Dev Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 jarzma tez wrzuciłes do paczki ? po co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Czy warto zmienić tył z 245 na 255? Jakie tarcze wrzucić? Klocek Ferodo premier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Czy warto zmienić tył z 245 na 255? Jakie tarcze wrzucić? Klocek Ferodo premier. Moim zdaniem taka zmiana nie ma sensu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 jak juz to minimum 288/12 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastapi Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Blu musisz bezwzglednie wymieniac max co 2 lataTyp200 co 3 lata punkt wrzenia na sucho i na mokro jest taki sam Ś licznie dziekuje za info , jakis smar tez jest potrzebny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 jarzma tez wrzuciłes do paczki ?po co ? Żeby móc więcej zapłacić za kuriera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 jarzma tez wrzuciłes do paczki ?po co ? Żeby móc więcej zapłacić za kuriera Don't worry - jarzm nie spakowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Blu musisz bezwzglednie wymieniac max co 2 lataTyp200 co 3 lata punkt wrzenia na sucho i na mokro jest taki sam Ś licznie dziekuje za info , jakis smar tez jest potrzebny ? Smar ??? Do czego ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastapi Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Blu musisz bezwzglednie wymieniac max co 2 lataTyp200 co 3 lata punkt wrzenia na sucho i na mokro jest taki sam Ś licznie dziekuje za info , jakis smar tez jest potrzebny ? Smar ??? Do czego ??? Sorki za te bzdury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 jak juz to minimum 288/12 mm Ale jak z tyłu będzie 288 to z przodu musi być 320 a żeby mogło być 320 to musi być felga min 16, a taka nie jest. Musze wymienić tarcze na nowe, dlatego pytam bo można przy okazji założyć większe. A jest jakaś odczuwalna różnica między 312/255 a 288/245? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Na wielu stronach tego watku masz odpowiedz na swoje pytanie dokladnie kilka postow wstecz tez masz odpowiedz jednego ze specow. Odpowiedz nieoplacalne jak z 288/245 zmieniac to na min 320/288 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amac1975 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Cześć. Czy do b7 będą pasowały heble z golfa VI GTI? Takie jak w tym ogłoszeniu : http://m.allegro.pl/hamulce-zestaw-komplet-tarcze-golf-v-vi-gti-2010-i4050417457.html Dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 To 312tki, tylko przod podejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amac1975 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 W opisie pisze że przód 320 a tył 280 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Dokładnie 312/286, w golfie nie bylo 320mm. Po za tym zacisk jest taki sam jak 288mm. 320 i 345mm sa większe i 3 czesciowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Na wielu stronach tego watku masz odpowiedz na swoje pytanie dokladnie kilka postow wstecz tez masz odpowiedz jednego ze specow. Odpowiedz nieoplacalne jak z 288/245 zmieniac to na min 320/288 Napisałem że na 320/288 nie mogę bo mam felgi 15, więc chyba lepiej na 255 niż wcale, różnica w cenie to ok 10zł/szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 W sumie podczas codziennej jazdy nie odczujesz tego za bardzo moze jedynie podczas gwaltownego hamowania na expresowce jak np tir postanowi wyprzedzic tira i nie zwraca uwagi ze lewym pasem jedzie A4B6 tak mialem ja 3lata temu jadac wersja 2,5tdi a tam bylo 312/255, wiele razy myslalem ze przy 288/245 nie wyhamowalbym i wjechal w tyl naczepy. Moze rozwaz zmiane kol na min16" biedronki bo tam juz 320/288wejdzie a zmiana bedzie duza no ale i koszta znacznie wieksze :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Zmiana hamulcow na 320/288mm jest odczuwalna podczas zwyklej jazdy. A gdy chesz poganiac po ekspresowce masz 100% pewnosci ze wyhamujesz z dużej prędkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 O czlowiek codziennie dowiaduje sie czegos nowego, a myslalem ze tylko jako rajdowiec bede mogl docenic wieksze hanulce, a dla niedzielnego kierowcy to zadna roznica by byla. Ale jak mowisz ze odczuje roznice heblach w zakorkowanym miescie to super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Nie jestem co prawda specem od hebli ale potwierdzam że 320 to udany zakup Co prawda miałem wcześniej fabryczne 312, różnica w średnicy nieduża, ale czuć poprawę hamowania, zacisk jest inaczej zbudowany, nie pracuje tak jak 312. Next stop 345 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się