwintownikiem M6 czasami trzeba ten otwór po gwintowaniu lekko sfazowac wiertłem fi10-12 trzeba to robic bo po gwintowaniu może lekko cos wylesc z gwintu na piascie i bedzie biła tarcza dajesz troszke smaru i nakłądasz tarcze, kilkakrotnie obracając ja na piascie wkreczas śrube ze stożkowym łbem na imbus, torx lub krzyżak ale nie dopier....sz jej na maxa nie ma takiej potrzeby, potem jarzmo, klocki zacisk itd itp nic trudnego
pioteros Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Śruba jest m6? Dobrze jest zacząć wiertlem fi 6 to będzie pewność że zlapiesz środek tego otworu tarczy, a potem dokończyć fi5 plus gwintownik jak dev napisał
pioteros Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Nie;d próbowałem ale wszystkie wiertla jakie miałem były do d*py, nie szło sie wwiercic
Dev Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 ehhhhhhh..... nie mogłeś dac znać ? bym Ci podesłał takie jak trzeba mam tego do zayebania wiec jak jedno oddam to nic sie nie stanie
Schmolke Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Dev, dzięki o taki DIY mi chodziło Ten smar w gniazdo otworu to jaki? Wystarczy taki jak do zacisków, bremse-cośtam? Wiercić tylko na przód czy obie osie?
Dev Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 smar jakiś na wysoką temperaturę ale tego daje sie bardzo mało rób wszystkie koła
Patryś Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Dev nie masz może blaszek z nr 4F0615269A do hebli z S4? Albo nie wiesz gdzie można dostać w dobrej cenie bo w ASO komplet 2 szt. to wydatek 430 zł.
Arturoo Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 A niby jak miało pójść ????? W B6 piasty sa tak grube ze mozna to zrobic nożyczkami :polew::polew::polew: w b5 też tak lekko pójdzie ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się